To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant 97r, 2.5l automat, lpg

mientobisi - 11-05-2014, 23:14

jeszcze tylko obniżyć i cud miód ;)
Fragu - 12-05-2014, 14:11

sveno napisał/a:
a deejay nie ma przypadkiem tego zestawu i na zimę ma 16'' i zmienia hamulce na zimę?


16" wystarczą...na 16" Outki przecież wychodziły :wink:

fj_mike - 12-05-2014, 20:58

Te felgi akurat w moim guście. Fajnie wyglądają.
Mikebambo - 13-05-2014, 17:56

sveno napisał/a:
Powiem krótko: kosa. :)

Jeśli te hamulce Ci nie wystarczają to powróć na stare zwrotnice, zakup zaciski z Outlandera II i tarcze 294mm. Tylko wtedy koła 17" to najmniejszy rozmiar.


Wlasnie ! Dowiedzialem sie o tej modyfikacji dopiero po zakupie tych poliftingowych :( z kolei w prawej, mojej przedliftingowej zwrotnicy uszkodzony byl chyba ABS (jest w ogole sposob to naprawic ? nigdzie nie znalazlem czujnika abs'u). Jezeli jest opcja to zregenerowac to chyba przygotuje sobie taki setup :) .

sveno napisał/a:
robertdg napisał/a:
16 powinny się mieścić, w większości aut przy rozmiarze do 300mm tarcza siedzi 16cali felga
a deejay nie ma przypadkiem tego zestawu i na zimę ma 16'' i zmienia hamulce na zimę?
Mikebambo napisał/a:
I automat - na poczatku bylem bardzo zadowolony, teraz stwierdzam, ze odbiera potencjal jaki drzemie z tym silniku.
Ameryki nie odkryłeś. Ostatnio przewiozłem Jackalla moim Galantem i też powiedział, że manual wyraźnie lepiej jedzie.


te biale fele to 17", w ostatecznosci zostawialbym je na zime :) Sveno a masz stary automat ? Zastanawia mnie, jak sprawuje sie ten z tiptronickiem. Czy sekwencyjnie zmieniajac biegi da sie samochodem 'pobawic' ?

bialyjayz napisał/a:
śliczny egzemplarz chociaż z czerni sie chyba lepiej prezentował :)
czemu Twój rycerzyk ma różne lampy z przodu :D ?


aaaa zderzak SE nie znalazl sie tutaj przypadkiem :P Nie zostal kupiony z oszczednosci... mialem mala kolizje, na szczescie nie z mojej winy i za pieniadze z OC sprawcy wystarczylo na zderzak ;) jedna z lamp tez oberwala i zostala wymieniona, ale powiem szczerze, ze na zywo nie widze miedzy nimi roznicy :D wygladaja chyba identycznie, moze na zdjeciu tak wyglada (?).

mientobisi napisał/a:
jeszcze tylko obniżyć i cud miód ;)


Kiedys o tym myslalem, ale wolalbym chyba usztywnic niz obnizac. Samochod sluzy mi na co dzien i pewnie o wszystko bym haczyl. Zdarza sie, ze glaszcze krawezniki i bez gleby ;)
Wizualnie na pewno byloby lepiej

fj_mike napisał/a:
Te felgi akurat w moim guście. Fajnie wyglądają.


a dziekuje :)

sveno - 13-05-2014, 18:51

Mikebambo napisał/a:
Sveno a masz stary automat ? Zastanawia mnie, jak sprawuje sie ten z tiptronickiem. Czy sekwencyjnie zmieniajac biegi da sie samochodem 'pobawic' ?
ja mam manuala. Napisałem, że przewiozłem Jacaklla, który to ma ten sam automat co Ty.
Mikebambo - 13-05-2014, 20:10

Aha, zle zrozumialem :)
Fragu - 14-05-2014, 10:59

Mikebambo napisał/a:
Czy sekwencyjnie zmieniajac biegi da sie samochodem 'pobawic' ?


Da się...ostatnio w trasie coraz częściej używam tipa :wink:

Bartekkita - 14-05-2014, 22:24

Mikebambo, widzę, że nie jestem sam ;) ja też się nie przekonałem tak do końca do AT(mam tipa). Ja używam go bardzo często w zasadzie za każdym razem jak potrzebuje mocy, skrzynia się już tak przyzwyczaiła, że sama prawie nie zmienia biegów :P Największy plus tej skrzyni to zakres 80-140 na II. W życiu bym tak sam nie zredukował manualem, żeby prawie nie było szarpnięcia, a tu wszystko idzie płynnie no i ma pięknego kopa akurat w tym zakresie. Najgorzej jest jak chce bardzo szybko przyśpieszyć np z 60 to w zasadzie do 80 jest muł a potem jakby się turbo włączało :)

PS. Podrzucisz link albo nazwę spray, którym malowałeś felgi? Jak eksploatacja szybko się syfią? Też myślę nad białym, ale jest tyle za i przeciw, że nie mogę się zdecydować :?

Mikebambo - 15-05-2014, 06:17

Bartekkita napisał/a:
Największy plus tej skrzyni to zakres 80-140 na II. W życiu bym tak sam nie zredukował manualem, żeby prawie nie było szarpnięcia, a tu wszystko idzie płynnie no i ma pięknego kopa akurat w tym zakresie. Najgorzej jest jak chce bardzo szybko przyśpieszyć np z 60 to w zasadzie do 80 jest muł a potem jakby się turbo włączało :)

PS. Podrzucisz link albo nazwę spray, którym malowałeś felgi? Jak eksploatacja szybko się syfią? Też myślę nad białym, ale jest tyle za i przeciw, że nie mogę się zdecydować :?


Dokladnie, automat swietnie daje rade w wyzszym zakresie predkosci, na trasie wie jak sie zachowac. W ruchu miejskim jest juz gorzej.

Co do farby to kupilem litr plastidip'a w puszce (mam pistolet elektryczny), ale polecalbym kupic w spray'u - najlepiej cztery puchy. Jezeli masz czarne felgii to to jest minimum. Czytalem, ze mozna zastapic ww cudo plastilakiem, poniewaz jest duzo tanszy a efekt identyczny. I jedno i drugie mozesz w kazdej chwili sciagnac, poniewaz jest to silikon. I moze wlasnie z racji tego felgii szybko sie brudza. Szczegolnie z przodu. Trzeba zawsze poswiecic kilka minut na myjni zeby gabeczka zetrzec nadmiar syfu. Mi do konca nie wyszlo, chyba moj pistolet za szybko to rozpylal, albo za wolno, nie wiem. Z bliska idzie sie przyczepic. Bede mial chwile czasu to zrobie zdjecia :)

Juiceman - 15-05-2014, 06:34

Bartekkita napisał/a:
Mikebambo, widzę, że nie jestem sam ;) ja też się nie przekonałem tak do końca do AT(mam tipa). Ja używam go bardzo często w zasadzie za każdym razem jak potrzebuje mocy, skrzynia się już tak przyzwyczaiła, że sama prawie nie zmienia biegów :P Największy plus tej skrzyni to zakres 80-140 na II.


Drugi bieg w tipie jest max do 120km-125km;-)

Bartekkita - 15-05-2014, 10:09

Juiceman napisał/a:
Bartekkita napisał/a:
Mikebambo, widzę, że nie jestem sam ;) ja też się nie przekonałem tak do końca do AT(mam tipa). Ja używam go bardzo często w zasadzie za każdym razem jak potrzebuje mocy, skrzynia się już tak przyzwyczaiła, że sama prawie nie zmienia biegów :P Największy plus tej skrzyni to zakres 80-140 na II.


Drugi bieg w tipie jest max do 120km-125km;-)


Hmm to jak posprawdzam oleje to spróbuje jeszcze raz, ale wydaje mi się, że jak pójdzie na czerwone pole to to 140 jest osiągalne. No ale w sumie raz to zrobiłem, to może to przekłamanie wyszło przez czas od zmiany biegu do spojrzenia na prędkościomierz. Zobaczę też ile jest przy czerwonym polu.

Juiceman ile jest w takim razie na trójce? Gdzieś na necie widziałem filmik gościu zmieniał przy 195, ale nie wiadomo jako opony itd. Ja sam miałem raz coś koło 190 do czerwonego jeszcze kawałek był. A mam opony 205/50 r17 wiec wskazania licznikowe jest zbliżone do GPS.

Mikebambo - 16-05-2014, 15:43

I stalo sie kurde, poszedl amortyzator. Pierwszy raz sie z czyms takim spotkalem. Jechalem po nierownej drodze i nagle uslyszalem glosny huk. Myslalem, ze to tlumik, ale po przejechaniu jeszcze kilku metrow balem sie dalej ruszac. Chwycilem za amortyzator z tylu i wyczulem ogromnu luz, prawdopodobnie sie polamal na wysokosci mocowania :/ I teraz pytanko - z jakich elementow sklada sie kompletny amortyzator z tylu ? Zamowilem juz dwa monroe (obilo mi sie o uszy, ze nienajgorsze) i poduszki (tj mocowania ?). Jak zapytalem o lozyska to podobno na tyl sie nie stosuje. Cos jeszcze powinienem zamowic ?


Duzo zabawy przy wymianie ? :)

Luka90sz - 16-05-2014, 16:21

Łożysko jest tylko z przodu, ewentualnie osłonę amortyzatora jeśli jest zniszczona. I musisz mieć ściągacze do sprężyn. Z tyłu wymiana jest banalnie prosta, odkręcasz dwie nakrętki przy mocowaniu do kielicha, na dole wykręcasz jedną śrubę, zbijasz amortyzator z tulejki i masz już kolumnę w rękach. Ściskasz sprężynę ściągaczami, odkręcasz nakrętkę amortyzatora i dalej wiadomo. składasz w odwrotnej kolejności. Przy skladaniu pamiętaj aby linia dwóch śrub wychodzących z kołnieża była prostopadła do otworu mocującego dolną część amortyzatora. Na spokojnie 2h i zrobione :)
Mikebambo - 16-05-2014, 17:16

Bardzo dziekuje za cenne wskazowki ! Jutro sie pochwale jak mi poszlo :)
robertdg - 16-05-2014, 19:38

Luka90sz napisał/a:
Łożysko jest tylko z przodu
Takiego elementu nie ma ani w przednim ani w tylnym amortyzatorze.

Do tylnych amortyzatorów osłony to raczej konieczność zazwyczaj sa popekane



Pamiętaj aby w amortyzatorze szersza strona tulejki szła w kierunku zwrotnicy



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group