To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - BMW 325CI Carbonschwarz

mkm - 02-09-2014, 23:18

To przez te felgi :mrgreen:

Ładna i zadbana sztuka.
No i wyposażenie też zacne. :D

Od możliwości konfiguracji "wyposażenia" BMW może się zakręcić w głowie :rolleyes:

Więcej fot!

demoniszcze - 03-09-2014, 10:38

Kolego, mógłbyś napisać coś więcej o eksploatacji? Ten silnik ma VANOS? ile to Ci pali? Na co zwróciłbyś uwagę przy kupnie, mając już jakieś doświadczenie? W mojej rodzinie niegługo pojawi się BMW, zastanawiamy się między 325 i 328 lub inwestycją w klasyka (zdrowe E30 z motorem 2.8). Auto będzie DD, samo miasto, okazyjnie krótka trasa...
keleron - 03-09-2014, 14:19
Temat postu: :)
Tak to M54B25 czyli podwójny VANOS silnik spisuje się bardzo dobrze jak narazie i nie mam jakichkolwiek problemów
Olej wiadomo AMSOIL full saps
Spalanie oleju duże jak na mój gust i to raczej cecha tego silnika jakiś litr na 4 tyś km
Spalanie na 100km to 11.3/12.7L wiec umiarkowane
Nie wiem co mam napisać na temat zachęcenia do kupna ...ogólnie fajny samochód z super zawieszeniem i mocnym jak na 2,5 l silnikiem
Jeśli szukasz E46 to tylko M52 lub M54 masz do wyboru
Gdybym mógł wybierać to wskoczył by u mnie silnik 2,8 z E36 podobno najlepsza jednostka i bardzo wychwalana
Wracając do mojej w sumie z wyposażenia ma wszystko oprócz szyberdachu którego mi nie brakuje
A uwagi dla kupującego
Grunt do zdrowa buda co by nie miała nic wspólnego z przystankiem autobusowym oraz silnik co by 1 na 1000 nie opierdzielił oleju bo i o takich słyszałem...napisz jaki model Cię interesuje może wtedy cos wiecej bedę mógł napisać



mkm....felgi to nie fszystko :P

demoniszcze - 03-09-2014, 18:13
Temat postu: Re: :)
keleron napisał/a:
wskoczył by u mnie silnik 2,8 z E36 podobno najlepsza jednostka i bardzo wychwalana



Chodzi Ci o ten słynny rzędowy??

Dzięki za rady. Celujemy w coś takiego:

http://allegro.pl/bmw-e30...4573807614.html

E30 lub E36

Zdrowa E30 już powoli zyskuje na wartości

Galancior94 - 03-09-2014, 20:06

demoniszcze, kazdy 6 cyl silnik w bmw jest rzedowy ;) ogolnie sam polecam silnik m54 (nowszy od m52) bo kultura pracy jest o wiele lepsza ;)

keleron, to ladnie Ci zre tego oleju :P moje m54b22 je ok. 100ml/1000km ) sprawdz odme. Moze zapchana jest :P

keleron - 03-09-2014, 20:21

Galancior94 napisał/a:
demoniszcze, kazdy 6 cyl silnik w bmw jest rzedowy ;) ogolnie sam polecam silnik m54 (nowszy od m52) bo kultura pracy jest o wiele lepsza ;)

keleron, to ladnie Ci zre tego oleju :P moje m54b22 je ok. 100ml/1000km ) sprawdz odme. Moze zapchana jest :P

Ale dlaczego tak mówisz że ładnie...? miałeś taki silnik jeździłeś takim autem wiecej niż 20 tyś km?
Nie ukrywam że czewone pole ten silnik kilka razy widział :badgrin: :badgrin: :badgrin:

Taka natura i taki mamy klimat ale żeby cos powiedzieć to trzeba trochę pojeździć... :|

keleron - 03-09-2014, 20:42

07.06.2014 152300km Wymiana Oleju AMSOIL EFM 5W40 FULL SAPS 7 Litrów 260.00zł
Filtr oleju MANN HU925/4x1 28.00zł Wymiana 30zł Piwor
23.06.2014 153 450km przebieg
03.07.2014 154 160km przebieg
20.07.2014 154 910km
W miedzy czasie zakupiłem nowy lewy klosz kierunkowskazu przedniego Depo + 2 szt żarówki pozycyjne razem 50zł
22.07.2014 155 000km dolewka oleju około 600ml na max stan bagnetu
31.07.2014 155 555km przebieg
2.07.2014 155 745km przebieg
7.08.2014 155 900km przebieg zakup lamp Depo tylna klapa retrofit na całe czerwone koszt za 2szt 160zł
zakup Gliptone cleaner + konserwator skóry 130zł
20.08.2014 156 600 km przebieg
26.08.2014 156 781 km przebieg



W Chwili obecnej przebieg wynosi 157 500 km stan oleju 3/4

demoniszcze - 03-09-2014, 22:05

Galancior94 napisał/a:
demoniszcze, kazdy 6 cyl silnik w bmw jest rzedowy ;)



Ano, wtopa sorry ;) Znajomy w Superbie z 2013 1.8 TSI dolewa koło 1l na 5 tys, dla mnie masakra w nowym aucie coś takiego...

i9i - 03-09-2014, 22:19

keleron napisał/a:
Spalanie oleju duże jak na mój gust i to raczej cecha tego silnika jakiś litr na 4 tyś km
Lubi się w tych silnikach sączyć olej spod dekla na kolektor, przy takiej ilości i umiejscowieniu silnika, wraz z jego obudowaniem trzeba szukać by to dostrzec. Se kapnie raz na jakiś czas w czasie jazdy i nawet się nie zauważy a nie jest siena tyle zboczonym by leżeć się pod autem i gapić czy aby gdzie się kropelka nie zbiera. Oleju nie ubywa na tyle dużo by nie spać po nocach i zaglądać pod maskę na każdym postoju.
Galancior94 - 06-09-2014, 19:05

keleron, tu Ci nie pykł hejt w mą stronę, ponieważ nadal mam to auto i od zakupu zrobiłem 18tyś km ;) Castrola żarł mi jakieś 400ml/1000km, teraz valvoline żre mi max 100ml/1000km :P Więc jeśli ten Twój olej z najwyższej półki jest na prawde taki dobry, to masz problem z silnikiem :P Bądź odma zapchana ;)
keleron - 07-09-2014, 17:11

Galancior94 napisał/a:
keleron, tu Ci nie pykł hejt w mą stronę, ponieważ nadal mam to auto i od zakupu zrobiłem 18tyś km ;) Castrola żarł mi jakieś 400ml/1000km, teraz valvoline żre mi max 100ml/1000km :P Więc jeśli ten Twój olej z najwyższej półki jest na prawde taki dobry, to masz problem z silnikiem :P Bądź odma zapchana ;)

Tak z pewnością mam problem z silnikiem...a Ty spbie dalej myśl że samym olejem ograniczyłeś jego zużycie z 4L na 10tyś na 1L na 10 tyś :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ogólnie hejt to słowo którego nie używam i nie miałem nic złego na mysli zwracając Tobie uwagę iż możesz sie mylić ... :(

Piwor - 15-09-2014, 20:10

keleron, nie miałeś świecidełek, ledów i nie miałeś CARBONU na masce. Jak chciałeś walczyć? :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group