Colt - Ogólne - [C10] Mało popularny colt :-(
Anonymous - 23-01-2007, 23:31
grossb, instrukcja naprawcza jest do pobrania z linka ktorego dal josie. Silnik pewnie masz 1,3 ale blad jestw dokumentach jak podejrzewam- Hubert to zdecyduj się czy 1.2 czy 1.3 , a ja się nie znam masz RACJĘ!!!
[ Dodano: 23-01-2007, 23:35 ]
Bastek,
C10 mial silnik 1,2 l o symbolu 4G16...
Nie poprawiaj Kolegi i mnie rowniez jezeli nie wiesz. A niestety nie wiesz.
Czekam , aż sam się poprawisz i zdecydujesz czy 1.3 czy 1.2!
Anonymous - 24-01-2007, 20:12
witajm,odnośnie spalania oleju,wiem na swoim przykładzie że na 95% to są uszczelniacze zaworowe.Mój lancer po 18 latach zaczął brać olej,zmierzyłem ciśnienie spr. wyszło po 14 atm w każdym cylindrze,mało tego po zdjęciu głowicy nawet nie było śladu zużycia gładzi!Sądzę że koszt wymiany uszczelniaczy wynosi ok.200-300zł u mechanika.Pozdrawiam
Anonymous - 25-01-2007, 21:00
Czyli reasumujac: nalezy zmierzyc cisnienie i ten test wykaze co jest przyczyną dymienia. Mam nadzieje, ze to beda te uszczelniacze, bo zdaje sie ze to raczej prosta naprawa.
Ciekawe jak z czesciami do tego silnika?
|
|
|