To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Lancer Ogólne - lancer lpg ?

Karwoś - 05-02-2007, 23:59

Wszysko ok ale to że ktoś zakłada gaz nie oznacza od razu że go nie stac na utrzymanie - chodzi w końcu o tańszą eksploatację. Ale fakt jest faktem - jak ktoś założy u pana Genka to prędzej czy później zwróci mu się taka instalacja ujemnie.
Anonymous - 06-02-2007, 08:24

Karwoś napisał/a:
Wszysko ok ale to że ktoś zakłada gaz nie oznacza od razu że go nie stac na utrzymanie - chodzi w końcu o tańszą eksploatację. Ale fakt jest faktem - jak ktoś założy u pana Genka to prędzej czy później zwróci mu się taka instalacja ujemnie.


Tylko że z reguły taka osoba zaczyna oszczędzanie od.....instalacji gazowej :twisted:

Karwoś - 06-02-2007, 23:10

Ja w 2 samochodach mam założony gaz i z racji tego że dość dużo jeżdzę to taki gaz mi się zwraca bardzo szybko - teraz mazdą zrobiłem ponad 6000 w 6 tygodni i jak sobie policzyłem to wychodzi że ponad 800 mniej wydałem na gaz niż na benzynę - tyle że nie można sobie oszczędzać na wymienie oleju i filtrów - czasami wymienia się olej ale już o filtrze powietrza się zapomni albo antyzapobiegawczo chce się go przetrzymać do 20000km - potem wychodzi że się coś złego dzieje. Tak jak już wcześniej napisałem - oszczędność jest w granicach 25% - bo oprócz ceny paliwa tzeba też wliczyć częstrze wymieny oleju - droższy przegląd, wymiana filtrów gazu itp. Nie ma co myśleć że od razy samochód będzie 10x oszczędniejszy - wychodząc z tego założenia trzeba zakładać gaz i chodzić piechotą - wtedy może będzie taniej :)
Anonymous - 28-02-2008, 01:32

Witam,
naprawa mojego Misia już dobiega końca, choć jeszcze wiele problemów na horyzoncie (zgubiony mały brief przez przewoźnika -> brak możliwości rejestracji w Polsce).
Jestem pewien, że zakładam LPG do auta (2005, 2.0Sport), gdyż zamierzam duuuuużo jeźdić, więc pytanie nie brzmi - JAK NAJTANIEJ, tylko jak najlepiej, choć bez fanatyzmu :) .
Oczywiście sekwencja, ale może ktoś z użytkowników poradzi coś konkretniejszego - STAG, KME, .....???
Oraz przy okazji, coś w Warszawie? Tu pytanie akurat średnio retoryczne, ponieważ znajomy zakłada gaz w Piasecznie, ale zawsze coś...

Z góry wielkie dzięki.

Artii - 28-02-2008, 15:09

Karwoś napisał/a:
paliwa tzeba też wliczyć częstrze wymieny o


A niby z jakiej paki trzeba wymeniać częściej olej na lpg niż pb?

Xiff - 28-02-2008, 20:43

a tez mnie to zaintrygowalo.. prosimy o rozwiniecie tematu..
Artii - 29-02-2008, 16:15

Z własnego doświadczenia o LPG wiem że jeśli sie wymienia wszystko terminowo tak jak sie powino wymieniać na Pb nie powinno być problemów.

Ewentualnie można świece wymieniać częściej czyli co 10tkm jednak uważam iż nie jest to konieczne.

Anonymous - 07-03-2008, 16:36

Nikt nic nie poleci??? :lol:
To może ja zacznę - co myślicie o Landi? Podobno do Japończyków - jedyna opcja.

Anonymous - 09-04-2008, 20:41
Temat postu: Landi jest ok
troche może późno ale ja właśnie jeżdzę na Landirenzo i według kilku fachowych opinii jest jedna z lepszych instalacji gazowych.
Skoro w serwisie nie mają nic przeciwko instalacją to nie powinno być większych problemów.
Oczywiście że ważne są wymiany filtrów, serwis na czas no i oczywiście dobre paliwo ale z tym to już gorzej, bo to, że tankujesz na renomowanej stacji nie gwarantuje ci super jakości.

Ogólnie polecam LPG.

P.S. Zawsze można przełączyć na benzynke

Artii - 20-04-2008, 21:33
Temat postu: Re: Landi jest ok
Lancelot napisał/a:
troche może późno ale ka włąśnie jeżdzę na Landirenzo i według kilku fachowych opinii jest jedna z lepszych instalacji gazowych.
Skoro w serwisie nie mają nic przeciwko instalacją to nie powinno być większych problemów.
Oczywiście że ważne są wymiany filtrów, serwis na czas no i oczywiście dobre paliwo ale z tym to już gorzej, bo to że tankujesz na renomowanej stacji nie gwarantuje ci super jakości.

Ogólnie polecam LPG.

P.S. Zawsze można przełączyć na benzynke


Za jakiś czas bede tez przerabiał mojego misia. Czy to jest jakiś konkretny model instalacji?
Masz może jakiś godny polecenia warsztat na śląsku? Gdzie Ty zakładałeś instalke?

Ile więcej pali miś?

Anonymous - 20-04-2008, 22:12
Temat postu: LPG
To jest Landirenzo OMEGAZ.
Jest to druga instalacja w rodzinie. Jeszcze rodziców Clio jeździ na takiej. Jak na razie jest ok i mam nadzieje że zostanie tak dalej. Nigdy nie miałem potrzeby regulacji, jak zamontowali tak działa dobrze.
Zbiornik oczywiście w kole a wlew obok korka paliwa.
Pali średnio 10 l.
W Twoich stronach nie znam dobrych warsztatów. Ja zakładałem w Bełchatowie.
Z tego co się orientuje to u nas Kosztuje około 3400 zł. Osobiście nie instalowałbnym nic niesprawdzonego i niepewnego.
pzdr

Anonymous - 06-08-2008, 11:01

Panowie
Proponuje powrocic do meritum pytanko na rynku amerykanskim sa rowniez MIVEC 2.0 czy one rowniez moja porcelonwe gniazda ktore niwelują celowość montażu LPG?

jaca71 - 20-09-2008, 16:36

Jak widać z poniższej strony:
http://en.wikipedia.org/wiki/4b11
jest to nowa rodzina silników 4B1 i konstrukcyjnie nie powinno być wielkich różnic. Sam nabyłem silnik 2.0 zamiast 2.4 z powodów czysto ekonomicznych. Dwa litry zapewniają przyzwoite poruszanie a na pewno będą oszczędniejsze niż 2.4. Tyle że nie zamierzałem nawet przez chwilę go gazować.

stefanski83 - 25-11-2009, 18:16
Temat postu: gaz
Panowie ja mam Lancera X sport bak 1,8-litrowy silnik MIVEC z 2008roku
I pytanie czy ktoś wie jak spisują się te silniki na gazie JPG
Waham się, więc poradzicie?

Anonymous - 26-11-2009, 08:58

jaca71 napisał/a:
Jak widać z poniższej strony:
http://en.wikipedia.org/wiki/4b11
jest to nowa rodzina silników 4B1 i konstrukcyjnie nie powinno być wielkich różnic. Sam nabyłem silnik 2.0 zamiast 2.4 z powodów czysto ekonomicznych. Dwa litry zapewniają przyzwoite poruszanie a na pewno będą oszczędniejsze niż 2.4. Tyle że nie zamierzałem nawet przez chwilę go gazować.


mam pytanie co do spalania 2,0
ile to pali w miescie i trasie (tylko nie pisz ile ci kiedys spalił gdy jechales 60 w trasie tylko takie prawdziwe spalanie w normalnych warunkach,wiadomo korki,troche szybciej jakas przygazówka itp.)
interesuje mnie spalanie uzytkownika a nie dane katalogowe w idealnych warunkach
mój 2,4 pali 10 w miescie i 10 w trasie (nie jezdze w trasie 90 tylko około 130 w góre),wiem ze bym zszedł do 8 ale czy jest sens kupowac takie auto zeby jezdzic 60 i bic rekordy w spalaniu dla oszczednosci (od tego sa rowery i własne nogi)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group