To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - FAQ - [Cari 1.8 GDI] Cari Brak Obrotów powyżej 4 tyś

ikar - 13-11-2014, 21:30

Panowie jutro zaczynam poszukiwania Warsztatu z MUT III lub Evoscanem :)

Może tez znajde Mechanika który będzie umiał jeszcze to obsługiwać :) bo z tym czasami tez jest problem .

A na pompie WC widziałem że jest regulacja ciśnienia może bym sie pobawił tą śrubką ???

Chyba gorzej nie będzie ???? Co myślicie

MichciuGT - 13-11-2014, 22:38

ja bym nie radził bawić się tą śrubka dopóki nie masz odczytu wysokiego ciśnienia ;)

a jak chcesz to możesz też sam kupić przejściówkę na ftdi, przeczytać temat o evoscanie i będziesz wiedział o co biega :)

Hubeeert - 14-11-2014, 10:59

EVOSCAN i MUT III odczytają te same wartości z czujnika.
MichciuGT napisał/a:
service manual prawdopodobnie podaje żeby zmierzyć to ciśnienie
Odczytać za pomoca MUT. To są rzeczywiste wartości.
ikar - 14-11-2014, 22:00

Dobry pomysł z tą śrubką żeby nia nie kręcić :P tylko juz nia pokręciłem :P

I powiem Wam Panowie że bez zmian czy kręcę nią w lewo czy w prawo chyba że kręce nie ta co trzeba ? Ale według zdjęć z któregoś tematu to kręciłem właściwą taką na klucz Torx żadnych zmian w aucie nie zauważyłem ani lepszych ani gorszych ale coś jeszcze sprawdziłem a mianowicie napięcie jakie wychodzi z czujnika ciśnienia wg instrukcji z tego forum powinno być około 3 volty co daję ciśnienie około 50 bar a u mnie jest 0,75 volta więc jakby trochę za mało :shock: Sam się dziwie że to auto w ogóle jeździ :P a czasami nawet jedzie 100 km/h :P jak sie długo rozpędzi :P

Chyba zgodzę się z moimi przedmówcami że to będzie pompa WC może uda mi się dostać taką w poniedziałek to zmienie i dam wam znać czy pomogło

MichciuGT - 14-11-2014, 23:46

chciałbym jeszcze przypomnieć że przed wymianą pompy wysokiego ciśnienia, dobrze jest zmierzyć jakie jest ciśnienie manometrem na wejściu pompy - jest chyba nawet miejsce do niego przygotowane przy filtrze paliwa który jest przy lewym nadkolu, a jak tam niema filtra to oznacza że filtr paliwa jest w zbiorniku paliwa, no i jeszcze są filtry w pompie wysokiego ciśnienia...

jak masz filtr paliwa za lewym nadkolem to warto go wymienić :)

zobacz jeszcze jakie masz napięcie przy 2k rpm

Hubeeert - 15-11-2014, 00:18

ikar kilka uwag.
1. Pompa nie pada sama z siebie.
2. Zajrzyj do baku i sprawdź czy nie jest zardzewiały od środka
3. Jeżeli jest - wymień również pompę paliwa w baku i przepłucz przewody paliwowe prowadzące z pompy w baku do pompy WC
4. Nie słuchaj mądrości z internetu tylko rób swoje wg service manuala

GrzesiekP - 27-07-2015, 12:42

Witam, moi zdaniem należy wyczyścić kolektor ssący, przy tej okazji wyjąć zawór egr i również wyczyścić. Wymienić filtr paliwa oczywiście dobry nie tanie dziadostwo. Ma to pomóc ale gdyby nie pomogło wymienić dwa małe filterki w pompie WC.Piszę o tym ponieważ przerobiłem to i pomogło.
Piwor - 31-07-2015, 18:09

Rok auta i kody błędów, jak już mamy wróżyć z fusów, to je nam daj.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group