[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Nowy układ WN a zapłon dalej wyrzuca
blazejjjj - 22-10-2014, 17:33
Faktycznie, pogadałem z facetem i kupiłem OYODO całe cewki razem z fajkami. W pt. zobaczmy czy pojedzie normalnie czy nie.
Czy ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
Rozumiem, że w momencie gdy trochę już dziś nim pojeździłem a błędów nadal brak to wszystkie czujniki są ok? Czy któryś czujnik może szwankować pod wpływem temperatury?
[ Dodano: 23-10-2014, 21:49 ]
NOWE INFO
Po wymiane cewek zaświeciła się kontrolka silnika i nie gaśnie (nigdy wcześniej tak nie było). Auto dalej przerywa, błąd 41 czyli wtryskiwacz.
Jak się te wtryskiwacze demontuje, całą listwę a potem odkręcać?
Tomasz87 - 24-10-2014, 03:58
to wszystko jakoś mocno dziwne jest nadal...
dobrze Ty te kody wymrugane odczytujesz?
wcześniej 13 i 25....
o ile 13 nie ma nic do Twojego problemu, to 25 niby mógłby... Barometric Preasure Sensor Error z tego pamiętam, ale ja z tym błędem jeżdżę i nie ma to znaczenia na zachowanie auta...
teraz 41?
jak Ty te przebicia na cewkach stwierdziłeś?
KsiadzRobak - 24-10-2014, 08:06
po co chcesz je demontować? - sprawdzana jest tylko oporność wtryskiwacza a nie ile paliwa pompuje
wystarczy odpiąć wtyczkę i zmierzyć
ten błąd wyskakuje w 3 a właściwie w naszych realiach 4 przypadkach:
- padła cewka we wtryskiwaczu
- padł kabelek
- padło ECU
- oraz instalacja gazowa ma zły emulator
blazejjjj - 26-10-2014, 21:46
Przebicie na cewkach stwierdzilem bardzo prosto. Jak było ciemno to po wystapeniu przerywania na trasie wystarczylo sie zatrzymac i wcisnac but w podloge i idelanie na obu cewkach bylo widać jak sobie przeskakują iskry.
Nagram jutro jeszcze raz te mruganie, może faktycznie coś zle patrze.
[ Dodano: 28-10-2014, 19:30 ]
Błędy- https://www.dropbox.com/s...190020.mp4?dl=0
|
|
|