To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - Zbiornik paliwa i rezerwa

tuptus9997 - 18-11-2014, 21:12

Jak wyjąć smok paliwa ze zbiornika 2,5tdi. Odkręciłem pokrywę i widzę to co na poniższym zdjęciu . Czy trzeba ruszyć te nakrętki?
http://www.fotosik.pl/pok...ad3b0cb2a9.html

Panbenonium - 18-11-2014, 21:55

Cześć Wam

Mam pytanie: w 3.0 V6 nie działa mi wskazówka od poziomu paliwa. Rezerwa pokazuje jak jest mało paliwa, ale sama wskazówka nie działa. Co to może być ?

Heilsberg - 19-11-2014, 08:53

tuptus9997 napisał/a:
Jak wyjąć smok paliwa ze zbiornika 2,5tdi. Odkręciłem pokrywę i widzę to co na poniższym zdjęciu . Czy trzeba ruszyć te nakrętki?
http://www.fotosik.pl/pok...ad3b0cb2a9.html


No raczej. Tylko ostrożnie bo to małe i się ukręca pięknie. Potraktuj wcześniej jakimś do odkręcania śrubek szuwaksem.

chomik-wawa - 23-11-2014, 21:06

a u mnie rezerwy jest 5 litrów, sprawdziłem :)
tuptus9997 - 09-12-2014, 22:18

Heilsberg napisał/a:
tuptus9997 napisał/a:
Jak wyjąć smok paliwa ze zbiornika 2,5tdi. Odkręciłem pokrywę i widzę to co na poniższym zdjęciu . Czy trzeba ruszyć te nakrętki?
http://www.fotosik.pl/pok...ad3b0cb2a9.html


No raczej. Tylko ostrożnie bo to małe i się ukręca pięknie. Potraktuj wcześniej jakimś do odkręcania śrubek szuwaksem.


Dzięki. Po dawce odrdzewiacza puściły.

rokers77 - 01-01-2015, 21:51
Temat postu: rezerwa
witam kupiłem nie dawno pajero 2.5 long z 1992r i nie mogę znaleźć kontrolki rezerwy paliwa gdzie ona się znajduje
Heilsberg - 01-01-2015, 22:20

Najpierw się przywitaj gdzie należy. Kontrolka jest na desce ale zapali się dopiero jak już będziesz dawno pewien, ze auto nie ma prawa jechać bo strzałka pół centymetra poniżej zera.
n_bart - 02-01-2015, 08:54

U mnie zapaliła się dopiero gdy elektryk/elektronik naprawił całą instalację elektryczną.
Dobrze że nie zaufałem podobnym wpisą bo bym gdzieś w końcu został.

Heilsberg - 02-01-2015, 11:05

Kolego n_bart.
Jak miałeś zepsutą "całą instalację elektryczną" to lepiej było nie wyjeżdżać wcale. Zawsze można odkręcić korek w baku i spuścić całą ropę. Wtedy można zaobserwować przy jakim poziomie paliwa zapali się lampka rezerwy i czy w ogóle się zapali. Poza tym jeżdżenie z poziomem paliwa w okolicy zera to proszenie się o kłopoty. Ale jak kto lubi.
Wpisom z forum wcale nie musisz ufać. Nawet nie musisz ich czytać. Pytać też nie musisz.
Ja raczej nie wypisuję z zasady porad po to by kogoś zmylić ani co do których nic nie wiem albo mi się wydaje. Jak wiem to piszę, jak nie wiem to się nie odzywam. Ale jak czytam taki post pod moim to mi się powoli odechciewa pomagać innym forumowiczom.
Z mojej strony to wszystko w tym temacie.

jawaldek - 02-01-2015, 11:58

Cytat:

U mnie zapaliła się dopiero gdy elektryk/elektronik naprawił całą instalację elektryczną.
quśwa to aż elektronika musiałeś zatrudnić :roll: Jak by poszedł sie srać pływak w baku to i elektryk i elektronik by nie pomógł bez demontażu. Ale jak napisałeś w jednym z Twoich postów -lubisz mieć rację- OK tylko miej tą rację chociaż w minimalnym stopniu skażoną doświadczeniem i praktyką. Weź przykład z
Heilsberg napisał/a:
Jak wiem to piszę, jak nie wiem to się nie odzywam.

Z racji wieku Miśków różne cuda mogą się wydarzyć czy to zaśniedziały styk, czy też urwany kabelek czy też zawieszony np.pływak w baku :)

n_bart - 02-01-2015, 19:30

Kolego Heilsberg.
Mój post nie był krytyczny wobec Ciebie a tylko chciałem wskazać na to iż mój miał zerwane przewody elektryczne od rezerwy. To też napisałem że dobrze że nie próbowałem dojść do stanu zaświecenia się rezerwy bo by się to źle skończyło. A ty z mojego postu wyczytałeś że się czepiam, jeżeli tak to sory. Poza tym naprawdę długo obserwowałem fora zanim coś tam napisałem, a co do twojej osoby to naprawdę szacunek za wiedzę i chęć dzielenia się nią..

Kolego jawaldek.
Ty też wyciągnołeś źle wnioski z mojego postu. Nie napisałem że z powodu braku kontrolki rezerwy samochód trafił do elektryka. Elektryk kontrolę zrobił przy okazji. Niestety miałem poważne problemy że skrzynia biegów która została wymieniona i po tym samochód trafił do elektryka.
Poza tym pochopnie mnie oceniasz nie znając mnie. To że nie jestem "wynalazcą" lub mechanikiem samochodowym to oznacza że nie mogę się wypowiadać bo bzdury pisze?

rokers77 - 02-01-2015, 21:51

przepraszam że się nie przywitałem. :oops: a co do kontrolki rezerwy to mam rozumieć że się zapali dopiero jak go nie odpalę ,to po co ona jest
moj.skarb - 02-01-2015, 22:11

Heilsberg napisał/a:
Zawsze można odkręcić korek w baku i spuścić całą ropę. Wtedy można zaobserwować przy jakim poziomie paliwa zapali się lampka rezerwy i czy w ogóle się zapali.

Heilsbergowi chodziło raczej o to czy działa kontrolka rezerwy , u mnie np. nie działa mimo że wskaźnik paliwa działa

Heilsberg - 02-01-2015, 22:18

Nie do końca tak. Normalnie w długim jest około 8-10 litrów rezerwy ale ta rezerwa jest dopiero gdy wskazówka leży grubo poniżej zera. Normalny użytkownik zatankowałby wcześniej bo by uważał, że lampka zepsuta i zaraz zabraknie paliwa. Jak na wskaźniku jest zero to w baku jest jeszcze około 15-20 litrów.
n_bart - 02-01-2015, 23:03

Wracając do tematu. U mnie kontrolka zapala się powyżej 0 absolutnego ale jeszcze w czerwonym polu.
Może przepalona żarówka.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group