To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero Pinin - uszczelka pokrywy zaworów 1.8 GDI ? skąd ?

figi - 13-10-2014, 14:45

Polecam jako ciekawostkę profil FB firmy Sportmile Polska - specjalizują się we wszelkich Audi, głownie ze znaczkiem S/RS i pokazują np. takie fotki jak poniżej. Powstawanie takich nagarów jest przypadłością wszystkich silników z bezp. wtryskiem się zdaje.




Pozdr
FiGi

cezare - 13-10-2014, 17:01

plecho1 napisał/a:
To właśnie ta uszczelka ale do końca nie wiem czy nie wykonana z masy uszczelniającej.
no już się dowiedziałem - masa uszczelniająca dookoła - uszczelka w środku konieczna..
Piotrek4 - 14-10-2014, 15:20

Ah te nasze paliwo. Ciekaw jestem jak czarno by było za autem przez pierwsze kilometry jakby taki silnik na LPG zrobił.
Hubeeert - 06-11-2014, 22:37

techsm napisał/a:
Decyzję o ew. planowaniu głowicy podejmuje się po POMIARZE płaszczyzny.
cezare napisał/a:
moi mechanicy twardo obstają ze jak się ściągnie już głowicę to planować trzeba


Ehhh.... Zabielić czyli inaczej mówiąc zdjąć kilka setnych milimetra, żeby uszczelka lepiej do głowicy dolegała....

Piotrek4 - 08-11-2014, 17:25

Hubeeert napisał/a:
techsm napisał/a:
Decyzję o ew. planowaniu głowicy podejmuje się po POMIARZE płaszczyzny.
cezare napisał/a:
moi mechanicy twardo obstają ze jak się ściągnie już głowicę to planować trzeba


Ehhh.... Zabielić czyli inaczej mówiąc zdjąć kilka setnych milimetra, żeby uszczelka lepiej do głowicy dolegała....


Jak chcesz zabielać głowice to lepiej jej nie ruszaj. Ewentualnie daj do splanowania, najlepiej komuś kto posiada i umie obsługiwać szlifierkę do płaszczyzn.

techsm - 09-11-2014, 01:25

Nie planuje się głowicy profilaktycznie !!
Dokonuje się POMIARU i tej podstawie przesądza jej dalszy los !!

Hubeeert - 09-11-2014, 11:47

Ehhh... Znafcy znad klawiatury....


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group