To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czarna Bestia by bialy jay-z

WreX - 22-12-2013, 14:26

sveno, jak się ogarnie "ekonomiczną" jazdę to nie ma za dużej różnicy... poza tym czy ja wiem, czy taki dynamiczniejszy ten manual ;]
bialyjayz - 23-12-2013, 14:02

dzisiaj byłem ustawiać światła, teraz już lepiej świecą a przyczyną krótkiej widoczności była krzywo wsadzona prawa żarówka :P ( nie wsponiałem ale jakiś czas temu nie mogłem jej umiejscowić przez ok. 2 godziny, i na koniec jak się okazuje i tak ją źle założyłem:) kolejna diagnoza mnie trochę zmartwiła, pogruchotany silniczek od ustawiania świateł elektr. Się zastanawiam nad kupnem przedniego reflektora, bo po uderzeniu dzika zauważyłem, że paruje od środka gdzieś musi dostawać się woda...
diagnosta zauważył także że postojówki nie świecą myślałem że żarówki padły więc je wymieniłem na nowe i dalej ciemność ?
Niewiem czy gdzieś prąd nie dochodzi, czy kostka uszkodzona.

Hugo - 23-12-2013, 14:24

bialyjayz napisał/a:
krzywo wsadzona prawa żarówka ( nie wsponiałem ale jakiś czas temu nie mogłem jej umiejscowić przez ok. 2 godziny, i na koniec jak się okazuje i tak ją źle założyłem:)
Podpowiedź: zawsze podczas wyjmowania tych żarówek patrz jak była wsadzona. Wymiana zajmie Ci 1 minutę :mrgreen:
bialyjayz - 23-12-2013, 15:08

Cytat:
Podpowiedź: zawsze podczas wyjmowania tych żarówek patrz jak była wsadzona. Wymiana zajmie Ci 1 minutę
_________________

tak było z lewą :) prawa była twardsza i więcej czasu mi pochłonęła

robertdg - 23-12-2013, 15:33

Sprawdź bezpiecznik od świateł postojowych w puszce koło akumulatora, jednakże jezeli dobrze kojarze to nie działałyby tez swiatła z tyłu.
WreX - 23-12-2013, 16:31

Ja z postojowymi miałem tak, że jak się źle żarówkę wsadziło czy wyjęło to nie działały... czy coś.
bialyjayz - 23-12-2013, 18:04

robertdg napisał/a:
Sprawdź bezpiecznik od świateł postojowych w puszce koło akumulatora, jednakże jezeli dobrze kojarze to nie działałyby tez swiatła z tyłu.

tyłek świeci :P
WreX napisał/a:
Ja z postojowymi miałem tak, że jak się źle żarówkę wsadziło czy wyjęło to nie działały... czy coś.

wsadzałem na wszelakie sposoby i ani iskierki, a żarówki 4 szt. nowe niepotrzebnie zakupiłem :P

fj_mike - 25-12-2013, 13:58

Hugo napisał/a:
Co nie zmienia faktu, że 2,5 V6 pali mniej niż 2,0 16V w Galancie EA

Nie przesadzaj. Gazu w swoim nie masz to go nie butujesz.
W 2.0 łatwiej uzyskać spalania w okolicach 7l niż w V6.
Przy butowaniu obu silników na tej samej trasie, wyniki spalania były prawie identyczne.

Hugo - 25-12-2013, 22:22

fj_mike napisał/a:
Nie przesadzaj. Gazu w swoim nie masz to go nie butujesz.
Czy go butuję czy nie i tak spala tak samo mało.
fj_mike napisał/a:
W 2.0 łatwiej uzyskać spalania w okolicach 7l niż w V6.
Mi się nigdy nie udało uzyskać spalania 7l/100 km w 2,0, a w 2,5 bez problemu, 3 osoby na pokładzie, cały bagażnik załadowany i sporą część trasy 140 km/h w środku lata na klimie :D
Tomii - 26-12-2013, 21:04

Hugo napisał/a:
Mi się nigdy nie udało uzyskać spalania 7l/100 km w 2,0, a w 2,5 bez problemu,


to musiałeś mieć coś nie tak z silnikiem ;)

deejay - 26-12-2013, 21:40

Tak dla podsumowania mój rekord spalania w 2.0 to 5.8l/100km , a w 2,5 6.2l/100km :wink:
bialyjayz - 26-12-2013, 22:21

deejay napisał/a:
Tak dla podsumowania mój rekord spalania w 2.0 to 5.8l/100km , a w 2,5 6.2l/100km

jako że to mój temat pochwale się, że jak narazie średnia spalania wyniosła mi 10l/100 trasa/miasto z żadkim butowanie i predkościami dochodzącymi do 130km/h :) przyzwoicie

ostatnio pisałem o tym, że oświetlenie wewnątrz nie świeci, zauważyłem jednak że np. oświetlenie "out.temp" oraz dwa pobliskie raz działają innym razem nie, w czym może być problem ? Coś nie styka?
Jeszcze do Was pytanko czy warto dać 300zł za polerkę mojej bestii ? Mechanicznie pastą G3 ?
Chciałbym zabezpieczyć lakier na zimie puki jeszcze nie przyszłą na dobre. Głównie chodzi mi o to czy to nie zbyt wygurowana cena, czy raczej adekwantna do klasy auta ? Wiem tylko, że czarny kolor w polerce jest najdroższy.

Tomek - 31-01-2014, 20:18

i jak tam moja bestia?
jeździ czy psuje się?

jakoś nie mogę się pozbyć zdjęcia z podpisu, ile razy na nie patrzę, to żałuje, że nie mam już tego Galanta pod domem
ale mam za to ostatnio fazę na Sigmę 24V :twisted:

bialyjayz - 01-02-2014, 12:38

tomek84 napisał/a:
jak tam moja bestia?
jeździ czy psuje się?

jeździ i śmiga-bezawaryjnie, żadnego stuku-puku z zawieszenia, silnika na jałowym to nawet nie słychać :) dźwięk przy +3500 obr jest obłędny. Wyprzedzanie to żaden problem. Nie mam co narzekać. A najbardziej to zaskoczył mnie na stacji paliw :D moje CAO miało podobne spalanie na lpg :P

tomek84 napisał/a:
jakoś nie mogę się pozbyć zdjęcia z podpisu, ile razy na nie patrzę, to żałuje, że nie mam już tego Galanta pod domem

nawet trochę się nie dziwię, wkońcu taka Bestia to rzadkość i co by nie mówić zwraca uwagę przechodniów nie tylko wyglądem ale i "biciem serca spod maski" :D
jest rada na Twoje smutki, ciesz się moim szczęściem :) w dobre ręce trafił nic złego mu nie grozi...
tomek84 napisał/a:
ale mam za to ostatnio fazę na Sigmę 24V

a jednak Mitsubishi :D

bialyjayz - 17-02-2014, 14:41

Moja Bestia właśnie dostała świeżutki olej do silnika Millers Trident 5W40 oraz Filtr OC230 Knecht.
Co do wymiany, namęczyłem się co nie miara by odkręcić stary filtr, łańcuszkiem nie mogłem więc puszczając wodze fantazji postanowiłem wbić śrubokręt i odkręcić nieco brutalniejszym sposobem :) Niestety japońskich konstruktorów Galanta nie można pochwalić, za dojście do filtra.

Nowy filtr różnił się od starego, tzn. był krótszy ale szerszy. Czy ktoś go już stosował i czy nie będe miał problemów z wyciekiem spod niego. Oczywiście dokręciłem go odpowiednio.

Ostatnie pytanie ile udaje Wam się spuścić oleju przy wymianie na nowy i ile dokładnie należy wlać świeżego. U mnie wyglądało tak: 3,5 spuściłem wlałem 5.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group