Carisma - Techniczne - [Cari 1.6] Carisma 1.6 1997r - Problem z obrotami
plecho1 - 13-05-2014, 21:29
mpoplaw, zwykłe świece NGK do Carismy 1.6 chyba BKR6E-11 mają przerwę 1,1 mm, u brata i u siebie zmniejszałem do 0,9 więc nie wiem o jakich pisałeś co miały by od razu mieć 0,8 mm.
marjas007 - 13-05-2014, 21:47
polecam polskie Iskry http://www.iskra-kielce.p...hody-,3547.html , nigdy mnie nie zawiodły, szczelina do gazu 0,9 mm
maniek9322 - 14-05-2014, 16:55
Dzieki wszystkim za pomoc. W tym tygdniu wybieram się do gazownika żeby zobaczył moją instalację i wszystko posprawdzał. Dam wam znać czy szarpanie ustało.
mpoplaw - 15-05-2014, 06:23
plecho1 napisał/a: | nie wiem o jakich pisałeś co miały by od razu mieć 0,8 mm. |
ja konkretnie używam TT
http://gazeo.pl/lpg/techn...tykul,1582.html
http://motolargo.pl/pioni...rii-tt,229.html
http://www.autoexpert.pl/...lektroda,2544,1
plecho1 - 15-05-2014, 08:15
Ja pisałem o zwykłych świecach a nie o takich z dodatkowymi płytkami na elektrodach czy irydowych albo platynowych dlatego się zdziwiłem dlaczego w odniesieniu do takich piszesz o oryginalnej przerwie ustawionej na około 0,8mm.
Przy wymienionych przez Ciebie nie ma sensu zmniejszać przerwy a nawet lepiej nie próbować aby nie uszkodzić elektrod.
koniu - 15-05-2014, 18:06
U mnie jest inny problem z obrotami. Zazwyczaj na zimnym silniku jakby nie załączało się ssanie automatyczne. Wcześniej pomogła zmiana świec, teraz znowu się problem pojawił, czyścić silniczek krokowy i dolot ? Co to jest za pudełko między filtrem a dolotem zamontowane na rurze powietrza takie kwadratowe podłącza się do tego kostkę i czy to się czyści.
eve1988 - 15-05-2014, 18:44
koniu, to przepływomierz. czysci sie go, ostatnio to robilem bo auto mi mulilo ma wplyw na obroty. krokowiec tez mozesz przeczyscic jak nie ma ssania.
koniu - 15-05-2014, 19:11
no to się wezmę w weekend mam nadzieję ąe nie spędzę przy tym całego dnia
eve1988 - 15-05-2014, 20:16
tylko ostrożnie z tym przeplywomierzem to delikatne urzadzenie
maniek9322 - 29-05-2014, 13:25
Problem rozwiązany!
Wszystkiemu winny był czujnik ciśnienia gazu dodatkowo zmienione filtry gazu + mapowanie gazu . Po wymianie czujnika i filtrów samochód jeździ jak marzenie.
Obroty są stabilne, samochód nie szarpie i nie ma zaników mocy. Kosztowało mnie to 350zł.
Dziękuje wam za pomocne opinie.
Mam nadzieję żę komuś się ten temat przyda w rozwiązaniu jego problemów z Carismą.
Pozdrawiam
sosu1985 - 14-08-2014, 10:36
witam mam podobny problem z carisma 1.6 glx 73 kw 1998 rok. Wczoraj mialem problem z jej odpalenie zalapala za 4 razem i pojechalem do kina. Po filmie wrocilem odpalila i pojechalem do domu. Dzisiaj rano zapalila za 1szym razem za 2 tez i zgasla nie moge jej odpalic. Rozrusznik slychac a nie lapie co moze byc przyczyna. Czekam na siostre to zaciagniemy ja do warsztatu. dodam ze jest tam instalacja lpg. zawsze palila na dotyk prosze o pomoc
plecho1 - 14-08-2014, 17:36
Podstawa to sprawdzenie błędów, tu masz opisane jak to zrobić http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
sosu1985 - 18-08-2014, 14:48
problem rozwiazany padła pompka paliwa. Dosyć droga niestety ta część:(
sosu1985 - 18-08-2014, 16:16
juz za pozno zalezalo mi na czasie auto naprawione ale dobrze wiedzieć na przyszłość
mpoplaw - 19-08-2014, 06:07
warto wiedzieć na przyszłość że pompka paliwa jest smarowana i chłodzona benzyną w baku, jeśli ktoś ma LPG i stale jeździ z rezerwą benzyny w baku to prędzej czy później zatrze pompkę paliwa
jak się ma LPG to niestety trzeba mieć zawsze co najmniej pól zbiornika benzyny, albo zmajstrować sobie układ odcinający zasilanie pompy paliwa gdy LPG się załącza
|
|
|