To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] kłopoty po wymianie uszczelki pod głowicą..

Anonymous - 26-01-2007, 23:53

josie napisał/a:
zobacz czy czujnik temp podpieli po sciaganiu glowicy - koło termostatu
tak, w pierwszej kolejnosci sprawdzałem czy wszystko podpiete..a świece moga miec coś do tego??
tylko przy max wychlodzonym silniku świruje...

josie - 27-01-2007, 10:21

Dziwne trochę z tą benzyną z nawiewu - zobacz jeszcze czy wtryskiwacze dobrze siedzą (przykręcenie listwy) i czy mają gumki na wejściu w kolektor. Ale to by raczej nie śmierdziało, to kolektor by zassał do środka.
Anonymous - 27-01-2007, 10:37

wszystko wizualnie OK-sucho i nie leją..pożniej jeszcze świece sprawdze (choć sa stosunkowo "nowe" i NGK)

[ Dodano: 27-01-2007, 14:33 ]




tak wyglądają świece-coś podejrzanego?? czy aby czasami niezabogata mieszanka??

[ Dodano: 27-01-2007, 16:09 ]
odpiąłem wtyczke od czujnika temp. i zapaliłem-bez zmian..
czyli moze byc zjechany czujnik?;> no i ten czarny/siwy dym przez minute..

[ Dodano: 28-01-2007, 18:29 ]
zaglądnie ktoś??

[ Dodano: 29-01-2007, 22:33 ]
czujnik temp działa..tzn tak mi sie wydaje bo sprwdzałem na woltomierzu i jest napiecie..

Krzyzak - 30-01-2007, 09:59

Mistrzu - masz 2 czujniki temp. jeden na deske (jednostykowy) i drugi do ECU (dwustykowy) i to on jest wazniejszy - sprawdz jaki opor jest na stykach na zimnym silniku.

Ale i tak mysle, ze cos nie halo z uszczelka - kolektor ssacy tez zdejmowales, sprawdz dokladnie wszystko - kable podcisnien itd.

Anonymous - 30-01-2007, 11:37

jednym słowem mam wszystko rozebrac raz jeszcze i złożyć..tak to rozumiem i innej opcji nie widze...
Hubeeert - 30-01-2007, 11:47

Ale zanim zdejmiesz glowice sprawdz jak wyglada uszczelnienie pomiedzy glowica i kolektorem dolotowym.

IMHO tamtedy mozesz lapac lewe powietrze.

Anonymous - 30-01-2007, 11:59

Hubeeert napisał/a:
IMHO
??
uszczelka nowa i dokrecone dobrze ale sprawdze jeszcze raz..

Hubeeert - 30-01-2007, 12:35

IMHO - moim subiektywnym zdaniem
Krzyzak - 30-01-2007, 13:43

Hubeeert napisał/a:
IMHO - moim subiektywnym zdaniem

chyba "skromnym zdaniem" :)

zmierz kompresje na zimnym silniku i potem z proba olejowa - tak dla porzadku

Anonymous - 01-02-2007, 20:30

zmierzyłem na cieplo, na zimno jutro rano przed praca
-pisze bo już nie mogłem wytrzymać ponieważ dziwi mnie troche tak wysokie ciśnienie:

-- odpowiednio od paska rozrządu licząc 16,15,15,16

planowanie było w setnych milimetra wieć nie mogło zrobic az takiej różnicy?? mowiono mi ze 8,5-12 powinno byc

Krzyzak - 01-02-2007, 22:00

raczej kolo 12, bo 8.5 to minimum, a 12-13 to przecietnie norma dla silnikow
16 zdecydowanie za duzo - mozesz uszczelnia sie olejem? duzo bierze?

Anonymous - 01-02-2007, 22:44

na 15tkm dolewam jakies 0,5l tyle ze czesto krece go wysoko bo wiadomo 1.3 :mrgreen:

po wymianie uszczelki nie zauwazylem jeszcze zadnego ubytku-zrobiłem ok 600km

[ Dodano: 02-02-2007, 08:05 ]
na zimno kolejno od paska: 15, 12, 9, 16
oleju nie wstrzykiwalem jeszcze-brak czasu i strzykawki :oops: -dlatego tak dlugo wszystko trwa..może jutro rano uda mi sie to zrobić :x

wojmi1 - 02-02-2007, 16:22

Cytat:
na zimno kolejno od paska: 15, 12, 9, 16

to jest niepokojace --sprawdz sprez w innym warsztacie bo moze przyrzad wariowac albo zawory w glowicy sie wieszaja, 16 na cieplym to tez nienormalne

Anonymous - 02-02-2007, 16:49

z kumplem sprawdzałem-urządzonko porzadne niemieckie i niezuzyte..wrocilem z pracy teraz, wiec jak wystygnie (pewnie rano dopiero) zrobię próbe z olejem na 3 i 4 cylindrze..

źle ustawione (przez innego mechanika) zawory moga robić takie odchyłki??

[ Komentarz dodany przez: Hubeeert: 02-02-2007, 17:02 ]
edit:
tak tez brzmi dobrze a nie ma wulgaryzmu prawda?

[ Dodano: 02-02-2007, 17:14 ]
prawda :oops:

Anonymous - 02-02-2007, 20:28

Ja skromny operator Miśka, sugeruję świece (zapłon działa na 1,3,4,2) według zdjęć 3 i 4 są nieco okpcone (zalewają się). Jeżeli pali po 3 godzinach ,ok silnik jest ciepły(płyn chłodniczy)czujnik ssania nie wysyła impulsu do ECU o bardzo bogatą mieszankę.Silnik startuje bez problemu. Przy zimnym (po nocy) cylindry dostają za bogato i musisz je trochę przewietrzyć (kilka razy kręcić). Sugestia świece,czujnik ssania (dwa wtyki),zapłon masz widzę podwójnie sprawdzony. Może być problem z wtryskiem (sprawdz opór) może poprostu któryś leje,lub przecieka i zalewa cylinder. Jeżeli kopci to może układ paliwowy. Ale przyczyn może być trochę więcej.
Miłego naprawiania:) :roll:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group