To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Gaśnie zaraz po zatrzymaniu

bialyjayz - 07-12-2013, 18:15

tomek84 napisał/a:
generalnie polecam robić reset i uczenie obrotów na postoju

i tak też zrobię :)

Tomek - 07-12-2013, 18:23

bialyjayz napisał/a:

a no dlatego że przez 4 dni stojąc na dworze nie miałęm czasu go odpalić na te 5 minut :)


odpalenie na 5 minut więcej zaszkodzi niż pomoże

dziwne trochę, że aku po 4 dniach padło ?!?!
u mnie nie często stał dłużej niż 24-48 h ciągiem, bo jeżdżony był na bieżąco
ale aku raczej dobrze kręcił

no, ale swoje lata ma

komarsnk - 07-12-2013, 23:29

tomek84 napisał/a:

dziwne trochę, że aku po 4 dniach padło ?!?!

Tak sobie głośno myślę: może aku uległ uszkodzeniu przy uderzeniu w dzika i stracił możliwość pełnego naładowania?

bialyjayz - 07-12-2013, 23:57

komarsnk napisał/a:
Tak sobie głośno myślę: może aku uległ uszkodzeniu przy uderzeniu w dzika i stracił możliwość pełnego naładowania?

tego nie jestem w stanie stwierdzić niestety, zobaczymy jak ten będzie się spisywać przy większych mrozach, jeśli coś nie tak: bateryjka nowa jakaś przyjdzie od gwiazdora być może :)

przemooo - 30-05-2014, 09:04

Słuchajcie, odłączałem akumulator. Po podłączeniu przeprowadziłem procedurę startową. Niestety, od tego momentu auto gdy się rozgrzeje nie trzyma obrotów na biegu jałowym.
Spadają poniżej 500. Do tego, w momencie gdy się zatrzymuję (na "D") potrafi zgasnąć. NA wolnych obrotach na D nie chce pełzać. Co robić? Odłączyć aku ponownie i przeprowadzić to jeszcze raz?

swinks_UK - 30-05-2014, 17:07

przemooo napisał/a:
Słuchajcie, odłączałem akumulator. Po podłączeniu przeprowadziłem procedurę startową. Niestety, od tego momentu auto gdy się rozgrzeje nie trzyma obrotów na biegu jałowym.
Spadają poniżej 500. Do tego, w momencie gdy się zatrzymuję (na "D") potrafi zgasnąć. NA wolnych obrotach na D nie chce pełzać. Co robić? Odłączyć aku ponownie i przeprowadzić to jeszcze raz?

Przepustnica do sprawdzenia.
Takie rzeczy jak TPS i APS. Po właściwym wyregulowaniu, jeśli obroty będą nadal w okolicy 500, to podkręcić śrubą wolnych do wartości 650.

Zanim zaczniesz grzebać w przepustnicy, sprawdź, czy wszystkie wężyki podciśnień szczelne, jak również dolot czy nie ciągnie lewego powietrza.

Bartekkita - 30-05-2014, 18:36

bialyjayz, nie powinien Ci się tak szybko rozładować jeżeli jest sprawny. Chyba, że zostawiłeś coś co pobierało prąd. Na wiosnę zostawiłem 3 letni akumulator obsługowy made in Ukraine na ponad 2 tyg i odpalił od strzała.

Jak masz obsługowy to możesz w sumie wizualnie skontrolować blaszki i poziom elektrolitu da Ci to jakąś odpowiedź o jego kondycji :)

bialyjayz - 30-05-2014, 21:58

Cytat:

bialyjayz, nie powinien Ci się tak szybko rozładować jeżeli jest sprawny. Chyba, że zostawiłeś coś co pobierało prąd. Na wiosnę zostawiłem 3 letni akumulator obsługowy made in Ukraine na ponad 2 tyg i odpalił od strzała.

to już stara sprawa, przez te zimę palił od kopa bez żadnego zająknięcia nawet.
Bartekkita napisał/a:
Jak masz obsługowy to możesz w sumie wizualnie skontrolować blaszki i poziom elektrolitu da Ci to jakąś odpowiedź o jego kondycji

ale dzięki za zainteresowanie :)
bezobsługowy ale świeci dioda czy coś tam w środku na zielono także jeszcze będzie jeździł ze mną ::P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group