To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Colt GTi CA5A

Tomek - 27-11-2013, 07:46

mkm napisał/a:
O planach sprzedaży od vendetta dowiedziałem się ponad pół roku temu.


6 grudnia 2012 jak jechaliśmy oglądać moje Malibu to mówiłeś "Vendetta będzie sprzedawać swoje GTI".

mkm, kiedy prezentacja i przejażdżka dla mnie?

Anonymous - 27-11-2013, 10:59

Jak zadzowniłeś do mnie z tą wiadomością to nie nie wiedziałem co napisac zatkało mnie... w sumie cały czas tak jest
macia - 27-11-2013, 22:39

Urzekła mnie twoja historia :lol: Faktycznie jakoś tak sentymentalnie się porobiło, nie Browar??? 8) Mam tylko nadzieję, że na tym koniec i do Lublina już nie wróci :P
Widzę, że trochę się zmieniło od kiedy czarnuch ode mnie wyjechał w siną dal... Ale to mają do siebie stare auta :roll:
Powodzenia w doprowadzaniu do stanu zadowolenia! Temat będzie obserwowany!

Pato89 - 27-11-2013, 22:54

Przebrnąłem :D :p
Gratulacje zakupu "zabaweczki"! I to w najlepszym możliwym kolorze :P Też się jeszcze kiedyś dorwę do gti :D :twisted:

mkm - 28-11-2013, 19:43

Dziękuję wszystkim za gratulacje :D .
vendetta napisał/a:
To chyba będzie mój ulubiony temat :D

Tylko się nie załam, bo niektóre fotorelacje będą momentami przygnębiające :wink: .
Auto ma 20lat, a ja będę zaglądał tam, gdzie normalnie się nie zagląda 8) .

Śledztwo rozpoczęte :biggrin: .
Czarnuch po wstępnych przesłuchaniach – głównie blacharskich.

Kornik szaleje.
Jak bardzo - nie wiadomo, bo nie kłuliśmy go jeszcze.
Ale już widać, że w kilku miejscach blacha zniknie przy odrdzewianiu, kilka miejsc będzie trzeba wzmocnić.
Przód, a dokładniej pas i okolice straszą i nie wiem czy będzie walka czy wstawimy drugi.
Tył to też rozległe pole bitwy :roll: .
Tu kornik nie podda się łatwo, a wyciąć i wstawić się nie da.



Silnikowo jest nieźle.
Część usterek powinna usunąć wymiana świec, kabli i filtrów.
Część wymaga dalszych ustaleń.
Sprzęgło powinno wrócić do świata sprawnych wymiana płynu, wysprzęglika, odrdzewienie i przesmarowanie wszystkiego.
Do uszczelnienia kilka miejsc w silniku i osprzęcie.

Sporo pracy będzie miał elektryk. Niektóre wtyczki są na wykończeniu, jest trochę „dodatków” w instalacji, są przejścia i obejścia i sporo luźnych kabli (nie tylko od „radia”).
Ogólnie mam wrażenie, że wszystko działa „na pół gwizdka”.

Zawieszenie „równomiernie zużyte” czyli niektóre łączniki, końcówki, gumy, wahacze powiedziały dość.

Wizualnie i dobrze i źle.
Dobrze, bo jak go umyję i wstępnie odrdzewię to będzie fotogeniczny.
Źle, bo jak zaczniemy faktycznie usuwać rdzę to obecnego lakieru dużo nie zostanie.

Jogurt napisał/a:
Z drugim GTI w częściach spokojnie zrobisz z niego Fuksa GTI :)
Powinno być łatwiej i mam nadzieję, że się uda.
Najgorsze jest to, że starzeją się te same części.
Teoretycznie ten ma najmniejszy przebieg i teoretycznie w tym sporo części będzie dotykanych po raz pierwszy.

Na razie jeszcze Czarnuch ze mną nie rozmawia w pełni szczerze i praprzyczyny swoich fochów jeszcze nie chce odkryć.
Przejdzie ścieżkę diagnostyczną trochę jeszcze powisi to inaczej zacznie gadać :twisted: .

Pomału jednak już mi się wstępny zakres prac zaczyna układać. :wink:

robertdg - 28-11-2013, 19:55

Narazie nie dramatyzuj, jak rozgrzebiesz to dopiero zacznie wyłazić :P
rosomak1983 - 28-11-2013, 20:12

Pas przedni do wymiany. ogólnie blacharka to sie dawno nikt nie przejmował...
vendetta - 28-11-2013, 20:19

mkm napisał/a:
Tylko się nie załam, bo niektóre fotorelacje będą momentami przygnębiające :wink:

Dam radę :)
rosomak1983 napisał/a:
Pas przedni do wymiany. ogólnie blacharka to się dawno nikt nie przejmował..

Nie ruszaliśmy ani blacharki ani "instalacji" elektrycznej to fakt i tak też było napisane w temacie.

mkm - 28-11-2013, 20:24

vendetta napisał/a:
Nie ruszaliśmy ani blacharki ani "instalacji" elektrycznej to fakt i tak też było napisane w temacie.

I bardzo dobrze. Łatwiej się będzie z nim walczyło no i kornik poszedł szeroko, ale na zewnątrz :wink:

Pato89 - 28-11-2013, 22:03

Co to za Mitsu by było bez rudej? :D
mystek - 28-11-2013, 23:09

Ot co :D toż to nie byłby japończyk z tamtych lat ;)
mkm - 29-11-2013, 00:06

A ile ta blacha powinna wytrzymać? :biggrin:

robertdg napisał/a:
Narazie nie dramatyzuj, jak rozgrzebiesz to dopiero zacznie wyłazić :P

I właśnie, żeby nie rozgrzebywać nie wiem czy się nie pokuszę o kwas... Chodzi za mną od dawna...
I tak chemią będzie trzeba atakować, bo profile od środka też zajęte...

Zielu - 29-11-2013, 00:16

Możesz rozwinąć, co masz na myśli pisząc o kwasie?
mkm - 29-11-2013, 00:28

Zielu, są podobno coraz skuteczniejsze preparaty kwasowe do "mycia" rdzy pod ciśnieniem.
Coś podobnego jak metoda zanurzeniowa tyle, że stężenie dużo niższe.
Część rozpuszcza część wiąże.

Zielu - 29-11-2013, 00:34

Mm..miałem już Ci odpisać żebyś nie dotykał nic na bazie kwasu, bo tylko pogorszysz problem.
Kwas jeśli wejdzie w profil i zacznie działać, nic go z tam tąd nie wygoni.

Ogólnie, jeśli chcesz robić w nim blachę, polecałbym moje ulubione piaskowanie, jest to jedyna słuszna metoda na usunięcie rdzy, wżerów, kiły i mogiły.

Możesz jakoś przybliżyć temat tych preparatów do mycia profili pod ciśnieniem?
Bardzo mnie to ciekawi.. :wink: Przyznam że jeszcze o czymś takim nie słyszałem.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group