To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Lancera! - [Lancer X] Czy to jest drogi samochód? Przymiarka do zakupu

mjsystem - 15-02-2014, 21:44

miksell napisał/a:
Po cenach widzę, że będę szukać czegoż z 2008, może uda się do coś kupić w okolicach 35 000zł.

Spróbuj znaleźć 2009. A błędów wieku młodzieńczego raczej nie było. Auto cały czas ewoluuje a jedyną akcją serwisową była wymiana czujników poduszek.
Toretto napisał/a:
W porównaniu do audi A4 b5 Lancer będzie miał dużo więcej miejsca z tyłu. W A4 b5, z tyłu jest tak mało miejsca że tylko dzieci można wozić komfortowo.

Natomiast jakość wykonania niższa niestety. Ale to dotyczy wszystkich nowych aut...

miksell - 15-02-2014, 22:24

Toretto napisał/a:
W porównaniu do audi A4 b5 Lancer będzie miał dużo więcej miejsca z tyłu. W A4 b5, z tyłu jest tak mało miejsca że tylko dzieci można wozić komfortowo.


Akurat miejsce z tyłu to dla mnie nie problem. Rzadko tam kogoś wożę. Bardziej zależy mi na jak najmniejszych bieżących kosztach utrzymania auta. Chciałbym jedynie lać i jeździć.
W audi niestety tak nie mam. Dosłownie co chwile jakaś pierdoła się sypie. Przez rok wydałem na naprawy 5000 zł. Przy takich rocznych kosztach napraw, zakładam zmianę auta. Można się co prawda łudzić, że za jakiś czas zrobię wszystko w 14 letnim Audi, jednak jakoś nie chce mi się w to wierzyć ;-)

S3ba - 17-02-2014, 11:35

mjsystem napisał/a:
NIE kupuj pod żadnym pozorem diesla 2.0 TDI.


a mógłbyś wyjaśnić dlaczego ?

mjsystem - 17-02-2014, 13:03

S3ba napisał/a:
a mógłbyś wyjaśnić dlaczego ?

Poczytaj wszystkie posty z nagłówkiem 2.0 DID :arrow:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=203
To bardzo drogi w utrzymaniu wyjątkowo awaryjny silnik.

S3ba - 17-02-2014, 17:26

Przejrzałem posty z pierwszych pięciu stron i dalej nie rozumiem, bo znalazłem tylko 4 problemy dotyczące bezpośrednio tego silnika: problem z zimnym rozruchem, wymiana pompy wspomagania, Ikona CHECK i brak mocy, pytanie o wymiane koła dwumasowego.

Mam 2.0 DiD od prawie 3 lat, zrobione ~93k km i daleki jestem od stwierdzenia, że jest to wyjątkowo awaryjny i drogi w utrzymaniu silnik. Przez ten czas oprócz wymiany płynów, filtrów i łączników na stabilizatorze nie ponosiłem żadnych kosztów eksploatacji tego auta. Dlatego też dziwię się Twojej opini ;)

mjsystem - 17-02-2014, 18:21

S3ba napisał/a:
Przejrzałem posty z pierwszych pięciu stron i dalej nie rozumiem, bo znalazłem tylko 4 problemy dotyczące bezpośrednio tego silnika: problem z zimnym rozruchem, wymiana pompy wspomagania, Ikona CHECK i brak mocy, pytanie o wymiane koła dwumasowego.

Mam 2.0 DiD od prawie 3 lat, zrobione ~93k km i daleki jestem od stwierdzenia, że jest to wyjątkowo awaryjny i drogi w utrzymaniu silnik. Przez ten czas oprócz wymiany płynów, filtrów i łączników na stabilizatorze nie ponosiłem żadnych kosztów eksploatacji tego auta. Dlatego też dziwię się Twojej opini

Bo nie napisałem, że każdy silnik TDI się sypie
Ogólnie Twój może być OK, a obok stanie kolega z "przypadkami"
Znam wielu MM z tym silnikiem, którzy sprzedali auta bo nie wytrzymali nerwowo.

mkm - 17-02-2014, 18:39

miksell, niestety ani jeden z tych pięciu nie wzbudza 100% zaufania.
Na oględziny bierz blacharza :wink:

krzychu - 17-02-2014, 19:24

mjsystem - czy ja wiem. Silnik ma swoje wady, ale niektórzy robią z niego 180KM i biorą benzyniaki lewą dziurką... A to, że tam głowicę czy wał trzeba wymieniać to jak ktoś jeździł czym pokroju VW czy Alfy to nie winien być zdziwiony :twisted:
sla - 17-02-2014, 19:24

Mała uwaga, mam co prawda A5 ale koszty jego serwisowania są niższe niż mojego poprzedniego Lancera CSO. Mam na myśli ASO, oraz dostępność i ceny zamienników.
Ale być może koszty w aktualnym Lancerze są niższe.

krzychu - 17-02-2014, 19:25

S3ba - a o namiętnie pękających głowicach to nie znalazłeś? :shock: Znaczy w Lancerze możesz pewnie traci z tą poprawioną, ale Lancerów TDI było tak mało że ciężko wyczuć... W OII prawie każdy miał wymienianą...

sla - a tak przy okazji z jakim silnikiem masz to A5?

sla - 17-02-2014, 19:28

2.0TFSI 211KM
mjsystem - 17-02-2014, 19:30

krzychu napisał/a:
Silnik ma swoje wady

Dzięki temu ASO ma pracę :twisted:

krzychu - 17-02-2014, 19:36

sla napisał/a:
2.0TFSI 211KM


No to fajny config tylko kurde, można za to kupić 2,5 Lancera :P A to, że ceny w ASO Mitsubishi są wysokie to chyba tylko w Lodówce o tym jeszcze nie czytałem :roll: No i do wiadomości temat zamienników się sukcesywnie zamienia od czasu jak sprzedałeś Lancera....

sla - 17-02-2014, 19:50

krzychu napisał/a:
No i do wiadomości temat zamienników się sukcesywnie zamienia od czasu jak sprzedałeś Lancera....

No nie do końca, znajomy musiał kupić miskę olejową, czujnik wentylatorów i robił coś z zawieszeniem. To nie był mały wydatek.

mjsystem - 17-02-2014, 21:19

Taka ciekawostka :arrow:
http://www.press.mitsubis...rranty-direct/2
sla napisał/a:
No nie do końca, znajomy musiał kupić miskę olejową, czujnik wentylatorów i robił coś z zawieszeniem. To nie był mały wydatek.

Czyli przytarł spodem? To nie są typowe usterki w aucie a i części mało dostępne.

[ Dodano: 17-02-2014, 21:22 ]
http://www.samochody.moje...shi_lancer.html
A co jeszcze ciekawsze procent usterek poważnych rośnie, ciekawe jak w latach 2012-1013 wychodzi.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group