To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Techniczne - 4 Sigma - nareszcie sedan :)

yasiu87 - 17-10-2013, 21:45

Trochę pracy i 4 bieg już działa :) oczywiście kosztem kombiaka... no ale cóż.


Wracając do tematu dwóch rurek od chłodnicy układu wspomagania - czy ktoś ma podobne rozwiązanie jak ja? czy tak to może zostać czy grozi awarią?

angelos - 17-10-2013, 22:05

yasiu87 napisał/a:
Trochę pracy i 4 bieg już działa :) oczywiście kosztem kombiaka... no ale cóż.


Wracając do tematu dwóch rurek od chłodnicy układu wspomagania - czy ktoś ma podobne rozwiązanie jak ja? czy tak to może zostać czy grozi awarią?

Równie ważne jest jaki olej jest zalany.

yasiu87 - 17-10-2013, 22:21

czerwony z tego co widzę
lukasz12 - 17-10-2013, 22:28

yasiu87 napisał/a:
czerwony z tego co widzę


Większość ATF jest czerwona. Powinien być zalany olej zgodny z normą SP-I (albo SP-II lub III) - Hipol jest czerwony, a nie nadaje się do skrzyń Mitsu (za gęsty), natomiast Mitsubishi jest zółty i się nadaje.

yasiu87 - 19-01-2014, 23:39

Witam ponownie,

[...]

p.s. rozważam też sprzedaż mojego sedana... żona chce mniejsze auto :/


a teraz wracając do głównego tematu to czym mogą być spowodowane szarpnięcia przy hamowaniu ? tak jakby za późno zbijał wyższy bieg. Dotyczy 24v w automacie.

lukasz12 - 19-01-2014, 23:43

yasiu87 napisał/a:
Witam ponownie,


mój nowy temat został wrzucony do śmietnika zapewne przez jakieś tam zasady regulaminu więc może tutaj ktoś zajrzy i dowie się że może wyrwać cosik do swojej sigmy ;)


Prosisz się o ostrzeżenie!
Jest regulamin, został wymyślony także dla użytkowników forum i dotyczy WSZYSTKICH. Przeniesienie tematu do kosza to nie moje widzimisie. Zapoznaj się z zasadami:

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=15923 pkt. 9 -> http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=25
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=30651

wojtas - 20-01-2014, 09:37

yasiu87 napisał/a:
teraz wracając do głównego tematu to czym mogą być spowodowane szarpnięcia przy hamowaniu ? tak jakby za późno zbijał wyższy bieg. Dotyczy 24v w automacie.

Zużyciem podzespołów, co prowadzi do opóźnień w prawidłowym działaniu skrzyni. Na moje to zużyte tarczki i nieszczelności pomiędzy sekcjami.

piskle. - 11-11-2014, 21:21

witam wszystkich mitsumaniaków
pytanie czy da sie przełożyć tempomat z Sigmy automat do manuala

lukasz12 - 13-11-2014, 09:48

piskle. napisał/a:
witam wszystkich mitsumaniaków
pytanie czy da sie przełożyć tempomat z Sigmy automat do manuala


Do sedana można przełożyć bez większych trudności - instalacja elektryczna jest w każdej wersji. Trzeba tylko odpowiednie elementy zamontować (siłownik, linki, pompka, komputer, przełączniki, czujniki przy pedałach). W kombi jest więcej zabawy bo brakuje instalacji. Sądzę że też jest to wykonalne tylko bardziej pracochłonne ;-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group