To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - [I ALL] Korozja w outlanderze, newralgiczne punkty

czort - 14-11-2022, 19:14

Dzień dobry! Z góry przepraszam, że odgrzewam takiego starego kotleta, ale bardzo zależy mi na pomocy doświadczonych użytkowników :) Mam na oku bardzo fajnego Outlandera pierwszej generacji. Ogólnie auto jest w bardzo fajnym stanie, podłoga jak i sanki również. Jedynie zaniepokoiły mnie dwa miejsca tuż przy przednich błotnikach. Widać, że tam się dzieje. Czy dobrze myślę, że może to być miejsce gdzie odpływa woda z szyberdachów? Jest się czym martwić? Szczerze to jedyna rzecz jaka mnie niepokoi w tym aucie.
oto zdjęcia. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.



Turbocbr - 14-11-2022, 20:54

czort, cześć wygląda to słabo , ale to tylko zdjęcia . Polecam przed zakupem podjechać gdzieś na kanał zapłacić tą przysłowiową stówkę , z kanału czy podnośnika dużo więcej widać . :shock:
czort - 14-11-2022, 22:01

Turbocbr, dokładnie jest tak jak piszesz, wygląda to słabo, ale tylko te dwa miejsca. I teraz pytanie czy one mają jakiś wpływ na mocowanie wahacza? Bo jak to jedynie "blacha do wstawienia" to pikuś, ale jak ma wpływ na bezpośrednie bezpieczeństwo to już gorzej.

Kurcze, fajne auto, bardzo niski przebieg (po Cepiku wychodzi, że ori), sprzedający wymienił tylne i przednie sanki oraz rozrząd. Tak i chciałbym i boje się.

Bije się z kolejnym - drugim podejściem do Miszi oraz powrotem do Subaru :?

ledziu - 15-11-2022, 08:47

czort napisał/a:

Kurcze, fajne auto, bardzo niski przebieg (po Cepiku wychodzi, że ori), sprzedający wymienił tylne i przednie sanki oraz rozrząd. Tak i chciałbym i boje się.


A nie możesz zobaczyć kilku aut? Tu po zdjęciach średnio widać ale mocowanie wahacza będzie najmniejszym problemem bo i tak pewnie jego okolica będzie wycięta włącznie z progiem. Tam jeszcze widać takie coś jak skorupa też może kryć niespodzianki. Ogólnie temat do wyprowadzenia tylko za jakie pieniądze i przez kogo żeby za rok znowu nie było rudo.

Turbocbr - 15-11-2022, 10:00

Niema to wpływu na mocowania wachaczy, wachacze masz przymocowane do sanek.
czort - 15-11-2022, 15:57

ledziu napisał/a:
A nie możesz zobaczyć kilku aut?


Oj chętnie bym tak zrobił ale w promieniu 100 km mam jedynie dwa turbo, zwykłego nie chcę. Ten drugi jak sam sprzedający zaznacza bardzo wyraźnie jest do pracy blacharsko-lakierniczych.

A to jest oferta, która mnie interesuje
https://www.olx.pl/d/ofer...son=observed_ad

Bzyk_R1 - 15-11-2022, 18:06

czort, to ja trochę ostudze Twój zapał i Cię trochę zapytam. Piszesz że podłoga jest w bardzo fajnym stanie a ze zdjęć widzę coś odrywającego się płatami w okolicach tego miejsca co Cię martwi. Co to jest? I co jest pod spodem? Widziałem setki Outlanderów i w tym miejscu podłogi zawsze były ok, tutaj mnie to niepokoi.

Druga sprawa to tzw trójkąty. Elementy które Cię martwią są połączeniem progu, podłogi i podstawy słupka A. Jest to bardzo gruby i masywny kawałek blachy, z 4 otworami odpływowymi. Bardzo często ludzie podnoszą za to Outlandera. Ten kawałek wg zdjęć jest bardzo skorodowany w tym egzemplarzu, i znowu trzeba to ostukać i zobaczyć czy będzie do czego spawać

Trzecia sprawa to przebieg i cepik na którego się powołujesz. Napisz skąd jest auto z jakiego kraju i co w bazie danych jest. Pamiętaj że baza działa od 2013 roku a w praktyce wpisy zaczynają się od 2014 tak więc 10 pierwszych lat jest dla Ciebie tajemnicą a kolejne 8 może mieć jakieś tam odzwierciedlenie w rzeczywistości. Przypominam tylko że wygląda na to że auto że auto jeździło rocznie 6500km lub jeżeli przebieg jest prawdziwy to bardzo długo stało (to mi się wydaje bardziej prawdopodobne)

czort - 20-11-2022, 09:17

Bzyk_R1 napisał/a:
czort, to ja trochę ostudze Twój zapał i Cię trochę zapytam.


Mój zapał jest bardzo ostudzony, ja raczej szukam takiego poklepania po plecach i słów "chłopie widziałem gorsze i to się zrobi" albo "daj sobie spokój". Niestety dużo bliżej jestem tego drugiego.

Bzyk_R1 napisał/a:
Piszesz że podłoga jest w bardzo fajnym stanie a ze zdjęć widzę coś odrywającego się płatami w okolicach tego miejsca co Cię martwi. Co to jest? I co jest pod spodem? Widziałem setki Outlanderów i w tym miejscu podłogi zawsze były ok, tutaj mnie to niepokoi.

Bo dokładnie tylko te dwa miejsca są krytyczne, Reszta uważam że jest okej. I potwierdzam Twoje słowa, bo mój brat, który handlował tymi autami, też był zdzwiony, że takie coś jest w takim miejscu.
Bzyk_R1 napisał/a:
Druga sprawa to tzw trójkąty. Elementy które Cię martwią są połączeniem progu, podłogi i podstawy słupka A. Jest to bardzo gruby i masywny kawałek blachy, z 4 otworami odpływowymi. Bardzo często ludzie podnoszą za to Outlandera. Ten kawałek wg zdjęć jest bardzo skorodowany w tym egzemplarzu, i znowu trzeba to ostukać i zobaczyć czy będzie do czego spawać

dokładnie o tych trójkątach mówimy i moim zdaniem (a widziałem w życiu tylko 5 Outlanderów ;) ) są one w stanie krytycznym. Nie chciałem sprzedającemu robić bałaganu, ale przy odrobinie chęci, narobił bym tak kilka dodatkowych odpływów.
Bzyk_R1 napisał/a:
Trzecia sprawa to przebieg i cepik na którego się powołujesz.

Tę kwestię można zasadniczo pominąć. Ot zgadza się i tyle.

Dzięki serdeczne za pomoc

[ Dodano: 19-11-2022, 23:32 ]
Stanęło kolejny raz na Subaru. OBK 4. Miałem ogromną ochotę na kolejne po mojej UNLIMITED CARISMA (serio, niesamowite auto!) ale nie. Ja mogę walczyć z silnikiem czy skrzynią, ale nie blachą.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group