To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Kierownica skręca przy przyśpieszaniu/zwalnianiu

paslas - 02-02-2016, 05:40

Cytat:
Auto nie było walone w prawy przód?

Odkąd kupiłem Galanta zrobiłem ponad 20 tyś i wszystko było ok. Nigdy nie miałem takich objawów dopiero kilka dni temu to zaczęło sie pojawiać. Nie był walony , nic na to nie wskazuje, przy kupnie oglądałem podłużnice i spasowanie wszystko ok.

dmi - 02-02-2016, 07:11

mhmm albo faktycznie przez hamulce, jeżeli nie to bankowo półoś, ale piszesz, że sprawdzone i ok....
Hugo - 02-02-2016, 08:13

dmi napisał/a:
bankowo półoś
Nie ma takiej możliwości.
Sprawdź tuleje wahaczy, szczególnie dolnych, czy nie są zerwane.

krzysztof.kj5 - 02-02-2016, 18:20

ja bym sprawdził stan smaru w przegubie, jeśli jest twardy i zapieczony będzie szarpać kierownicą jeśli w prawo to prawy, w lewo to lewy. przerabiałem to kiedyś, czyszczenie i przesmarowanie przegubu pomogło
kondzik135 - 02-02-2016, 19:30

A który przegub trzeba przesmarować? Wewnętrzny czy zewnętrzny?? Mam podobny problem z tym że szarpie delikatnie ale wyczuwalne jest to
paslas - 02-02-2016, 23:14

Sprawdzę tuleje, całe zawieszenie z przodu robione miesiąc temu ale różnie to bywa..
Przegub wewnętrzny przesmarowany nowym smarem, w sierpniu 2015 była wyciągana skrzynia.

krzysztof.kj5 - 03-02-2016, 19:26

Zewnętrzny, u mnie ten smar był tak twardy ze ciężko było go wydłubać, wyczyściłem, wymyłem, nasmarowałem i przestało szarpać.
paslas - 03-02-2016, 19:55

Tuleje całe, z zawieszeniem wszystko ok.
Przeguby sprawdzę, z prawego spadła mi koronka abs-u i lata luźno więc muszę go wyciągnąć.
Zrobiłem dłuższą trasę i zauważyłem, że objawy szarpnięcia kierownicy zaczynają się po przejechaniu około 80km i nie ustępują. Auto postoi noc zaczynam jechać i do 80km jest dobrze po 80km znów ten objaw. Jeżdżę codziennie do pracy i nic nie szarpie dopiero po przejechaniu dłuższej drogi zaczyna się coś dziać.

Krzyzak - 04-02-2016, 08:33

paslas napisał/a:
z prawego spadła mi koronka abs-u i lata luźno
pewnie pękła - często się zdarza
nowa koronka kosztuje 40 zł na All...
ja zakładam rozgrzewając koronkę opalarką - wchodzi idealnie bez żadnego nacisku

paslas - 04-02-2016, 18:32

Krzyzak napisał/a:
paslas napisał/a:
z prawego spadła mi koronka abs-u i lata luźno
pewnie pękła - często się zdarza
nowa koronka kosztuje 40 zł na All...
ja zakładam rozgrzewając koronkę opalarką - wchodzi idealnie bez żadnego nacisku

Dzięki za podpowiedź, na pewno się przyda ten sposób.
Dalej szukam przyczyny szarpania. Przekładnia kierownicza mogłaby tak szarpać?
Może wymiana płynu by pomogła?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group