[XX-92]Galant E3xA i starsze - tylne hamulce- problemy-regeneracje czy wymiana
Krzyzak - 01-02-2007, 15:09
Kaszajamy kosztuja ok. 50 zl a Ferodo ok. 80 zl (ceny do C52 u Japaneze) - jak dla mnie mala roznica (szczegolnie, ze mam juz Kasze i hamuja srednio, a o Ferodo opinie sa zgola inne).
Hugo - 01-02-2007, 15:19
Krzyzak napisał/a: | Kaszajamy kosztuja ok. 50 zl a Ferodo ok. 80 zl (ceny do C52 u Japaneze) - jak dla mnie mala roznica (szczegolnie, ze mam juz Kasze i hamuja srednio, a o Ferodo opinie sa zgola inne). | Widzę, że myślimy tak samo (kilka pln więcej i spokój), ale czy kolega Bastek myśli tak samo? Nie wiem...
Anonymous - 03-02-2007, 23:59
Kurde czuje sie ja owieczka w stadzie wilków hihi , zamówiłem już te klocki wraz z filtrem paliwa w takim zaprzyjaźnionym sklepiku, mówili, że smigaja własnie na tych klockach i sa ok, mieli kilka rodzaji nawet jeszcze tańsze, ale wziąłem te jakoś........... nie chciałem zawracać gitary na forum
Jeśli będą piszczały to je wyrzuce i tyle, ciekawe jakie mam obecnie klocki, jakiej firmy? w sklepie mieli klocki takich firm: akebono, premium, first, jurid , ciekawe , które miałem kupić?
Krzyzak - 04-02-2007, 09:10
kaszajama wlasnie jako nieliczne tanie klocki nie piszcza - dlatego tez je tymczasowo zalozylem w Colcie; hamuja gorzej niz syf Sutgaz, ktory byl wczesniej, ale przynajmniej nie piszcza
pojezdzisz i zamowisz Ferodo u Japaneze , albo Lucas
Anonymous - 04-02-2007, 12:50
Pewnie tak przy okazji orientujecie się ile kosztuje kompletny set do wymiany rorządu u japaneze do mojego autka?
P.S. Krzyżak wysłałem maila do Kiepuczki z zapytaniem o ten olej do skrzynki i nie mam feed backu moż jest inny kontakt za ocean:)
Anonymous - 04-02-2007, 22:07
Ja za swoj z wymiana zapłaciłem 260zl
Anonymous - 04-02-2007, 22:21
Michał pytam, bo będę chciał zamówić w sklepie i nie chce strzelić znów gafy jak z klockami, chociaż jak założę to będę pewny!
Jakiej firmy rozrząd zakupić?
[ Dodano: 04-02-2007, 22:22 ]
p.s. cały czas słyszę Japaneze, ale jak wysyłam maila lub na gg zapytanie o daną część nie uzyskuje odpowiedzi, więc kupuję w zaprzyjaźnionym sklepiku i tyle
Serek - 04-02-2007, 22:51
Cytat: | p.s. cały czas słyszę Japaneze, ale jak wysyłam maila lub na gg zapytanie o daną część nie uzyskuje odpowiedzi |
Dzwoń bezpośrednio - żadnych pw, sms-ów. Chłopak zapracowany na smierć i nie ma czasu czytać. Dzwoń aż się dodzwonisz.
TommiCrazy - 07-02-2007, 21:07
ok, pomiajjac sprawy klockow i producentow tarcz, chce kupic jakies zaciski, czy mocowania zaciskow z innych modeli dla hamulcy tylnich beda podobne? jest szansa kupic brembo od evo i oczywiscie kupie do tego odpowiednia tarcze na 4ry dziury...tylko to nieszczesne mocowanie dla hamulca.... jesli nie evo to jakie inne jeszcze mitsu mlodsze wiekiem od mojego gala bedzie mialo z tylu takie samo mocowanie, BEBNY odpadaja.
Serek - 07-02-2007, 22:28
TommiCrazy, z tego co pamietam to tylko przód mógł pasować z innego modelu (np. 3000 Gt) ponieważ galant VR4 posiadał takowe. Natomiast tył pozostał chyba seryjny. Patrząc na katalog EBC jestem tego nawet pewien. E39A i E33A tył ma ten sam.
Moze pozostaje drutmod?
TommiCrazy - 07-02-2007, 23:33
tak wiem ze ma takie same, ale ja mysle o zakupie jakiegos zestawu z auta mlodszego, moze rozstaw srub mocujacych zostal ten sam, mam przednie hamulce od vr4 ale apetyt juz mam na cos czterotloczkowego bo na ebaju mozna takowe kupic APracing albo Brembo w calkiem dobrej cenie, ale najwazniejsze dlamnie teraz to zrobic tyl, bo mam go kompletnie juz spierniczonego
Serek - 08-02-2007, 00:16
TommiCrazy daj znać jak zechcesz pozbyć się zestawu z VR4. Bardzo Cię proszę. Chętnie zobaczę go u siebie. Ok?
A może zrób tył na "cacy", zmień pompę hamulcową lub dołóż wspomaganie, jeżeli masz ABS to pomyśl o zmianie siły hamowania przeżucając część na tył. Mimo wszystko nadal nie wiesz jak hamuje tył kiedy jest Ok. Na razie masz a właściwie to nie masz tyłu
Bartek - 08-02-2007, 08:09
TommiCrazy, wywal ABS jak tego jeszcze nie zrobiłeś i swapuj belkę z bębnami..... naprawdę inna jazda - rękaw brzytwa, hamowanie jest i nic się nie zapieka.
A co do przodów - złe wieści: NIE kupisz adapterów zacisków z homologacją uliczną - każa wydumka z blachy lub zakup adapterów wiąże się z ryzykiem utraty dowodu rejestracyjnego, nie mówiąc o groźbie problemów z niedoliczonym mocowaniem.
Rozstaw śrub mocujących jest niestety różny między Galem E3, E5, EA (EA do końca 98 mają taki jak E5)
|
|
|