To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - [CSx Ogólne] olej w skrzyni biegów

krzychu - 04-10-2013, 11:47

Tylko, że Castrol to bardziej dystrybutor niż producent...
yaru23 - 04-10-2013, 15:45

A ile trzeba go wlać do 1.6?
mirek38 - 05-10-2013, 16:21

yaru23 napisał/a:
A ile trzeba go wlać do 1.6?


Zgodnie z instrukcją obsługi, do 1.6 w wersji manualnej wchodzi 2.1L (do 1.3 i 2.0 tyle samo)

delbana - 06-10-2013, 21:09

a czy ktoś stosował ten olej albo może powiedziec czy będzie dobry? http://www.micksgarage.co...209555&pk=EA876
martwi mnie tam jedno że spełnia norme API GL5 czyli że te dodatki uszlachetniające są dodane...

cefaloid - 07-10-2013, 13:27

Ale wg linku który podałeś spełnia zarówno API GL-4 jak i API GL-5.
A więc dodatki są, ale zostały przetestowane i nie zaszkodzą skrzyniom projektowanym pod GL4.

arti32 - 08-10-2013, 19:38

Jak sprawdzić poziom oleju? odkręcić śrubę z boku na skrzyni i zajrzeć?
cefaloid - 08-10-2013, 21:23

arti32 napisał/a:
Jak sprawdzić poziom oleju? odkręcić śrubę z boku na skrzyni i zajrzeć?

Tak - ta śruba z boku skrzyni biegów jest jednocześnie do wlewania oleju jak i ustalania jego poziomu. Poziom oleju ma być na granicy przelania się kiedy wykręcimy tę śrubę.

martin01 - 09-10-2013, 11:27
Temat postu: jaki olej do skrzyni ??
Witam,
Korzystając z doświadczenia kolegów prosze o pomoc na czym bazować swoje zainteresowanie (na jakich markach) kupując olej do skrzyni biegów ?? Jakie parametry oleju przekłądniowego są ważne ??
Martin

krzychu - 09-10-2013, 11:33

Bez jaj 3-ci temat od góry.... Proszę kontynuować istniejące...
arti32 - 10-10-2013, 21:29

Dzięki za pomoc
krzychu - 18-10-2013, 07:04

Ja wymieniałem na ten RedLine MT-85 o którym wcześniej słyszałem, ale ciężko go było zdobyć. Biegi wchodzą tak samo (czasem czuć, że synchronizator nie do końca zsynchronizował np. z 3 -> 2), ale wszystko działa szybciej i lżej. Tak, że na +. Oleju weszło dużo bo jakieś 2,5 opakowania po 0,94l... Olej się spuszcza kurkiem, który od razu widać. Od przodu jest otwór rewizyjno-wlewowy, ale wlewać trzeba strzykawką albo długim wężykiem z lejkiem z góry. Olej jest też widocznie rzadszy od fabrycznego.

http://motorsport.2brally.pl/pl/

To jest oficjalny dystrybutor na Polskę. Jakbyście chcieli to mogę spróbować załatwić jakąś zniżkę klubową...

Arktic - 20-11-2013, 19:16

krzychu napisał/a:
Jakbyście chcieli to mogę spróbować załatwić jakąś zniżkę klubową...


No to do dzieła Krzychu ;) był bym wdzięczny bo i w moim wozidełku przydała by się wymiana. 8)

krzychu - 22-11-2013, 10:53

Coś działam w temacie.
TOA - 26-11-2013, 00:01

Ja zalałem dziś świeżutki - nowiutki Motul Gear 300 75W-90, zobaczymy czy 2 i 3 nadal będą stawiać opór przy zmianie.
Bojar - 26-11-2013, 23:37

Panowie rozumiem że wymiana to odkręcenie dolnej śruby i spuszczenie starego oleju
po czym przez górną rewizję nalanie nowego do przelania?
Chyba też się za to zabiorę

Myślałem o zalaniu któregoś z poniższych
VALVOLINE DURABLEND GL-4 75W-90
VALVOLINE MaxLife MTF GL4 75W90
CASTROL SYNTRANS MULTIVEHICLE 75W90 GL4



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group