To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - [CJX 96-02] colt 97r 1,3 nie wchodzi na obroty POMOCY

kamilek - 01-02-2007, 08:53

Moim zdaniem Josie słusznie zasugerował Ci małą nieszczelność w dolocie. Sprawdziłeś to? Jesteś pewien, że w jakimś wężyku nie ma choćby najmniejszej dziurki? Do tego nie trzeba fachowca. Sam sobie poradzisz.
Anonymous - 01-02-2007, 22:52

no niby sobie poradze ale powiedzcie gdzie mam szukac tych dziurek w wezykach i dolotach ? bo niestety nie mam kanalu w garazu , wytlumaczcie mi tak lopatowo ktore wezyki powinienem sprawdzic priorytetalnie ? i czy wszystki znajduja sie pod maska i gdzie oraz jaki jest do nich dostep prosze o odpowiedz
Anonymous - 01-02-2007, 23:00

wszystki wychodzace z kolektora dolotowego i na ścianie grodziowej (srednica ok 5mm), pokrywa zaworów (odpowietrzenie-fi ok 8-10mm)-ogolnie wszystkie cienkie gumowe...nie potzreba kanału..sa na wierzchu-sciagaj każdy i ogladaj czy nie pekniety..jest ich kilka..dasz rade :wink:
Anonymous - 14-02-2007, 12:04

Ja również zastanowilbym się nad sprzęgłem (slizga się jesli wcisniesz mocniej gaz a jezeli robisz to powoli i rownomiernie to jakos jedzie) mialem identyczne objawy i wymiana tarczy sprzeglowej oraz docisku zalatwily sprawe.
Mart - 16-06-2009, 14:25

Też miałem identyczny problem. Okazało się ,że winą tych przerywań jest aparat zapłonowy. Więc jeżeli masz przerywania to szukaj aparatu. Jak znajdziesz zadzwoń i powiedz ,że chcesz sprawdzić aparat. Jedziesz do sprzedawcy ze sprzedawcą do mechanika ustawiacie aparat na lampie i sprawdzasz czy dalej są przerywania. Najlepiej jest rozpędzić się do 60km/h , wbić piątkę i nacisnąć gaz do oporu. U mnie przerywania ustały po zakupie nowego aparatu a też szukałem wszędzie indziej winy bo przecież wymieniłem wszystko od świec po palec rozdzielacza. UWAGA!!! Jeżeli chcesz kupić używany aparat zapłonowy to tylko z wersji po lifcie (osobiście polecam od 2000r.) a to dlatego ,że wada ta została wyeliminowana w tych coltach.
automaticspl - 25-05-2013, 15:03

Poradził już sobie ktoś z problemem wchodzenia na obroty? U mnie przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu auto strasznie zmula. Jak już jest na obrotoch to jest ok.
Sprawdziłem :
- Filtr powietrza ( nawet go zdjąłem)
- wężyki, ale tylko wzrokowo bez zdejmowania ich
- kopułkę i palec rozdzielacza
- świece


Nie wiem co jeszcze może filtra paliwa ( ale boję się, że go ukręcę - dolna rurka)
Lambda - w sumie nie jest zły dostęp.

Może jeszcze jakieś sugestie ?

krzysieg - 25-05-2013, 16:25

Jak nigdy nie był wymieniany filtr paliwa to wymień go tak czy inaczej , czysty na pewno nie jest .
Ja też sie obawiałem że ukręcę dlatego dałem pojechałem do mechanika ,40zł wymiana .
Są jeszcze jakieś objawy ? jak go wkręcisz na wyższe obroty to później przez jakiś czas lepiej wchodzi ?
Jeszcze możesz użyć dodatek do benzyny czyszczący wtryski .

ozzy89 - 25-05-2013, 19:57

Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu
automaticspl - 26-05-2013, 12:19

Czy w warunkach domowych da się to sprawdzić ? Jest wogóle jakiś tani interfejs do tego auta ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group