Nasze Miśki - VR4 - Wyścigówka
jAZZMAN - 29-12-2013, 21:52
Cytat: | jAZZMAN ale masz fajne autko | hihi Kupiłem zadbane to teraz nie muszę ładować kasy w naprawy tylko mogę oddać się dodatkom Mam też koleżkę -Peja-, który bardzo chętnie mnie wspiera swoją wiedzą, umiejętnościami i tak ja wpadam na pomysł, potem siadamy wieczorem i studiujemy fachową literaturę a rano albo jak wstaniemy to działamy
wookash83, ze spalaniem to na szczęście nie są ostateczne wyniki. Tak jak pisze swinks_UK, stała wtrysku powinna być niższa i ustalę to jak wyjeżdżę cały zbiornik. Jak damy niższą stałą wtrysku to spadnie spalanie... ale zegar wciąż będzie się zamykać już ja o to zadbam.... Wrrrrum
Co do mocy to człek się przyzwyczaja faktycznie szybko, jak dziś wsiadłem do Mojego Misia (EA2A 2.0) to czułem się jakbym przyspieszał matizem ;P
Ale wieczorem wskoczyłem w VR4 i już banan powrócił
FałErCzwórka musi być w formie zgodnie ze starą prawdą którą głosił u mnie w technikum nauczyciel od maszynoznawstwa..... "Podmywajcie się dziewczyny bo nie znacie dnia ani godziny".
Jak mi się trafi jakieś BMfu i trzeba będzie je pogromić?
Muszę sobie zaprojektować naklejkę w tym stylu:
Tylko zamiast ludka będzie postać zamiast głowy mająca znaczek Mitsu i kupię na tył podkładkę pod tablicę rejestracyjną z napisem POGROMCA BMW. Na domiar złego na błotnikach narysuje przekreśline znaczki BMW i każdy znaczek będzie oznaczał jedno pogromione BMW
Dość tych żartów.... i biorę się za zamawianie chłodnicy
arturj123 - 30-12-2013, 17:00
Pozazdrościć auta;)
Zostaw te BMW w spokoju, to takie dziecinne
Zapewne przed Tobą ...wszystkie starty na światłach i miny BMW driverów - bezcenne
jAZZMAN - 30-12-2013, 19:30
arturj123, może i dziecinne, ale jakie przyjemne
Miny zawsze są skrzywione, może wsteczne lusterko mi je zniekształca
stary alfer - 30-12-2013, 21:10
Ze Sławka będziesz Pan zadowolony
Graty!
jAZZMAN - 30-12-2013, 21:41
stary alfer, jestem a na wiosnę działamy z kielichem i drobnymi pierdołami
krzychuzzz - 30-12-2013, 23:20
jAZZMAN napisał/a: | Miny zawsze są skrzywione, może wsteczne lusterko mi je zniekształca |
Hehe na każdego kozaka znajdzie się jeszcze większy kozak
Po prostu nie trafiłaś na godnego przeciwnika
jAZZMAN - 30-12-2013, 23:24
krzychuzzz, trafiłem przeciwnika, nawet parę, ostatnio jechałem pod górkę na zimnym silniku i wyprzedziła mnie.... kobieta... Matizem a potem tramwaj Serio....
Nie ścigam się, preferuję dynamiczną jazdę ale bez przesady i wygłupów. Do Kozaka to mi daleko, że hoho...
krzychuzzz - 30-12-2013, 23:28
Na zimnym się nie liczy Wiadomo że pałować nie można...
A jaką mocą obecnie legitymuje się VR4?
Sunderland86 - 31-12-2013, 08:37
Przyjemnie się czyta takie historie
Bezawaryjności
jAZZMAN - 31-12-2013, 12:30
krzychuzzz, Wookasch mówił coś pomiędzy 260 a 270KM, ale nie pamiętam, boi dużo rzeczy mi wtedy opowiadał. Wspominał także, że pomiar mógł być nie do końca wiarygodny.
Sunderland86, dziękuję
iparts - 31-12-2013, 15:08
Jak idą prace? Chłodnica zamówiona czy narazie zastój noworoczny w garażu?
jAZZMAN - 31-12-2013, 15:42
iparts, Zarezerwowana, wysyłka po nowym roku. Przy okazji wymiany chłodnicy myślę nad wymianą oleju.
fj_mike - 09-01-2014, 22:14
jAZZMAN, gratuluję
Z ciekawością będę śledził temat.
jAZZMAN - 09-01-2014, 23:23
fj_mike, Dziękuję, a ja postaram się na bieżąco pisać co się dzieje z "wyścigówką".
_________________________
Dodałem w pierwszym poście:
_________________________
08.01.2013
Niespodziewajka, brak pasa bezpieczeństwa dla piątej osoby. Takie oczy zrobiłem Szukałem go wszędzie, nawet w bagażniku - serio! Pas dla piątej osoby musi być i koniec! Tym samym stanąłem przed dylematem, czy montować pas taki jak mam w EA2A (czyli idący z góry przez ramię jak normalny pas) czy założyć pas biodrowy (zapinany tylko na brzuchu).
Pierwszy wariant wiąże się z modyfikacją VR4 (co najmniej tylna półka) ale większym bezpieczeństwem; drugi to tylko przykręcenia pasa i zatrzasku. Biodrowy łatwiej schować na co dzień.
FałErCzwórka ma kilka dni tylko dla siebie...
Pompa AYC wysłana do regeneracji - mam nadzieję, że Danio coś wyczaruje. Obiecał mi też wyczarować oryginalną chłodnicę do VR4. Wiem, że pasuje od EA2A z AT, ale chcę oryginał! Przy okazji chłodnicy będzie dynamiczna wymiana oleju w skrzyni biegów. Jak już będę lał Castrol Trans Max Z to taki sam leje się do AYC, skoro pompa zdjęta to grzechem byłoby nie poświęcić 2 litrów oleju.
Irytuje mnie to, że kluczyk ze stacyjki nie pasuje do zamka w bagażniku - nad tym też pracuję . Albo dopasuję zamek, albo przeszczepię "otwieracz" z kombi
Jeszcze się do końca nie namyśliłem ale chyba dam zamek do dopasowania z kluczykiem ze stacyjki.
Olej w silniku..... Koniecznie trzeba zmienić bo przejechane ma 7500km. Tu chyba mam problem, bo jak naprawdę cisnę VR4 (czyli jeżdżę systemem dwójkowym - pedał gazu 0 albo 1, gdzie 0=puszczony a 1- w podłodze) to bierze olej pomimo iż zalany jest 15w30. Ile bierze? Na 1 000 km około centymetra, może troszkę więcej na bagnecie. Czy podczas spokojnej jazdy bierze olej? nie wiem, spokojnie jeżdżę tylko na zimnym Spod silnika nie kapie. swinks_UK napisał mi aby zalać Amsoil AZO 0w-30, boję się trochę, ale jak zacznie brać więcej to trzeba będzie odszukać przyczyny a nie zalewać gęstszy olej! Nie ucieknę przed tym, a porządny i właściwy olej to podstawa!
Śrubka..... pod tylną półką.... doprowadza mnie do szału.... Wookah, podziwiam, jak mogłeś z nią jeździć ta wredota lata w otworze a jest za długa aby ją wyjąć bez wyjęcia tylnej półki. Wpada w wibracje i daje taki dźwięk jakby coś było luźne. Poszukam nożyc aby ją skrócić i wyjąć bez ruszania półki.
robertdg - 09-01-2014, 23:31
jAZZMAN napisał/a: | Jeszcze się do końca nie namyśliłem ale chyba dam zamek do dopasowania z kluczykiem ze stacyjki. | U ślusarza to kosztuje kilkanaście zlotych, jak się nie myle to płaciłem chyba koło 18zł od wkładki, ale sam demontowałem
|
|
|