To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Techniczne - Po uruchomieniu nie pali na wszystkie cylindry

Anonymous - 24-01-2010, 17:11

Witam,
Jak mogę to i ja dorzucę swoje trzy grosze do postów,stawiam tak jak poprzednicy że raczej filtr bo z dna baku pompa pociągnęła jakieś brudy które zatrzymał filtr i nie jest teraz w stanie przepuścić więcej paliwa niż powinien, podobnie bywa w dieslach (miałem podobny przypadek w innym aucie konsystencja zanieczyszczeń była rdzawa i gęsta potrafiła dokładnie zapchać filtr ale nie dojechałem do stacji tak jak ty :) , dodam że zima też wtedy była tęga)
Życzę ciepła i szybkiej wymiany filtra.

VirMan - 24-01-2010, 20:21

hm - a ja bym się jescze zastanowił nad jedną rzeczą - skoro jak mówisz , powyzej 3000 i ponize2500 jest ok a tylko w tym przedziale obrotów jest to mozę tps - miałem identyczny objaw ( i zostało troszeczkę ) jak miałem TPS zwalony :) moze to filtr - ale dziwne ze tylko w przedziale obrotów.. ale jak Ci pomoże , to chętnie sprawdzę i u siebie też wymienię :)

[ Dodano: 24-01-2010, 20:22 ]
najgorsza opcja to moduł zapłonowy :) - ale w razie co mam dobry na nowej technologii w starej obudowie wiec pasuje :)

zbyszek05 - 24-01-2010, 21:36

własnie idzie dobrze tylko w miescie na 3 i 4 biegu nie da się jechać bo obroty ma mniejsze niż te ~ 2500 jak wskoczą większe to git ale prędkośc jest z 80-100km /g na 1i 2 spoko jak się rusza .wolnych obr.ma 900 na ssaniu 1200 .i jadąc własnie ok50 km na 3 szarpie .nie wiem jak to mam opisać .jutro kupię filtr .zaspawam tłumnik zobaczę .moze ten tłumnik też coś ma do tego ...moze sonda żle czyta ...?
syski a jak ten filtr by był zapchany to na wyzszych obrotach by ciągnął dobrze ?
wiem że to z układem może być elektr. albo paliwowym a wymieniać po kolei wszystko jest bez sensu tzn.sens ma tylko nie widzę potrzeby inwestowania kasy w rzeczy nie potrzene

robertdg - 24-01-2010, 21:48

zbyszek05, ja spotykałem wielokrotnie przypadki z zasyfionym filtrem paliwa, gdzie auto szarpało, przy niskich obrotach, a przy wyzszych dopiero szło
VirMan - 24-01-2010, 21:57

robertdg, to i pewnie u mnie tak będzie. TPS pomógł dużo , ale zostało troszkę , i pewnie filtr - zbyszek05, poczekam na Twoje efekty :)
zbyszek05 - 24-01-2010, 21:59

no spoko filtr i tak do wymiany resztę zobaczę jutro po zabiegu .samochodzik stoi pod dachem nieogrzewanym ale pod kocami :mrgreen: bo ma byc powyżej - 30 c .ma cały bak pb ,zalany denaturat ,środek do czyszczenia wtrysków - chodzi i odpala ale nawet po przegonieniu szarpie więc coś te paliwo powstrzymuje .właśnie efekt jest taki jak by brakowało paliwa taka skacząca żaba .normalnie pech . padł wydech , przebita opona itd...
robertdg - 24-01-2010, 22:01

VirMan, większośc takich filtrów które wyciągałem były jeszcze od nowości w aucie, powiedzmy średnio około 10lat no i po zlaniu paliwo miało barwe niemalże czarną, coś jakby zrobic szklankę kawy z małej łyżeczki
VirMan - 24-01-2010, 22:05

no ja mam od nowości - ale mam 105k km :) no nic :) - zobaczymy :) :)
robertdg - 24-01-2010, 22:09

VirMan, wszystko podlega prawom starzenia się, nawet prezerwatywy się starzeją, przebieg akurat jest mało znaczący, jeżeli autko ma juz pare latek, a jezdzone jest na paliwach, których jakości nie zgadniesz, bo nigdy nie masz pewności gdzie tankujesz auto czy i kiedy mieli ostatnio czyszczone zbiorniki.
zbyszek05 - 24-01-2010, 22:13

aha i śmierdzi czasami paliwem jakby nie przepalał ale nie zawsze :rolleyes:
wojtas - 24-01-2010, 23:22

Możliwe ze masz gdzieś nieszczelność układu zasilania. :idea:
Bulwa - 25-01-2010, 15:15

przyczyn takiego niewkręcania na obroty może być dużo,też miałem taki objaw że kręcił się tylko do 3,5 tys obrotów,i czułem że coś śmierdzi benzyną,okazało się że przerdzewiał przewód paliwowy pod autem,na zgaszonym silniku i na niskich obrotach na odpalonym nic nie leciało dopiero powyżej 2k obrotów zaczynało sikać dziurka była taka jak łebek od szpilki,wcześniej wymieniłem filtr i nic nie pomogło,proponuję sprawdzić ten przewód mój był skorodowany w kilku miejscach. :)
Zajc3w - 25-01-2010, 17:27

A VIC(klapki w dolocie) przy jakich obrotach się przestawia(ją)?
zbyszek05 - 25-01-2010, 17:36

wydech zamówiony - środkowy - dziura fest na kolanku pod belką tylną - filtr też już idzie .moze jutro będzie wszystko . ..
co do szarpania to jeszcze potafi strzelić w wydech przy wkręcaniu na wysokie obroty i hamując silnikiem .moze za dużo zimnego powietrza łapie ?silnik ma za zimno ?niby temperatura wskakuje na pół po 5-10 min. ale może jest niedogrzany /chłodnica zasłonięta w połowie / .paliwo raczej nie sika bo go aż tyle nie ubywa - przy takich mrozach pali normalnie ok 15 w mieście ...jak na 3 litry to i tak nie dużo

VirMan - 25-01-2010, 18:01

zbyszek05, a świece - jak strzela , to zapłon mieszanki następuje nie w tym miejscu co trzeba - albo jest za wolny i dopala sie juz przy otwartym wydechu.. może cewki . ?

Zajc3w, a VIC właśnie pracuje na bazie TPS'a - jak źle masz przestawiony tps , to vic sie nie przekreci - na schemacie widac mniej-więcej jak to dziala.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group