Outlander II Ogólne - Outlander II $ HONDA CR-V - IV generacja 2,00 benzyna
13zbyszek13 - 16-12-2013, 07:36
xylen napisał/a: | Zbyszek, a ta Honda nie jest znacznie mniejsza w środku?
Ja też się przymierzałem do co prawda poprzedniej wersji ale jak wsiadłem to już wiedziałem że to autko nie dla mnie. OII ma znacznie więcej miejsca dla kierowcy.
O CVT to tutaj już całe historie są opisane, zwłaszcza przez zawodników nigdy nie posługujących się taką skrzynią , w Hondzie jest inny automat, na jeździe próbnej całkiem fajnie sobie radził ale jednak wybrałem OII | .
Jechać nie jechałem tylko w salonie trochę posiedziałem a to z przodu a to z tyłu.
Z przodu wydaje mi się że nad głową jest dużo więcej miejsca pod nogami tyle samo co w OII. Może również szklany dach daje wrażenie ogólne że jest bardzo dużo przestrzeni. Na tylnym siedzeniu na 100 % jest dużo więcej miejsca z regulacja pochylenia kanapy identycznie jak w O II. A co dla mnie najważniejsze to duży bagażnik z nisko zawieszona podłogą co ułatwia łatwy załadunek z identyczną roletą jak w O II. Tylne siedzenia składają się lepiej bo zupełnie na płasko nie ma tego garba co O II. Bagażnik jest dla mnie bardzo istotną rzeczą ponieważ bardzo często coś przewożę z racji prowadzonej działalności.
[ Dodano: 16-12-2013, 07:46 ]
androzek napisał/a: | Niedługo kończy mi się lizing na Miśka i będę zmieniał na nowy.Byłem już chyba we wszystkich salonach,które oferują kombi 4x4 lub suvy 4x4 i jeździłem kilkunastoma samochodami testowymi. Mój ideał - Range Evoque z wyglądu,miejsca w środku jak Miśku OII,silnik jak w Mazdzie 2.2 diesel 175 KM, automat ZF jak w BMW,ceny jak w Ford Kuga,ceny dodatków jak w Skodzie ,niezawodność jak Honda.Ciekawe ,że nikt nie wpadł aby taki samochód stworzyć. Ale do rzeczy odnośnie Hondy.
1. Z zewnątrz mi się nie podoba,jakieś dziwne nadkola półkwadratowe,tył a la Volvo,stylistyka przesadzona.
2. Wewnątrz - brak kanału środkowego z tyłu - dużo miejsca ale siedzisko kanapy za krótkie,z przodu fajnie ale dźwignia biegów jak w dostawczaku - wygodna ale taka jakaś dla emerytów.
3. Silnik - sprzedają się właściwie tylko benzyny ze względu na cenę - do miasta jak znalazł - cicho ,elastycznie ( manual) - jednym słowem wystarczająco, w jeździe testowej bez oszczędzania 10l/100 km. w trasie trzeba cisnąć aby mieć namiastkę dizla - albo się przyzwyczaisz albo osiwiejesz.
Dizel droższy ale niezawodny i nieporównywalna większa frajda z jazdy.
Rozważałem Hondę ale najwyższa wersja "w dizlu" grubo powyżej 150 kzł. Co prawda robię rocznie 30 kkm ale ........
Wnioski: Samochód na pewno da się lubić i będzie wdzięczny.Jak świadomie wybierzesz benzynę z bagażem jej wad to "będzie pan zadowolony" |
Diesel 2,2 w najwyższej opcji to na ten moment 177 100,00 zł, benzyna 2,00 156 100,00 zł więc różnica 21 000,00 zł. Jeżdżąc średnio 30 000 km w roku zwraca się po jakiś 8 latach więc jak dla mnie pod względem ekonomicznym nie ma to sensu ponieważ jeżdżę zazwyczaj autkiem do 5 lat.
Co do wad i zalet to chyba każde autko je posiada,
ale oczywiście dziękuję za opinię.
borsak1 - 16-12-2013, 09:34
13zbyszek13 napisał/a: | Diesel 2,2 w najwyższej opcji to na ten moment 177 100,00 zł, | no Panie ja widzę co innego http://www.honda.pl/cars/...cification.html 165 a to jakby nie patzrzeć 12k. A myślę że cosz tego sie da uskrobać.
mitsu00 - 16-12-2013, 10:10
borsak1 napisał/a: | 13zbyszek13 napisał/a: | Diesel 2,2 w najwyższej opcji to na ten moment 177 100,00 zł, | no Panie ja widzę co innego http://www.honda.pl/cars/...cification.html 165 a to jakby nie patzrzeć 12k. A myślę że cosz tego sie da uskrobać. |
Zbyszek liczyl chyba tez z LKASem i pozostalymi systemami bezp. No i metallic pewnie dochodzi do tego jeszcze
borsak1 - 16-12-2013, 10:17
mitsu00 napisał/a: | Zbyszek liczyl chyba tez z LKASem i pozostalymi systemami bezp. No i metallic pewnie dochodzi do tego jeszcze | No chyba że. Nie czepiam się .
mitsu00 - 16-12-2013, 11:01
13zbyszek13 napisał/a: | Jechać nie jechałem tylko w salonie trochę posiedziałem a to z przodu a to z tyłu.
Z przodu wydaje mi się że nad głową jest dużo więcej miejsca pod nogami tyle samo co w OII. Może również szklany dach daje wrażenie ogólne że jest bardzo dużo przestrzeni. Na tylnym siedzeniu na 100 % jest dużo więcej miejsca z regulacja pochylenia kanapy identycznie jak w O II. A co dla mnie najważniejsze to duży bagażnik z nisko zawieszona podłogą co ułatwia łatwy załadunek z identyczną roletą jak w O II. Tylne siedzenia składają się lepiej bo zupełnie na płasko nie ma tego garba co O II. Bagażnik jest dla mnie bardzo istotną rzeczą ponieważ bardzo często coś przewożę z racji prowadzonej działalności. | Zbyszek>>>>> kupuj Honde niezaleznie czy w benzynie czy w dieslu. Na 100% bedziesz zdowolony
rezon - 16-12-2013, 13:30
Jak wozisz ciężkie ładunki to IMHO benzyna się nie sprawdzi. Różnica w zużyciu paliwa będzie duża. Jak lekkie gabaryty - to do spokojnej jazdy 2.0 benzyna jest OK, a koszty ew. napraw po gwarancji są znacznie niższe niż diesla. Opinie o serwisach Hondy w moich okolicach są nieporównywalne do opinii o ASO Mitsu - oczywiście na korzyść Hondy.
Roleta nieco się różni - o ile pamiętam to były takie pojedyncze zaczepy do zagłówków foteli. wg mnie jednolita płachta z przodu w Outku była bardziej praktyczna.
13zbyszek13 - 18-12-2013, 09:02
borsak1 napisał/a: | 13zbyszek13 napisał/a: | Diesel 2,2 w najwyższej opcji to na ten moment 177 100,00 zł, | no Panie ja widzę co innego http://www.honda.pl/cars/...cification.html 165 a to jakby nie patzrzeć 12k. A myślę że cosz tego sie da uskrobać. |
Mam cennik przed sobą na rocznik 2013 który otrzymałem w salonie
2,0 benzynka EXECUTIWE NAVI+ADAS AT-156 100,00
2,2 diesel EXETUTIWE NAVI+ADAS AT - 177 100,00
róznica 21 000,00.
2.0 benzynka EXECUTIWE NAVI AT - 150 100,00
2,2 diesel EXETUTIWE NAVI AT - 171 100,00
różnica 21 000,00.
2.0 benzynka EXECUTIWE AT - 144 100,00
2,2 diesel EXETUTIWE AT - 165 100,00
róznica 21 000,00.
Na rocznik 2014 nie ma jeszcze cennika.
small - 18-12-2013, 10:28
W tej cenie to masz volvo XC60, sprawdź ceny na autosalon24- mają modele dostępne od ręki. Osobiście wybrałbym volvo, ale każdy ma swój gust i upodobania.
13zbyszek13 - 18-12-2013, 10:40
small napisał/a: | W tej cenie to masz volvo XC60, sprawdź ceny na autosalon24- mają modele dostępne od ręki. Osobiście wybrałbym volvo, ale każdy ma swój gust i upodobania. |
Kolego byłem w Volvo i równiez posiadam cennik i mijasz sie zupełnie z prawdą.
VOLVO XC60 wersja SUMUM 2,4 DIESEL cena rocznika 2013
207 300,00 cena podstawowa
16 680,00 - cena wyposażenia dodatkowego
==================
223 980,00
26 480,00 - rabat za rocznik
==================
197 500,00
Volwo ma 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów,
Honda ma 3 lata gwarancji lub 100 000 km.
I jak pisałem wczesniej wazny dla mnie jest bagaznik a Volvo ma nie za duzy i bardzo wysoko podłogę.
skaut - 18-12-2013, 18:57
#Zbyszek, widzę, ze najbardziej podoba Ci się CRV. Umów się na jazdy próbne kilkoma autkami, i wybierz to które Ci najbardziej odpowiada. a już teraz wiem, że najbardziej będzie odpowiadała Ci CRV. Też tak miałem, gdy kupowałem Outlandera, pojeździłem kilkoma autkami, a i tak wybór padł na Mitsubishi
mitsu00 - 18-12-2013, 19:37
Jest jeszcze nowy Hyundai SantaFe 198KM w automacie. Bardzo ladny i duze wnetrze. Nie wiem tylko jak to cenowo wychodzi. Tam gwarancja jest 5 lat bez limitu km.
peja-1991 - 20-12-2013, 10:48
Hyundai przegiął trochę - max opcja ponad 200 000 tysięcy złotych.
Za tyle można kupić Jeepa Grand Cherokee z 2013r.
13zbyszek13 - 20-12-2013, 11:23
peja-1991 napisał/a: | Hyundai przegiął trochę - max opcja ponad 200 000 tysięcy złotych.
Za tyle można kupić Jeepa Grand Cherokee z 2013r. |
To juz za wysoko interesuje mnie autko w granicach 150 000,00.
[ Dodano: 20-12-2013, 11:27 ]
skaut napisał/a: | #Zbyszek, widzę, ze najbardziej podoba Ci się CRV. Umów się na jazdy próbne kilkoma autkami, i wybierz to które Ci najbardziej odpowiada. a już teraz wiem, że najbardziej będzie odpowiadała Ci CRV. Też tak miałem, gdy kupowałem Outlandera, pojeździłem kilkoma autkami, a i tak wybór padł na Mitsubishi |
Jechałem Volvo XC60 2,4 diesel AT wrażenia super,
jechałem również Hondą CR-V 2,0 benzyna w AT i równięż było OK
Honda jest duzo lepiej wyciszona niż O II .
peja-1991 - 20-12-2013, 15:33
Zbyszku a brałeś pod uwagę Mazdę ?
CX 5 kupisz w maksie za jakieś 150 tysięcy,
albo CX7 także w tej cenie
sylb - 20-12-2013, 22:21
Pamiętam, żę full opcja CX9 była po 147k pln.
|
|
|