Forum ogólne - Rośnie konkurent dla EVO i IMPREZY
sla - 15-02-2007, 09:17
Robson86 napisał/a: | Honda jest fajna ale konkurencja dla Evo czy Imprezki to jeszcze dluugo nie bedzie
Pozdroo |
Uważaj żebyś się szybko nie zdziwił. Evo w rajdach przestało istnieć, a życie nie znosi próżni.
Anonymous - 15-02-2007, 11:16
Evo w rajdach przestalo istniec dlatego ze mitsubishi wycofalo sie na 2 lata. Wg planow wracaja w sezonie 2008 z evo w nowej specyfikacji
mimo ze moim zdaniem uwazam ze honda to zaden konkurent dla evo czy imprezy to chcialbym zobaczyc np civica wrc na odcinkach bo im wiecej fabryk tym ciekawsze eliminacje
Anonymous - 15-02-2007, 11:52
Ale panowie, jaki z tej Hondy konkurent dla Evo czy Imprezy skoro ma napęd tylko na jedną oś?
Robson86 napisał/a: | dylson napisał/a:
Honda nie ma takiego doswiadczenie w dziedzinie 4x4 jak mitsu czy subaru.
...no napewno, choc ten naped 4 kol w nowym Legendzie to podobno bajka |
Czytałem test w Auto Motor und Sport z udziałem Audi A6 quattro, BMW 530xi, Benza E320 4matic i Legenda. Głównym kryterium był właśnie napęd i Honda przegrała z kretesem. Wygrał (o dziwo) Mercedes.
sla - 15-02-2007, 12:13
borecki napisał/a: | Evo w rajdach przestalo istniec dlatego ze mitsubishi wycofalo sie na 2 lata. Wg planow wracaja w sezonie 2008 z evo w nowej specyfikacji
| Praktycznie wycofało się w końcówce lat 90. Gdy odszedł Makkinen nastąpiła kompletna klapa. Dotychczasowe powroty z nowymi modelami też skończyły się fiaskiem, dlatego zbytnio nie wierzę w ten 2008 rok nie wspominając o przyszłych sukcesach. Za mała kasa i za słaby samochód. Evo powoli staje się cywilnym autem dla zamożnego konesera z rajdową żyłką.
Anonymous - 15-02-2007, 15:18
Jakby nie bylo evo w RSMS dalej lata a hondy WRC ostatnio jakos nie widzialem Toni Gardemeister byl 6 w Szwecji w tym roku, w Norwegii shakedown ukonczyl na 4 pozycji, w poprzednim sezonie w Szwecji 2 miski WRC na 3 i 4 miejscu wiec mimo ze fabryka sie wycofala to cos sie dalej dzieje a zobaczymy co przygotuja w 2008 roku takze nawiazujac do tematu watku to ta Honda nie jest zadna konkurencja dla misia ba! nie jest nawet konkurencja dla Skody WRC :]
Jackie - 15-02-2007, 16:01
Duży spoiler Evo nie czyni także loooozik
sla - 15-02-2007, 21:00
borecki napisał/a: | ta Honda nie jest zadna konkurencja dla misia:] |
I wcale nią nie ma być. Chodzi o to, że Honda nigdy nie miała takich aspiracji, ale sądząc po formule I, finansowo i technologicznie stać ją na to, o Mitsu nie można tgo powiedzieć.
piotras - 15-02-2007, 22:13
Sla zgadzam sie z tobą. Mysle ze stworzenia samochodu typu EVO nie stanowi dla Hondy wiekszego problemu (podobnie było ze zrobieniem silnika diesla - jak nie mieli to nie mieli jak pomysleli to zrobili jeden z lepszych). Poprostu nie jest to segment którym oni sie interesują. Ogólnie Honda słynie z mocnych silników bez turbo i tego sie trzymają. Zrobili szybkie autko do smigania po miejskim asfalcie a nie po szutrach czy rajdowych OSach. Zresztą wszelkie integry typer R i civici pomimo tylko przedniego napedu i mocnego silnika prowadzą sie całkiem przyzwoicie.
Robson86 - 16-02-2007, 01:41
sla napisał/a: | Praktycznie wycofało się w końcówce lat 90. Gdy odszedł Makkinen nastąpiła kompletna klapa. Dotychczasowe powroty z nowymi modelami też skończyły się fiaskiem |
...stad wniosek...ze oprocz dobrego samochodu najwazniejsza "rzecza" jest elastyczny lacznik miedzy fotelem a kierownica (czlowiek)...Tommy byl swietny ale kiedy odszedl nie bylo praktycznie nikogo, kto dysponowal by takimi zdolnosciami jak Makkinen stad...slabe miejsca Mitsu. Takie jest moje zdanie.
Citroen...nigdy nie byl zadna potega w sporcie ani tym podobnym...a tu (w sumie dzieki Loeb'owi) pomalutku zaczyna isc w tym kierunku...
Pozdrawiam
sla - 16-02-2007, 09:23
Robson86 napisał/a: | Tommy byl swietny ale kiedy odszedl nie bylo praktycznie nikogo, kto dysponowal by takimi zdolnosciami jak Makkinen stad...slabe miejsca Mitsu. Takie jest moje zdanie.
|
Niekoniecznie, bo w Subaru też wiele nie zwojował. Po prostu EVO było gorsze od konkurencji. Co do Citroena to nie masz racji słynne DS wygrały niejeden rajd, więc tradycje są. Ale nie czarujmy się , najważniejsza jest kasa, której chyba nie ma Mitsu dlatego niespecjalnie wierzę w ich udany powrót do sportu samochodowego na najwyzszym poziomie.
Anonymous - 16-02-2007, 11:06
sla napisał/a: | I wcale nią nie ma być. Chodzi o to, że Honda nigdy nie miała takich aspiracji, ale sądząc po formule I, finansowo i technologicznie stać ją na to, o Mitsu nie można tgo powiedzieć. |
sla napisał/a: | Ale nie czarujmy się , najważniejsza jest kasa, której chyba nie ma Mitsu dlatego niespecjalnie wierzę w ich udany powrót do sportu samochodowego na najwyzszym poziomie. |
Kasa jak najbardziej ale ze mitsu jej nie ma to watpie - patrz Rajd Dakar. Finansowo i technologicznie stac ich :]
sla - 16-02-2007, 11:18
Na Dakar musi mieć, nie są to takie koszty jak przy cyklu Rajdowych Mistrzostw Świata . Pajero nie mogą sobie odpuścić bo jest ostatnim liczącym się samochodem z ich stajni. EVO to już inna bajka i inne koszty. Sytuacja finansowa Mitsu nie należy do najlepszych a firma przynosi straty.
Anonymous - 16-02-2007, 11:26
Teraz mozemy jedynie spekulowac ale zobaczymy co pokaza w sezonie 2008. Doszly mnie sluchy ze evo w specyfikacji 2007 jest gotowe wiec moze nie spoczeli na laurach.
Robson86 - 16-02-2007, 16:52
sla napisał/a: | Sytuacja finansowa Mitsu nie należy do najlepszych a firma przynosi straty. |
...choc jesli brac pod uwage bilans zyskow i strat roku 06' w Europie zach. to Mitsubishi mialo kilkunasoprocentowy zysk ...wiec moze nie jest jeszcze tak zle
pozdroo
Cezar - 16-02-2007, 17:25
Robson86, glownym rynkiem zbytu dla Mitsu jest Azja i USA
Wiec moga byc jakies tam straty
|
|
|