Forum ogólne - Auto dla żony
Potek - 21-02-2007, 15:26
Mondeo wielkie jest i pali jak smok
Hubeeert - 21-02-2007, 15:30
Rover - fajne autko - Anglicy mawiaja - AVOID AT ALL COST co znaczy unikac za wszelka cene
Mam nadzieje ze bedzie Ci sluzyl bezawaryjnie.
Potek - 21-02-2007, 15:37
Krzyzak napisał/a: | ztc wymieniles, to accent w miare ladny jeszcze jest |
Wiem bo jeździłem takim przez czas jakiś i byłem baaaardzo zadowolony nie tylko z wygladu ale i z bezawaryjności
Hubeeert napisał/a: | Rover - fajne autko - Anglicy mawiaja - AVOID AT ALL COST co znaczy unikac za wszelka cene |
To jednak przeczucia mnie nie myliły
Anonymous - 21-02-2007, 19:12
bierz accenta!jezdze dwojka i jestem b.zadowolony.auto bezobslugowe.zony wujek ma jedynke i rowniez jest zadowolony-a kilometrow ma ci on od groma....
saphire - 21-02-2007, 19:37
A może Mazdę MX5 cabrio? Kuzyn taką kupił sobie do pohasania po UK i chwali a i w rankingu bezawaryjności na 3cim miejscu jest tyle że to 2osobowe autko ale skoro ma byc dla kobiety...
Potek - 21-02-2007, 20:12
saphire, no dla kobiety ale z dzieckiem
wlad, jeździłem Accentem I od nowości do 200 000 km... teraz chciałem jakiejś odmiany... ale wychodzi na to że znowu będzie w rodzinie Hultaj
Anonymous - 22-02-2007, 07:45
Potek napisał/a: | saphire, no dla kobiety ale z dzieckiem
wlad, jeździłem Accentem I od nowości do 200 000 km... teraz chciałem jakiejś odmiany... ale wychodzi na to że znowu będzie w rodzinie Hultaj |
no to szacunek dla ciebie...troszke mi brakuje do tego wyniku
Anonymous - 22-02-2007, 08:32
tak sie zastanawiam czy tez nie kupic accenta, bo za 7tys mozna kupic auto z 99r i klima, bardzo kuszace
powiedzcie mi jak z cenami za czesci typowo eksploatacyjne typu klocki, elementy zawieszenia, tarcze itd. jak z zamiennikami?
Potek - 22-02-2007, 11:54
arturro napisał/a: | powiedzcie mi jak z cenami za czesci typowo eksploatacyjne typu klocki, elementy zawieszenia, tarcze itd. jak z zamiennikami? |
No cóż, rozrząd orginalny zakładany w ASO ok. 800 zł ale zamienniki dobrej jakości z założeniem 200 zł, klocki orginał ok. 150zł zamienniki ok. 100 zł (ta sama firma co oryginał tylko inne opakowanie), zawieszenie robiłem 2 razy i nie pamietam co było wymieniane ale chyba tylko tulejki wachaczy i łacznik stabilizatora... kosztowało to coś ok. 400 zł, tarcz nigdy nie wymieniałem bo nie było potrzeby (dla mnie to był szok ale te tarcze się w zasadzie nie zużywały!!!), układ wydechowy był cały czas orginalny oprócz łącznika elastycznego 150 zł z wspawaniem, drogie są amortyzatory bo po ok. 430 zł/szt. zamienniki są po ok. 400 zł/szt.
Czasami potrafi podrdzewieć miska olejowa i trzeba ją wymienić koszt ok. 100zł, potrafią zardzewieć gniazda mocowania amortyzatorów koszt 30 zł/szt., gdzieś tak przy przebiegu 180 tyś. km musiałem robić hamulce bo zacierały się tłoczki w tylnich bębnach, kosztowało to coś koło 150 zł, a i jeszcze wymiana okładzin w bebnach przy 150 tyś. ale ile to kosztowało to nie pamiętam, i jeszcze wymiana sprzęgła przy 130 tyś koszt całości w ASO 900 zł
Nic innego nie przychodzi mi do głowy bo nic innego nie robiłem przy tym aucie, tylko reguralne przeglady co 15 tyś. km z dobrym olejem, co 2 lata wymiana wszystkich płynów.
Silnik nie był ruszany (1,5 12V), brał troche oleju mniej więcej 1 litr na 15 tyś. km. Podobno było to do zrobienia poprzez wymiane uszczelniaczy popychaczy zaworów, ale ja tego nie ruszałem bo uważałem że nie ma potrzeby.
W Łodzi części oryginalne i zamienniki dostępne są od ręki w kilku sklepach i w ASO (czasami taniej niż w sklepach). Samochodem jeżdzi teraz mój kolega i nadal nic się nie dzieje
|
|
|