To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Techniczne - [MSS 1.6] Strasznie dymi na zimnym silniku i bierze olej

gargi12 - 29-10-2014, 19:23

Hubeeert napisał/a:
gargi12 napisał/a:
myślałem że teraz wymienię uszczelniacze i pierścienie i wyczytałem ze kolega za ori pierścienie i uszczelniacze plus uszczelki dał 1200 zł

Jak uszczelniacze to i dotarcie gniazd zaworowych, pierścienie = honowanie bloku, itd
Koszty - telefon na Krasnobrodzką da Ci odpowiedź w temacie kosztów. Poza tym dolicz koszt składania, demontażu i montażu silnika, rozrządu itd
Napewno nie są to tanie rzeczy ale trzeba zacząć odkładać :evil:
plecho1 - 29-10-2014, 19:27

A nie lepiej poszukać innego silnika niż ładować taką kasę w auto z takiego rocznika.
gargi12 - 29-10-2014, 20:02

plecho1 napisał/a:
A nie lepiej poszukać innego silnika niż ładować taką kasę w auto z takiego rocznika.
tylko jaka jest pewność że znowu olejopijcy nie kupię :? narazie zostane przy dolewkach żona robi rocznie nie więcej niz 10tysi to 10 litrów oleju razy 15zł to 150zł na rok :lol: a moze spróbować go zalać jakimś lepszym olejem obecnie zalany jest mobilem 10w40
RaVciO - 29-10-2014, 20:28

Pomóc może ale nie musi zmiana na gęstszy olej.
Czy na pewno olej jest przepalany, czy może jednak masz jakiś wyciek?

plecho1 - 29-10-2014, 20:49

A jakie masz ciśnienie sprężania? Pytam, mimo że pierścienie główne nie mają nic wspólnego z olejowymi ale raczej i jedne i drugie zużywają się w podobnym tempie więc jeśli ciśnienie będzie ok, to jest bardzo prawdopodobne, że olejowe też są ok więc wina może leżeć w głowicy. Ja bym jednak na początek wymienił same uszczelniacze zaworów, powinno się dać to zrobić chyba bez demontażu wałka rozrządu więc bardzo kosztowne nie powinno być.
marecki338 - 29-10-2014, 21:23

w tym silniku wymiana uszczelniaczy zaworowych można ogarnać bez zwalania głowicy . tylko zainwestować w dobre gumki i uszczelkę pokrywy zaworów i robocizna kumatego mechanika.
gargi12 - 30-10-2014, 10:27

RaVciO napisał/a:
Pomóc może ale nie musi zmiana na gęstszy olej.
Czy na pewno olej jest przepalany, czy może jednak masz jakiś wyciek?
wycieku niema żadnego silnik jest suchy jak pieprz ostatnio wymieniałem łożysko oporowe i nic niewidać

[ Dodano: 30-10-2014, 10:30 ]
plecho1 napisał/a:
A jakie masz ciśnienie sprężania? Pytam, mimo że pierścienie główne nie mają nic wspólnego z olejowymi ale raczej i jedne i drugie zużywają się w podobnym tempie więc jeśli ciśnienie będzie ok, to jest bardzo prawdopodobne, że olejowe też są ok więc wina może leżeć w głowicy. Ja bym jednak na początek wymienił same uszczelniacze zaworów, powinno się dać to zrobić chyba bez demontażu wałka rozrządu więc bardzo kosztowne nie powinno być.
co do sprężania to niewiem musze podjechać do jakiegoś mechanika żeby zmierzył i będzie wiadomo.Dzwonilem do aso na jerozolimskich i jeden uszczelniacz 42zł :shock:
darcun4 - 30-10-2014, 18:45

gargi12 napisał/a:
Dzwonilem do aso na jerozolimskich i jeden uszczelniacz 42zł

W ASO to może i tak.
W innych sklepach mają dość normalne ceny:http://www.motointegrator.autotrader.pl/szukaj/Uszczelniacze-trzonkow-zaworow.html

gargi12 - 30-10-2014, 19:02

darcun4 napisał/a:
gargi12 napisał/a:
Dzwonilem do aso na jerozolimskich i jeden uszczelniacz 42zł

W ASO to może i tak.
W innych sklepach mają dość normalne ceny:http://www.motointegrator.autotrader.pl/szukaj/Uszczelniacze-trzonkow-zaworow.html
tylko że tam mają zamienniki jednak wole zapłacić te 320 zł i mieć ori ale najpierw sprawdzę kompresje żeby na darmo nie kupić
Bizi78 - 30-10-2014, 19:28

gargi12 napisał/a:
tylko że tam mają zamienniki jednak wole zapłacić te 320 zł i mieć ori

Ale jak się orientuję silnik jest 16 zaworowy, czyli 16*42=672zł :wink: .
No chyba, że planujesz wymienić tylko dolotowe.

gargi12 - 30-10-2014, 19:42

Bizi78 napisał/a:
gargi12 napisał/a:
tylko że tam mają zamienniki jednak wole zapłacić te 320 zł i mieć ori

Ale jak się orientuję silnik jest 16 zaworowy, czyli 16*42=672zł :wink: .
No chyba, że planujesz wymienić tylko dolotowe.
o choinka :shock: zmylił mnie ten koleś z serwisu bo sam powiedział że będę potrzebował 8 sztuk i tak później kminiłem ze przecież jest 16 zaworów a on mi zaproponował tylko 8 to już koszta urosły bo jak się wymienia to już chyba wszystkie
Bizi78 - 30-10-2014, 20:02

8 dolotowych i 8 wydechowych :wink: .
Masz może nr. OEM tych uszczelniaczy z ASO :?: .

gargi12 - 30-10-2014, 20:12

Bizi78 napisał/a:
8 dolotowych i 8 wydechowych :wink: .
Masz może nr. OEM tych uszczelniaczy z ASO :?: .
niemam żadnego nr rozmawiałem z nim tylko przez tel i podałem mu nazwę auta i rocznik i stwierdził ze 8 uszczelniaczy potrzebuje
plecho1 - 30-10-2014, 20:43

Jednak masz 16 zaworów ale jeden wałek i może dlatego pan po drugiej stronie tak odpowiedział :)
gargi12 - 30-10-2014, 21:05

plecho1 napisał/a:
Jednak masz 16 zaworów ale jeden wałek i może dlatego pan po drugiej stronie tak odpowiedział :)
ale niezmienia to faktu ze muszę kupić komplet 16 uszczelniaczy?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group