Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] Wymiana klocków hamulcowych przód
Walcz72 - 20-09-2013, 16:05
[quote="mitsu00"] Walcz72 napisał/a: | Wymiana klocków jest banalnie prosta a koszt klocków to max 200 zł | Taaaa.... tak prosto juz nie jest jak np zapieka sie sruby od zacisku, a to czesta przypadlosc.
To polewać płytnikiem do zapieczonych śrub i czekać polewając sobie razem z np. szwagrem
emil_d - 20-09-2013, 16:33
[quote="Walcz72"] mitsu00 napisał/a: | Walcz72 napisał/a: | Wymiana klocków jest banalnie prosta a koszt klocków to max 200 zł | Taaaa.... tak prosto juz nie jest jak np zapieka sie sruby od zacisku, a to czesta przypadlosc.
To polewać płytnikiem do zapieczonych śrub i czekać polewając sobie razem z np. szwagrem |
Panowie,
Można wymieniać samemu - ale mi szkoda czasu - podjechałem do mechanika i tarcze z klockami wymienił w 40 min. (z dokładnym czyszczeniem i smarowaniem). Koszt wymiany kompletu to 70 zł Sam robiłbym to ze 2 godz. albo dłużej.
Z drugiej strony - hamulce w samochodzie są najważniejsze i w tym wypadku wolę oddać robotę fachowcom.
mitsu00 - 20-09-2013, 16:33
Walcz72 napisał/a: | To polewać płytnikiem do zapieczonych śrub i czekać polewając sobie razem z np. szwagrem | Majac podnosnik warsztatowy z 4 punktami podnosnymi, to mozna w ten sposob sie silowac. Jesli nie to majac ten problem co opisalem wczesniej i uzywajac zwyklego lewarka, zrzucisz auto na glebe silujac sie z zapieczonymi srubami. Wziawszy pod uwage smieszny koszt robocizny przy wymianie klockow, rozsadniejszym rozwiazaniem uwazam ze jest przeniesienie tego problemu i jego rozwiazanie na warsztat tak jak kolega wyzej tez napisal
rezon - 20-09-2013, 17:41
emil_d napisał/a: | Z drugiej strony - hamulce w samochodzie są najważniejsze i w tym wypadku wolę oddać robotę fachowcom. | pod warunkiem, że nie są to "fahofcy" Czasami jeszcze coś się pobawię przy autku, ale coraz częściej to mnie się po prostu nie chce
|
|
|