To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Problem z mocą oraz z podświetleniem wyświetlac

sierars1 - 01-07-2014, 16:51

milo napisał/a:
sierars1 napisał/a:
A ja mam pytanie z innej beczki gdzie znajduje się OBD w Galancie ?

Pod kierownica po prawej stronie


Dzięki Milo bo tak szukałem po schowkach :)

robertdg - 01-07-2014, 21:07

piastek1991 napisał/a:
Tak pisałem już o tym wyżej na początku wyskakiwał błąd sondy lambda, po resecie komputera jeszcze błąd nie wrócił ale może za mało jeszcze przejechał i komputer nie zdarzył sczytać błędu
Albo wyskoczył po felernym paliwie, wrzuć logi z evoscana, a co do mechanika to polecam podforum regionalne
piastek1991 - 01-07-2014, 23:06

Niestety nie mam dostępu do skanera po za tym mój Galancik jest z 1998 więc z zdobytych informacji do aut z tych lat skaner nie sprawdzi się. A pytanie co posiadaczy 2.0 16V jak wygląda moc samochodu przy np jeździe z prędkością 70 km/h na piątce u mnie mimo 136KM przyspieszenie jest porównywalne z taką samą sytuacja w golfie z silnikiem 1.9SDi o mocy 64KM. Pytam ponieważ pierwszy raz jeżdżę Miśkiem i nie wiem czy to tyko moje odczucie czy usterka
komarsnk - 02-07-2014, 06:29

piastek1991, przy 70km/h powinieneś kończyć trzeci bieg a nie jechać na piątym :/
OK - może trochę przejaskrawiłem ale na pewno nie piątka...
To nie diesel... Tu od 3 tys obr. dopiero zaczyna coś gadać...

plecho1 - 02-07-2014, 06:48

Kabel do diagnostyki kosztuje około 40 zł, tu masz temat o kablu i programie http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
robertdg - 02-07-2014, 07:40

piastek1991 napisał/a:
A pytanie co posiadaczy 2.0 16V jak wygląda moc samochodu przy np jeździe z prędkością 70 km/h na piątce u mnie mimo 136KM przyspieszenie jest porównywalne z taką samą sytuacja w golfie z silnikiem 1.9SDi o mocy 64KM. Pytam ponieważ pierwszy raz jeżdżę Miśkiem i nie wiem czy to tyko moje odczucie czy usterka
komarsnk dobrze prawi, pojeździj trochę zaczynając zmieniać biegi gdy silnik jest wkrecony powyżej 3500rpm
piastek1991 - 02-07-2014, 08:06

Dzięki za odpowiedzi. Biegi na wyczucie zmieniam (obrotomierz nie działa) a pytanie było żebym wiedział jak to jest z tym silnikiem, przy jakich obrotach łapie moc.
arturj123 - 02-07-2014, 15:16

Wpisz sobie na yt Galant 2.0 i coś może Ci zobrazuje np. http://www.youtube.com/wa...e&v=L2RcIZt-6ZY

Największy moment jest w okolicy 4500 obr/min.

piastek1991 - 02-07-2014, 20:52

Dziękuje wszystkim za pomoc w następnym tygodniu podjadę do mechanika znalazłem 2 podobno dobrych w mojej okolicy zobaczę jak będzie wyglądać diagnoza.
Jeszcze jedno pytanie wymieniałem filtr powietrza i sprawdzałem przepustnice (wygląda dobrze ) oraz przepływomierz którego stan przedstawia zdjęcie czy te pogięcia złe świadczą o jego stanie.



plecho1 - 02-07-2014, 22:19

Ten tak zwany "plaster miodu" ma za zadanie ukierunkować odpowiednio strumień powietrza dla czujnika znajdującego się za plastrem. Być może takie uszkodzenie może negatywnie wpłynąć na odczyt czujnika przepływomierza i tym samym na niewłaściwa dawkę paliwa. Ale to tylko moje przemyślenia nie poparte praktyką.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group