To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - [Carisma] Problem z klimatyzacją w GDI

remi - 13-06-2014, 22:40

teraz sobie do końca nie przypominam ale chyba sterowanie w przekaźnikach masz masą. Więc masz mieć tylko jeden plus na przekaźniku. Przekaźnik sterowany masą dostaje drugą masę i puszcza dalej "plusa na sprężarkę. Ciekawe jest to, no chyba, że nie opisałeś tego do końca, bo masz trzy przekaźniki, Ty napisałeś, że jak zwarłeś jeden, to załączyła się sprężarka i dmuchawa.
Co do sterownika klimy to jest on przykręcony od spodu pod dmuchawę nawiewu, jak otworzysz całkiem schowek, to go widać, W klimie manualnej jest do niego tylko jedna kostka podpięta, jedno wejście jest puste. Jeśli chodzi o czujnik na parowniku, to jest on na końcu tego niebieskiego kabelka, też pod schowkiem, pamiętam, że zmieniałem jego położenie bez demontażu konkretnego, teraz nie pamiętam już jak się do niego dokładnie dostaje, ale da się bez rozbierania wszystkiego. Pamiętaj, że klima załączy się tylko wtedy jak masz włączony nawiew dmuchawy.
zacznij od sprawdzenia połączeń, poodpychaj i wyczyść wszystkie kostki: stojąc od przodu masz jedną dużą na dole po lewej stronie chłodnicy, tam też odchodzi jedna masa. Następna na ścianie grodziowej w okolicach nr VIN, tylko niżej.
Jak to nie pomoże, to odczep wtyczkę od osuszacza, zepnij ją na krotko i załącz klimę. Jak się załączy, to lepiej ją wyłącz, bo może padł czujnik, a może uciekł czynnik.
Jak to nie podziała, to trzeba kopać dalej.

rasiak1980 - 14-06-2014, 17:40

sprawdź jeszcze kabelek dochodzący do sprężarki klimy często lubi się urwać bo przebiega pod spodem auta i efekt jest własnie taki że lampka się świeci a klima nie rusza to z tego co pamiętam jednożyłowy kabel chyba od czujnika ciśnienia. do naprawy lutownica z cyną albo zaciskarka ze skuwką i rurka termokurczliwa


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group