To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - Jeśli nie miśek to co?

mjsystem - 16-01-2014, 14:32

Cytat:

Ewentualnie Alfa 159

Tu są dwa skrajnie różne obozy. Jedni uważają, że to beznadziejnie awaryjna auto, inni zaś, że to bzdura. Nie jeździłem to nie mam własnej opinii, ale warto spytać rzetelnego użytkownika. Inna rzecz, to klasa sama w sobie.

Dario1986 - 16-01-2014, 15:34

dokładnie tak mjsystem, ale zawsze można wyjść z założenia... kto nie ryzykuje ten nie pije szampana :) Można też przyczaić się pod ASO Alfy i patrzeć jak dużo aut wjeżdza na lawecie :)
mjsystem - 16-01-2014, 15:39

Dario1986 napisał/a:
Można też przyczaić się pod ASO Alfy i patrzeć jak dużo aut wjeżdza na lawecie

Szkoda czasu. Wystarczy wejść na forum Alfy
:wink:

Dario1986 - 16-01-2014, 16:01

mjsystem napisał/a:
Szkoda czasu. Wystarczy wejść na forum Alfy
u nas jakby popatrzec także na awarie/ usterki to wydaje się że jest tego całkiem sporo
Bartekkita - 16-01-2014, 21:07

Krzyzak napisał/a:
Bartekkita - kiedyś chciałem Forestera - do czasu pierwszej jazdy... kompletne rozczarowanie


ja zacząłem chcieć Outbacka dopiero po przejażdżce nim. Foresterem jechałem tylko chwilę jako pasażer masz racje ogładą i komfortem nie zachwyca :P

Krzyzak - 16-01-2014, 21:58

Bartekkita napisał/a:
Foresterem jechałem tylko chwilę jako pasażer masz racje ogładą i komfortem nie zachwyca
akurat jechałem wersją 2.5 turbo i tak:
- przyśpieszenie - spodziewałem się czegoś więcej, Galant V6 nie ma się czego wstydzić
- wygoda - tu nawet Colt bije go na głowę
- głośność - ciężko powiedzieć, bo jechałem wersją z jakimś głośnym tłumikiem, ale Galant był dużo cichszy

zdecydował fakt, że Forester ma bardzo wysoko ramę okna - nie mogłem położyć łokcia na uchwycie do zamykania drzwi (za nisko) ani na ramie okna (za wysoko) - ergo - nie mogłem zająć wygodnej pozycji

robertdg - 17-01-2014, 09:52

Volvo V70 IIgen za te pieniadze kupi bez problemu, auto nieco sztywne, ale funkcjonalne, dobrze wykonane, trwałe, tylko gama silników taka niby jest co wybrać a w zasadzie to nie ma w czym, jedne z "prostszych" o ile to odpowiednie stwierdzenie 2.4 bi-fuel, odpycha się by się odpychać takie zdecydowane minimum, jezeli chodzi o diesla to chyba tylko przez pierwsze dwa lata (99-2001) montowali D5252T zapożyczony z audi R5 TDi 140KM, poźniej już szedł D5 CR
mjsystem - 17-01-2014, 10:21

robertdg napisał/a:
to chyba tylko przez pierwsze dwa lata (99-2001) montowali D5252T zapożyczony z audi R5 TDi 140KM, poźniej już szedł D5 CR

Dokładnie. Obie jednostki są trwałe i mało palą. D5 2.4 jest podatny na tuning i spokojnie można podnieść moc o 20-30 koni bez większej różnicy w spalaniu.
Ja jeździłem na 2.5tdi z Audi. Spalanie na Mazury 5.5 l/100km. Max zimą 7.8l. Kiedyś kupiłem drzwi do pokoju. Schowałem do bagażnika i zamknąłem klapę. 8) Takie cudo :mrgreen:

Krzyzak - 17-01-2014, 10:34

jak rekin zgnije to albo kupię kolejnego (bo mi się podoba i dobrze go znam) albo volvo
jak nie Galant, to na pewno będę patrzeć na brak rdzy i żeby nie było francuskie (czyli np. nissan odpada)

Fragu - 17-01-2014, 10:45

V70 fajne auto, fantastycznie się w środku siedzi, ja bym szukał 2.4, ale mocniejszego 170KM :wink:
Dario1986 - 17-01-2014, 15:58

mjsystem napisał/a:
Dokładnie. Obie jednostki są trwałe i mało palą. D5 2.4 jest podatny na tuning i spokojnie można podnieść moc o 20-30 koni bez większej różnicy w spalaniu.
mój kolega tyle że w S60 , podniósł moc do 190km /400nm, spalanie wieksze o ok0,5-1l /100km. Auto dużo żwawsze. nie pamietam ile to kosztowało, ale w sobotę będę sie z nim widział to dam znać.
adt81 - 17-01-2014, 18:33

A może BMW serii 3 E46 roczniki 1998-2004 z silnikiem 2.2 benzyna 170KM. Mi się całkiem widzi wersja kombi - napęd na tył oraz rzędowa szóstka przywodzi wspomnienia mojej byłej Omegi B z silnikiem BMW :-) .
bulius - 18-01-2014, 00:11

a może allroad A6? szybkie i daleko wjedzie biorąc pod uwagę, że to plaskacz
robertdg - 18-01-2014, 08:58

Tak w tym airsuspension oraz jedyna słuszna jednostka napędowa 4,2 V8 :mrgreen: karta rabatowa do mechanika i na PB w standardzie :P
sampler - 18-01-2014, 12:10

mjsystem napisał/a:
robertdg napisał/a:
to chyba tylko przez pierwsze dwa lata (99-2001) montowali D5252T zapożyczony z audi R5 TDi 140KM, poźniej już szedł D5 CR

Dokładnie. Obie jednostki są trwałe i mało palą. D5 2.4 jest podatny na tuning i spokojnie można podnieść moc o 20-30 koni bez większej różnicy w spalaniu.
Ja jeździłem na 2.5tdi z Audi. Spalanie na Mazury 5.5 l/100km. Max zimą 7.8l. Kiedyś kupiłem drzwi do pokoju. Schowałem do bagażnika i zamknąłem klapę. 8) Takie cudo :mrgreen:


ten silnik ma jedna wade. Dwumasowka ktora siada po 120-200 tys kosztuje 8 tys w aso bo nie ma zamiennikow. Mozna przerobic uklad na 1 masowy ale telepie pozniej budą

Edit jest juz zamiennik LUK za 3 tys :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group