[92-96]Colt CA0 - [ALL] Położenie wycieraczek
cns80 - 30-01-2007, 07:43
ratttownik napisał/a: | Hugo więc wymiana silniczka powinna pomóc? |
Nie dotykaj silniczka, bo on na 99% jest niewinny. Zrob tak jak pisze kaeres,
kaeres napisał/a: | Masz luzy na tzw. i slynnych kulkach w prowadnicach. Zdejmij ten plastik oslaniajacy mechanizm wycieraczek (podszybie). W rekach poruszaj prowadniczkami i zobaczysz czy faktycznie tak jest. Ja tak mam rowniez bo mi popekaly te kulki i musze sobie radzic narazie klejac je takim specjalnym silnym klejem. Tam wystarczy luz 1mm, a na szybie okaze sie to 5-10 cm.
Gdy masz szybe sucha to opor sprawia, ze wycieraczki nie spadaja do samego konca (nie "korzystaja" z luzu na tej wlasnie kulce/kulkach). Gdy masz mokra szybe to latwiej im - prowadnicą - latac w kulce i stad pozniej wychodzi, ze wycieraczka spada az na to podszybie. Jednym slowem aby wsio dzialalo jak nalezy musimy sie zaopatrzyc w nowe prowadnice razem z przegubami na ktorych sa zamontowane wycieraczki. |
ratttownik napisał/a: | u szwagra w thaliolocie jak włącze spryskiwacze to mam tysiące małych kropelek |
Nie wiem czy spryskiwacze rozpylające nie wymagają mocniejszej pompki. trzeba by to jakoś sprawdzić i nawet mam pomysł jak. Napiszę jak mi się uda.
konrad1704 - 31-01-2007, 00:23
ratttownik
daj znac czy kupiles nowe koncowki i jak to dziala w praktyce!
thx
Anonymous - 31-01-2007, 08:03
Już gdzies kiedys pisalem.Niesprawne dysze spryskiwaczy nalezy wygotowac w ...... kamixie-odkamieniaczu.Na 99% pomaga.Pozdrawiam
cns80 - 01-02-2007, 07:54
No więc w części teoretycznej: spryskiwacze od Citroena C3 pasują (próba praktyczna przewidziana na przyszły tydzień).
Koszt około 10-14 zł za sztukę.
Anonymous - 16-02-2007, 23:44
Nareszcie znalazłem troche czasu i wymieniełem cały mechanizm wycieraczek i powiem Wam, że działa idealnie:) a kosztowało mnie to raptem 100 zł... warto było je wydać teraz to mniej sie denerwuję bo wycieraczka nie stuka o maskę;), a z końcówkami to się zastanawiam czy je wymieniać gdyż przy wyższej prędkości jak nie będą dopasowane to mogą drżeć przy masce(i znowu wkurzające stukanie)... Wymieniał ktoś z was końcówki spryskiwaczów na nieoryginalne i ma jakiś patent na brak luzu na nich ?
Anonymous - 18-02-2007, 20:34
Ja raz wymienialem ale w innym aucie (nie mitubishi) ale w mitsu da sie tak samo i polecam takie rozwiazanie ale odrazu ostrzegam bo szybe bedzie super spryskiwalo ale bedzie wieksze zuzycie plynu
A robilem cos takiego i w colcie kiedys pewnie tez tak zrobie:
Kupno w sklepie dyszy od Cinquecento (poniewaz tam wystepuje jedna i jest z trzema dziurkami) ja zakladalem 2 sztuki ale mozna tez tylko np po stronie kierowcy - koszt okolo 5zl szt.
Potem trzeba wyciagnac orginalna, zobaczc jak wchodzi od CC, i pewnie bedzie zaduza, wiec wziasc pilnik najlepiej okragly i powiekszac dziure w masce czesto przymierzajac az do momentu kiedy dysza od CC bedzie ciezko "wchodzila" , i jezeli to zrobicie dokladnie to bedzie pasowalo jak orginal i nic nie bedzie stukalo
|
|
|