To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Lancera! - Zniechęćcie / zachęćcie mnie do diesla

cwaniak - 05-06-2014, 16:56

miksell, tez miałem taki dylemat co wybrać. Ostatecznie padło na didka, bo jakoś więcej jest na forum narzekania na benzynę . A na didka jedynie narzekają ci którzy didka nie maja.
plecho1, nie ważne czy to benzyna czy diesel jak ktoś nie dba o samochód to zawsze będzie miał problemy

RalfPi - 05-06-2014, 17:31

cwaniak napisał/a:
miksell, tez miałem taki dylemat co wybrać. Ostatecznie padło na didka, bo jakoś więcej jest na forum narzekania na benzynę . A na didka jedynie narzekają ci którzy didka nie maja.
plecho1, nie ważne czy to benzyna czy diesel jak ktoś nie dba o samochód to zawsze będzie miał problemy

??

Kupując diesla z drugiej ręki, kupujesz samochód bardziej wyeksploatowany.
Przecież pierwszy właściciel kupuje po to diesla, bo wie, że będzie robił kilometry.
Z drugiej strony jeździ więcej w trasy (więc samochód jest trochę mniej zużyty).

Ale z trzeciej strony, jak ktoś nieumiejętnie eksploatował diesla... to kupując taką furę mamy przechlapane.
Mniej problemów sprawia z pewnością benzyna (w szczególności 1.8 143KM!).

cwaniak - 05-06-2014, 17:43

RalfPi napisał/a:
Kupując diesla z drugiej ręki, kupujesz samochód bardziej wyeksploatowany.

A benzyny to sie nie tyczy ???
RalfPi napisał/a:
Przecież pierwszy właściciel kupuje po to diesla, bo wie, że będzie robił kilometry.

np. w Belgii kupują diesle by płacić za niego mniejszy podatek drogowy,roczny i ubezpieczenie no i paliwo mniej kosztuje. Ja np. będę maksymalnie robił 1000km rocznie

RalfPi napisał/a:
Mniej problemów sprawia z pewnością benzyna (w szczególności 1.8 143KM!).

zapomniałeś dodac jescze ze zagazowana

krzychu - 05-06-2014, 18:02

Hubeeert napisał/a:
krzychu napisał/a:
Oplułem monitor
Miałeś, jeździłeś? Ja miałem w Touranie i miło wspominam.


A no pewnie ale:
- dwu mas
- turbina
- głowica
- zużyty wałek napęd pompy oleju
- drobne problemy z podciśnieniem

To nie są awarie wyssane z palca tylko bardzo prawdopodobne kosztowne naprawy jeszcze przed przebiegiem 200 tys km.

Więc jakby na to nie patrzeć słowo "kultowe" jeszcze może pasuje, ale "porządny" to już nie bardzo. Oczywiście tylko moim zdaniem. Do tego mam bardzo duże wrażenie, że w sumie zła ocena Outlandera (na tle innym Mitsubishi) w rankingu ubezpieczyciela przedłużającego gwarancję w UK wynika tylko i wyłącznie z awarii silnika 2.0 TDI.

Oczywiście pytający zna tą technologię. Tylko dziwią mnie ludzie którzy potrafią wyremontować auto następnemu właścicielowi i potem wpakować się w tą samą kałużę.

Fragu - 05-06-2014, 18:06

krzychu napisał/a:
- zużyty wałek napęd pompy oleju


i zębatka też...wyciera się jak gacie w kroku :twisted:

mjsystem - 05-06-2014, 18:19

TDI z grupy VW w Lancerach to pomyłka. Nie jestem wrogiem diesla, ale ta jednostka w Mitsu (Lancer, Outek) sprawia spore problemy. Spotkałem się ze sporą krytyką tych jednostek od użytkowników oraz ASO (nie powiem jakiego).
Rzeczywiście silnik jest kultowy, ale przy starym 1.9Tdi. W tym 2.0 awaria to rzecz częsta i droga.
Oczywiście napęd znajdzie i zwolenników i przeciwników. Nie każdy egzemplarz jest wadliwy i awaryjny. Możemy trafić na ten "nie do zajechania" Gorzej jak trafimy na minę. :|

Hubeeert - 05-06-2014, 18:42

Fragu napisał/a:
i zębatka też...wyciera się jak gacie w kroku
krzychu napisał/a:
- zużyty wałek napęd pompy oleju

Tak, w 2,5 V6 TDI.
Mylą się Wam silniki Panowie...

[ Dodano: 05-06-2014, 18:45 ]
krzychu napisał/a:
- głowica
w 2009 roku już byłą poprawiona. Zresztą co ciekawe poprzednia nie była zła tylko nie wolno było pałowac na zimnym i gasić bez wystudzenia zwłąszcza po pałowaniu lub jeździe autostradą. wiem co mówię - mój Touran był z 2005 roku i miał włąsnie tą "starą" głowicę oraz ZERO kłopotów w nią.
krzychu napisał/a:
- dwu mas
Dotyczy wszystkich dwumasowców nie tylko 2,0 TDI i jest demonizowany, bo jakkolwiek jest kosztowny to pada TYLKO wtedy gdy właściciel ma zacięcie rajdowe.
krzychu napisał/a:
- drobne problemy z podciśnieniem

Raczej z EGR i też proste do usunięcia.

krzychu - 05-06-2014, 18:48

Hubeeert napisał/a:

Tak, w 2,5 V6 TDI.
Mylą się Wam silniki Panowie...


Znaczy się kultowa strona http://vwszrot.pl/ się myli?


Hubeeert - 05-06-2014, 18:56

Hmm... Jesteś niegłupim człowiekiem Krzysztof więc zadam Ci podchwytliwe pytanie - w którym roku zaczęto produkować Lancery 2.0 DI-D oraz z jakim silnikiem były produkowane?
gulgulq - 05-06-2014, 19:07

Kup Toyotę 1.4 D4D w rozsądnych rocznikach 2009-2010 :P
krzychu - 05-06-2014, 19:09

Hubeeert - możemy się sprzeczać, że ten silnik w Lancerze to silnik o innych symbolu i pewnie z jakimiś zmianami. Ale ciężko to potwierdzać bo na razie na forum tylko kilka 2.0 TDI w Lancerze, a do tego większość problemów kończy się odesłaniem do jakiegoś forum VAG :P Zresztą jak ktoś ma pojęcie to nie będzie szukał u nas problemu tylko u specy od VW.
Fragu - 05-06-2014, 19:32

Hubeeert napisał/a:
Tak, w 2,5 V6 TDI.
Mylą się Wam silniki Panowie...


Nic się nie myli Hubercie...kolega wymienial i wałek, a za chwile zębatka się wytarla...zrobione z ryżu i watoliny :wink:

RalfPi - 05-06-2014, 20:56

cwaniak napisał/a:
RalfPi napisał/a:
Kupując diesla z drugiej ręki, kupujesz samochód bardziej wyeksploatowany.

A benzyny to sie nie tyczy ???

No właśnie benzyna jest dużo bardziej odporna - w szczególności wolnossąca. Niby 143KM, ale zdecydowanie mniej Nm, co przemawia za benzyną.
Dodatkowo brak turbiny, którą przy nieumiejętnej eksploatacji można zarżnąć.
Nie bez znaczenia pozostaje również lane paliwo.
Benzyna jest dużo bardziej odporna na nieumiejętne użytkowanie jak diesel.

Ja bym się diesla bał kupować, chyba, że z pewnej ręki.

Hubeeert - 05-06-2014, 23:30

krzychu napisał/a:
Hubeeert - możemy się sprzeczać, że ten silnik w Lancerze to silnik o innych symbolu i pewnie z jakimiś zmianami. Ale ciężko to potwierdzać bo na razie na forum tylko kilka 2.0 TDI w Lancerze, a do tego większość problemów kończy się odesłaniem do jakiegoś forum VAG :P Zresztą jak ktoś ma pojęcie to nie będzie szukał u nas problemu tylko u specy od VW.

To nie jest odpowiedź na moje pytania....
A te silniki to naprawdę nie jest technologia kosmiczna....

plecho1 - 06-06-2014, 05:37

Kosmiczna na pewno nie a raczej księgowi nieźle maczali w tym palce.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group