To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] Blokada KOS, nie działa nawet kluczyk awaryjny,

mitsu00 - 06-02-2014, 14:53

regon napisał/a:
po wyjęciu kluczyka z pilota należy go umieścić drugą końcówką w pilocie i dopiero w ten sposób można odpalić samochód.

Zgoda. Ale pytanie brzmi nadal: co w przypadku awarii samego pilota? Jak wtedy odpalic auto jesli pilot nie wysyla kodu odblokowujacego do immobilajzera? Jesli producent umiescilby transponder dodatkowo w kluczyku awaryjnym jak np BMW, nie byloby jakichkolwiek problemow z odpaleniem auta w sytuacji j.w.

tomko - 06-02-2014, 15:15

transponder nie ma zasilania, musi się znajdować odpowiednio blisko anteny wokół stacyjki
kubabrzesko - 06-02-2014, 19:34

Tylko ze ja Panowie po pierwsze nie mam kluczyka w pilocie (amerykańskie 3.0 V6 w benzynie) a po drugie w stacyjce nie mam dziury na kluczyk.Auto otwiera się jak poczuje w pobliżu pilot, a odpala jak przekrece ,,korek od zlewu,, w miejscu stacyjki.Tylko boje się ze jak mi aku padnie to nie otworze drzwi.Moze wiecie jak zaradzić żeby się do auta dostać w razie braku prądu???Ktos dorabia klucze bez wzronika ( klucza zapasowego) ???Czy tylko serwis i po vinie cos poradzą ??
regon - 06-02-2014, 19:38

ten "korek do wlewu" jak go nazwałeś daje się wyjąć (naciskając z boku dwa przyciski) i pod nim znajduje się wejście na kluczyk. Tak było w moim miśku.
mitsu00 - 06-02-2014, 19:38

kubabrzesko napisał/a:
Tylko ze ja Panowie po pierwsze nie mam kluczyka w pilocie (amerykańskie 3.0 V6 w benzynie) a po drugie w stacyjce nie mam dziury na kluczyk.Auto otwiera się jak poczuje w pobliżu pilot, a odpala jak przekrece ,,korek od zlewu,, w miejscu stacyjki.Tylko boje się ze jak mi aku padnie to nie otworze drzwi.Moze wiecie jak zaradzić żeby się do auta dostać w razie braku prądu???Ktos dorabia klucze bez wzronika ( klucza zapasowego) ???Czy tylko serwis i po vinie cos poradzą ??

Ten korek do zlewu w autach europejskich z systemem KOS ma zaslepke, po zdjeciu ktorej wtyka sie kluczyk rezerwowy. A tak z ciekawosci: moglbys cyknac fotke tylnej czesci twojego pilota i zapodac na forum?

rezon - 06-02-2014, 20:25

kubabrzesko napisał/a:
Tylko ze ja Panowie po pierwsze nie mam kluczyka w pilocie (amerykańskie 3.0 V6 w benzynie) a po drugie w stacyjce nie mam dziury na kluczyk.Auto otwiera się jak poczuje w pobliżu pilot, a odpala jak przekrece ,,korek od zlewu,, w miejscu stacyjki.Tylko boje się ze jak mi aku padnie to nie otworze drzwi.Moze wiecie jak zaradzić żeby się do auta dostać w razie braku prądu???Ktos dorabia klucze bez wzronika ( klucza zapasowego) ???Czy tylko serwis i po vinie cos poradzą ??
po Vin'ie raczej nikt Ci nie pomoże. Wrzuć zdjęcie pilota. W moim był po prostu włożony z tyłu i wystarczyło przesunąć blokadę i można było go wyjąć. Stacyjka - tak jak koledzy pisali wystarczyło ścisnąć krawędzie brzechwy "wlewu paliwa" i ta dam - stacyjka jak w Polonezie ;)
kubabrzesko - 07-02-2014, 08:38

Bardzo mnie martwi ze inteligencją porównujecie mnie do siebie ,ale ja już jasniej nie potrafie napisac.Mimo wszystko postaram się jasniej.Dziekuje za wyjaśnienie ze pod ''korkiem do zlewu"" znajduje się prawdziwa stacyjka ,ale jak juz pisałem 2 (słownie dwa) razy nie posiadam tego metalowego kluczyka który jest zablokowany w pilocie.Wiem ze dalem się wydymać kupując bez kluczyka ,ale zauwazylem to dopiero następnego dnia ,a w dniu zakupu miałem ciężką podróż z przygodami i po auto jechałem ponad 550 km w jedna strone w fatalnych warunkach drogowych.
Mniejsza z tym.Zadzwonie dziś do serwisu może tam mi poradzą czy jest możliwość dorobienia klucza (tego co się wkłada do pilota)
Dziekuje za odpowiedz

mitsu00 - 07-02-2014, 09:48

kubabrzesko napisał/a:
Bardzo mnie martwi ze inteligencją porównujecie mnie do siebie
????? No comment...... :evil: Skoro uwazasz ze osoby ktore usilowaly ci pomoc i odpowiedzialy wczesniej na pytanie, to imbecyle, to jedz do ASO po pomoc, a nie pytaj na forum.
kubabrzesko - 07-02-2014, 11:01

Nie chciałem nikogo urazic po prostu zdziwil mnie poziom odpowiedzi.Myslalem ze jeśli ktoś posiada dluzszy czas auto to potrafi cos wiecej na ten temat powiedzieć.Zresztą nie ważne.Dzwonilem do ASO a tam polecili mi szukanie prywatnej firmy która dorabia klucze do zamka a nie klucz od klucza ( bo jeszcze raz przypominam nie mam go).Tak tez zrobiłem i znalazłem w Krakowie firme która w najbliższym czasie ma dorobić grot do mojego zamka.Koszt około 150 zl.dam znac jak będzie zrobione.
regon - 07-02-2014, 14:35

kubabrzesko napisał/a:
Bardzo mnie martwi ze inteligencją porównujecie mnie do siebie

o źródełko "mundrości" z wlewem w kierownicy, brak kluczyka zauważyliśmy ale pytałeś jeszcze o możliwość odpalenia jak padnie pilot - na to dostałeś odpowiedź a o resztę postaraj się sam. Moje inteligencja by sprawdziła czy jestem w posiadaniu kluczyka.

wojo2000 - 25-02-2014, 09:38

Odbiegają od tematu ale pozostając przy kluczyku.

Jeżeli w kluczyku KOS padnie nam całkowicie bateria i w miarę szybko jej nie wymienimy to mamy mały problem. Klucz rozsynchrnizuje się z samochodem... Tak samo jest jak wyciągniemy baterię i szybko nie włożymy nowej... szybko to znaczy w ciągu kilkudziesięciu sekund. Oczywiście kluczyk będzie uruchamiał samochód ale nie otworzymy zdalnie samochodu, a odpalimy tylko wkładając kluczyk awaryjnie do stacyjki. Oczywiście musimy wcześniej rozbroić alarm (jak mamy).

Teraz co do ponownego programowania:
Jeżeli mamy dwa kluczyki w komplecie i jeden się rozprogramuje to jedyny sposób ponownego przypisania go do auta jest użycie interfejsu diagnostycznego! Nie ma innej możliwości, tzn. opis jak programować bez interfejsu jest ok, ale tylko w przypadku gdy chcemy dodać 3 lub 4 kluczyk.
Procedura programowania bez MTU3 wymaga dwóch kluczyków oba muszą być w samochodzie. Według specjalistów jest to zrobione ze względów bezpieczeństwa.

p.s. UWAGA: niektórzy mechanicy mają instrukcje w których jest informacja żeby zewrzeć piny w porcie diagnostycznym i wtedy wchodzimy w procedurę programowania, ale nie róbcie tego z autami po 2006, bo to nie działa a w skrajnych przypadkach można uszkodzić port diagnostyczny.

kubabrzesko - 25-02-2014, 11:09

Odnosnie dorobienia kluczyka - znalazłem firme która robi to nawet nie posiadając kopi (drugiego klucza).Fachowiec dorobil go z zamka od drzwi w niecałą godzine.koszt 120 zl czyli mniej niż wcześniej ustalaliśmy.
siwyRadom - 05-06-2014, 08:55

Witam, mam problem z zablokowaną stacyjką. Wymieniłem baterie w pilocie, samochód otwiera się i zamyka za pomocą dotknięcia klamki, a stacyjka jest zablokowana. Kluczykiem awaryjnym nie da się odpalić samochodu. Ktoś pomoże?
tokyo - 05-06-2014, 09:33

Witam
wloz metalowy kluczyk do stacyjki, naloz wloz na niego kluczyk kos i w takim zestawie przekrec/odpal samochod - jest to tryb serwisowy przypomnienia immo

elmundialo - 05-11-2014, 20:45

Witam . Prosżę mi powiedzieć czy mając system KOS stacyjkę trzeba jakoś szczególnie ustawiać lub blokować ?Mamy auto od wczoraj i problem jest tego typu że nie można otworzyć ani zamknąć pilotem.Tydzień temu gdy auto było oglądane to wyświetlało słabą baterie ale piloty działały. Wczoraj po przyjeździe już nie. Musiała małżonka ręcznie zablokować inne drzwi ,a kluczykiem zamknęła drzwi kierowcy. monit o bateri już się nie wyświetla. Dzisiaj też musiała otworzyć kluczykiem,auto zapala i jeździ. Może coś robi nie tak bo nie mamy pojęcia o tym systemie :( .Może macie jakieś rady i pomysły :D
dziękuje



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group