Chcę kupić Galanta! - Mitsubishi Galant V6 sport edition 1999 Warszawa Śródmieście
telewizoor - 24-09-2014, 18:44
Może wysokie spalanie jest wynikiem jakiegoś 'power boxa' ? I niby stąd ta większa moc
meydey000 - 25-09-2014, 04:29
robertdg napisał/a: | meydey000 napisał/a:
...
robertdg napisał/a:
Wersja sport to pakiet stylizacyjny
nie tylko stylizacyjny. ale w silnik nie było żadnej ingerencji ze strony producenta.
Rozwiń wypowiedź |
chodzi mi również o przednie hamulce. większe tarcze i zaciski 2-tłoczkowe
robertdg - 25-09-2014, 07:51
meydey000 napisał/a: | robertdg napisał/a: | meydey000 napisał/a:
...
robertdg napisał/a:
Wersja sport to pakiet stylizacyjny
nie tylko stylizacyjny. ale w silnik nie było żadnej ingerencji ze strony producenta.
Rozwiń wypowiedź |
chodzi mi również o przednie hamulce. większe tarcze i zaciski 2-tłoczkowe |
Fakt powiększone przednie hamulce były typowo związane ze Sport Edition - jednak występowały także w wersjach z opcją skórzaną + Nardi, mozna to tez powiązac to z krajem wypustu (szwajcaria, kraje skandynawskie) auta na welurkach posiadające TCL i grzane tyłki, głownie w wersjach z silnikiem 2,5V6
tresorex - 25-09-2014, 13:56
To ja miałem welury, 2 tłoczki, nardi, spryskiwacze lamp i grzane fotele - wersja szwedzka
Wysokie spalanie może być spowodowane ciężką nogą właściciela, dziurawym tłumikiem, niewymiarowymi kołami, nieumiejętnością obliczania spalania przy dolewaniu za 50zł... i wiele innych niekoniecznie technicznych
McCoy - 25-09-2014, 15:31
Tylko stylizacyjny.Silnik,skrzynie oraz cala reszta jest taka sama jak w wersjach zwykłych.99 z 2.5 V6 pod maską miał zegary HC i cala filozofia.
meydey000 - 25-09-2014, 18:00
McCoy, czytaj wyżej.
[ Dodano: 25-09-2014, 18:02 ]
Cytat: | meydey000 napisał/a:
robertdg napisał/a:
meydey000 napisał/a:
...
robertdg napisał/a:
Wersja sport to pakiet stylizacyjny
nie tylko stylizacyjny. ale w silnik nie było żadnej ingerencji ze strony producenta.
Rozwiń wypowiedź
chodzi mi również o przednie hamulce. większe tarcze i zaciski 2-tłoczkowe
Fakt powiększone przednie hamulce były typowo związane ze Sport Edition - jednak występowały także w wersjach z opcją skórzaną + Nardi, mozna to tez powiązac to z krajem wypustu (szwajcaria, kraje skandynawskie) auta na welurkach posiadające TCL i grzane tyłki, głownie w wersjach z silnikiem 2,5V6
_________________ |
a to nie była wersja winter edition zamiast sport edition?
robertdg - 25-09-2014, 19:25
Nie mają ze sobą związku
McCoy - 25-09-2014, 22:40
Myśle ,ze mam racje w tym co napisalem i potrafie jeszcze czytac ze zrozumieniem. Nie myl aut po i z przed liftingu. Ten oglaszany wyglada na prawdziwego se. Nawet wiecej bo jest to wersja z turbo -wieksza moc.Helmut tak powiedzial,to pewnie tak jest.Ja od kilku dni szukam turbiny u siebie i nie moge jej odszukac.
demoniszcze - 26-09-2014, 07:53
Turbina coś mi się nie chce wierzyć
Marcelinho - 26-09-2014, 15:01
Jakby miał turbinę to byłoby ponad 200KM.Z tego co pisał ma zrobiony wydech,może jest jakiś chip,ewentualnie dolot.Myślę że te 180 może być realne.
Tomek - 26-09-2014, 15:49
jak zobaczę zdjęcie turbiny pod maską to uwierzę
jak zobaczę skan z hamowni to uwierzę
[ Dodano: 26-09-2014, 15:49 ]
może to nie turbo tylko powerbox
i9i - 26-09-2014, 20:24
Tomek napisał/a: | może to nie turbo tylko powerbox | I nie od Hansa a od zioma z allegro, przydałaby sie fotka z pod maski z naciskiem na przepływkę.
misza116 napisał/a: | Moderatorowi sugeruje usunięcie obu postów | Mnie się akurat wpis McCoya podoba, studzi głowę i pozwala nabrać dystansu do bredni opowiadanych przez sprzedającego.
Marcelinho napisał/a: | Jakby miał turbinę to byłoby ponad 200KM.Z tego co pisał ma zrobiony wydech,może jest jakiś chip,ewentualnie dolot.Myślę że te 180 może być realne. | Taki wychuchany i zadbany i mocny a na hamownię szkoda. To jak z klimą: jeszcze niedawno hulała, dobić trzeba i będzie chłodek (szkoda że na kilka dni ale tego już handlarzyna nie dopowiedział) nie działa to jej nie ma, liczyć jak za wstawienie kompletnej, tak samo moc, takie mody, panie: tłumik za tausena, wtryski z ewa, heble panie prorejsingi na licencji, dolot hajabuzy, zamach jak u gołoty, a na hamownię stówki żal.
Marcelinho - 26-09-2014, 21:56
To jego sprawa z hamownią.Mój kupel zrobił cały układ wydechowy w Astrze i też mu się na hamownie jechać nie chciało.Także nie mówmy że mu szkoda.Może go to nie interesuje.Wydech w Galancie zrobiony a ile dał nie pisał.Pewnie znając życie wstawiony w Niemcowni.
i9i - 26-09-2014, 22:32
Marcelinho napisał/a: | Także nie mówmy że mu szkoda.Może go to nie interesuje. |
Jeśli kogoś nie interesuje to nie ściemnia, że ma mocy sryliard kuni. A MPI to nie gaźnik, że da się rurę pokręci śrubką i mocy przybywaj. Nawet Astra wymaga strojenia bo ECU ma swoje ustawienia i jesli nie chodziło tylko o dźwięk to efekt był tylko organoleptycznie badany i pod ucho ustawiany, a moc się bierze z całej masy składowych. Ale to temat na inny dział.
misza116 - 26-09-2014, 23:01
i9i napisał/a: | Mnie się akurat wpis McCoya podoba, studzi głowę i pozwala nabrać dystansu do bredni opowiadanych przez sprzedającego. |
Co kto lubi, wg mnie posądzanie kogoś o same najgorsze intencje na podstawie jednego zdania to lekka przesada . Widzę, że i MCCoy'owi i większości już w tej chwili chodzi o te nieszczęsne konie. Co tu debatować, auto ma swoje lata, i może nawet tych 163 już nawet nie ma - oglądać i brać jak jest zadbane, bo dyskusje o każdego konia kojarzą mi się tylko z mierzeniem sobie...nie ważne zresztą
Poza tym chyba sprzedający czyta forum - usunął zdaje się ten tekst .
|
|
|