To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - Autko kompatkowe do 5 tys

sampler - 12-05-2014, 10:57

Cewka została wymieniona przez poprzedniego właściciela (w zasadzie cała listwa bo tak to tam jest zrobione).

O pedale czytałem ponoc pomaga wyczyszczenie potencjometru a jak nie to wymiana potencjometru.

O kratce też wiem :)

A akustyczne efekty z klimatyzacji to normalka ?

cns80 - 12-05-2014, 13:33

sampler napisał/a:
Cewka została wymieniona przez poprzedniego właściciela (w zasadzie cała listwa bo tak to tam jest zrobione).
Nic nie szkodzi. Ty też wymienisz. Może nawet nie raz :twisted:
sampler - 12-05-2014, 14:49

Jak padnie w trasie da rade jechac np na 3 cylindrach? Czy trzeba wozic w bagazniku na wymiane ;)
plecho1 - 12-05-2014, 15:07

A może podobnie jak przy LPG aby cewki za szybko nie padły wystarczy odrobinę zmniejszyć przerwę po między elektrodami świec.
cns80 - 12-05-2014, 15:13

sampler napisał/a:
Jak padnie w trasie da rade jechac np na 3 cylindrach? Czy trzeba wozic w bagazniku na wymiane ;)
Da radę. One nie padają tak na amen tylko jak padnie to delikatnie poszarpuje i można kilka tysięcy jeszcze przejechać.

plecho1 napisał/a:
A może podobnie jak przy LPG aby cewki za szybko nie padły wystarczy odrobinę zmniejszyć przerwę po między elektrodami świec.
Nie pomaga a wręcz szkodzi. Zużycie paliwa rośnie i lambda szybciej pada. Jest ryzyko spalania stukowego jak przesadzisz.
plecho1 - 12-05-2014, 15:27

Myślałem o jakichś 10 - 20% co raczej nie powinno przenieść negatywnych skutków jeśli oryginalnie przerwa była ustawiona na 1 - 1.1mm.
sampler - 12-05-2014, 20:30

Dzisiaj trochę podziałalem przy zakupie i:
- pilot już działa wystarczyło go na nowo wprogramować
- pedał jest na linkę i trzeba będzie przesmarować oś na której jest mocowany bo nie chodzi płynnie

cns80 - 13-05-2014, 07:39

Cytat:
Myślałem o jakichś 10 - 20% co raczej nie powinno przenieść negatywnych skutków jeśli oryginalnie przerwa była ustawiona na 1 - 1.1mm.
Być może nie. Tylko tam ECU ma bardzo małą możliwość korekty wyprzedzenia zapłonu i trzeba na to uważać. W pierwszych rocznikach gdzie ECU pochodziło jeszcze z AX/BX w ogóle nie było takiej możliwości i jedyne co ono potrafiło to zmieniać dawkę paliwa.

sampler napisał/a:
pedał jest na linkę i trzeba będzie przesmarować oś na której jest mocowany bo nie chodzi płynnie
Częsta przypadłość i smarowanie nie zawsze pomaga. Czasem to wina pancerza linki i wtedy trzeba to zrobić sposobem motocyklowym :)

Co do klimy to ja tylko słyszałem sprzęgiełko kompresora, ale czynnika nie słyszałem :P

Najbardziej w tym samochodzie denerwowało mnie umiejscowienie pedałów. Są tak blisko siebie że wielokrotnie pocałowałem kierownicę wciskając sprzęgło :(

sampler - 13-05-2014, 08:08

Moze to kwestia butów. Przy pedale sprzegła denerwuje mnie ze można czupkiem buta dotknąć jakiejs sprężyny przy wcisnięciu.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group