Outlander I GEN Techniczne - Kolektor z Evo do Outlandera Turbo.
staszq2 - 15-07-2015, 09:40
W@sio napisał/a: | uszczelki policzyli ci oddzielnie |
Nic Ci W@asio nie umknie , miało być wszystko komplet z dwiema uszczelkami, była uszczelka pod kolektor ale pod suszarkę już nie i chcieli dodatkowo 250 zł, to zamówiłem ale nie zapłaciłem oszustom jednym tak to by 2500 zabrakło. ATW to kolektor musieli aż z Holandii zamawiać bo "ostatni w Polsce się sprzedał wczoraj"
W@sio - 15-07-2015, 09:53
Mnie tak uszczelki ściągali z Holandii
macia - 19-07-2015, 22:20
Ja wczoraj sprzedałem swój używany, pospawany kolektor. Służył jakiś rok od pospawania bezproblemowo.
MadziaQ.. - 21-07-2015, 12:10
uuu.. jak tak czytam ten temat to widzę że mam podobne objawy i chyba u mnie też kolektor będzie do wymiany... czy naprawiał ktoś już może kolektor gdzieś w Warszawie i może coś doradzić?
[ Dodano: 22-07-2015, 23:31 ]
Mam ogromną prośbę... Dzwoniłam do aso wymiana kolektora ze wszystkimi dodatkami to ok. 3000zł. Wiec raczej wolałabym go pospawać wiadomo będzie taniej. Jednak oddam autko do mechanika i chciałabym aby zrobił to w max 3 dni bo auto jest mi bardzo potrzebne. Żeby uniknąć sytuacji że mechanik powie mi, iż przy demontażu był problem z jakąś śrubką czy nakrętką i teraz trzeba czekać na nią w aso 3tyg postanowiłam, że wszystkie śrubki i uszczelki które będą demontowane, kupie w aso wcześniej nawet jeśli coś się nie przyda będę miała spokój, że w razie co mam. Czy ktoś kto ma już za sobą taką naprawę jest w stanie napisać mi jakie śrubki lub uszczelki muszę przede wszystkim kupić? nie chodzi mi o fachowe nazwy z numerami części wystarczy nawet opisowo bo jak pojadę do aso to sobie na obrazku zobaczę i wybiorę.
ps. Jak długo mogę jeździć z tym pękniętym kolektorem? objawy póki co mam takie że na zimnym silniku do momentu rozgrzania go chodzi jak traktor poza tym ani dużo nie pali ani nie spadła mu moc.
Bizi78 - 23-07-2015, 07:10
Tutaj masz katalog z częściami do OI Turbo:
http://www.mitsubishi-mot...class%3DXNXFZL6
MadziaQ.. - 23-07-2015, 13:26
Dziękuje za odpowiedz chociaż poliglątką nie jestem, na wszelki wypadek kupie chyba wszystkie uszczelki i śrubki potrzebne do wymiany będzie to koszt ok. 1000zł w aso ale będę miała pewność, że przy wymianie niczego nie zabraknie. Kolektor dam do pospawania.
miron - 08-05-2016, 12:53
Witam. I u mnie problem z kolektorem. Ktoś w końcu dorabiał i za ile. Jakieś namiary na firmę.
W@sio - 08-05-2016, 14:12
Ja dorabiałem z kwasówki grubościennej w FW Motorsport, koszt około 1800zł
miron - 11-05-2016, 21:25
Ma ktos namiary na chinola?
W@sio - 11-05-2016, 21:54
A wiesz, że chinol wyjdzie Cie niewiele taniej? Kupiłem chinola do EVO z myślą, że go dopasuję, że go wystarczy nieco przerobić... Okazało się, że ścianki są grubości 1,5mm i chłopaki w FW Motorsport woleli wyspawać ze swojego materiału żeby to było wytrzymałe. Wykorzystali tylko flanszę do głowicy, a resztę mi oddali... Trzymam to tylko dla flanszy pod turbinę - jakbym chciał kiedyś zmienić. Poszukaj na ebayu pod hasłem airtrek exhaust mainfold.
miron - 12-05-2016, 21:39
W@sio takie coś ?http://www.ebay.de/itm/TD05H-16G-20G-14B-TUBULAR-TURBO-MANIFOLD-EXHAUST-90-99-ECLIPSE-DSM-1G-2G-4G63T-/350808158636
W@sio - 13-05-2016, 09:03
Jeśli jest to pod Eclipse to turbina będzie przesunięta w lewą stronę, a w Outlanderze jest w prawo, nie wiem czy wystarczy przewodów olejowych.
Tu masz pasujące: link
Bob27 - 19-05-2016, 12:45
Ja kolektor spawałem, cena nowego mnie zabiła. Kosztowało mnie to 50 PLZ i jak na razie wszystko w porządku.
Zwierzu - 12-06-2016, 20:03
Czy ja dobrze zrozumialem kolektor z EVO pasuje jesli sie ma turbo od evo 9 np?
Właśnie zakupilem nowe turbo z evo 9 i moze warto zadbać o kolektor skoro robie cały wydech.
W@sio - 13-06-2016, 07:42
Flansza do głowicy pasuje, przewody olejowe pasują, jeśli tylko jego kształt nie będzie powodował, że turbina będzie w wentylatorze chłodnicy to będzie git
|
|
|