Outlander II Ogólne - czy to akumulator?czy może coś innego?
rezon - 16-12-2014, 17:03
diament20 napisał/a: | YUASA Silver YBX 5335 95Ah/830A myślę że jest to dobra opcja | co do marki to nie wypowiem się, bo nie pamiętam jaki miałem w Outku, ale nie było z nim problemów. A co do 95Ah/830A - to nie jest dobra opcja, to BARDZO dobra opcja Niech Ci kręci w największe mrozy
mitsu00 - 16-12-2014, 17:40
Yuasa i Matsushita ida na ori montaz.
diament20 - 18-12-2014, 01:09
DZIĘKI !!!
plecho1 - 18-12-2014, 09:28
Tylko te na pierwszy montaż nie maja nic wspólnego z tymi sprzedawanymi w sklepach.
mitsu00 - 18-12-2014, 11:51
plecho1 napisał/a: | Tylko te na pierwszy montaż nie maja nic wspólnego z tymi sprzedawanymi w sklepach. | Jasne.... Maja logo Mitsubishi Pozatym identyczne parametry.
plecho1 - 18-12-2014, 11:55
Podobnie jest z amortyzatorami, te na pierwszy montaż też są lepsze od niby takich samych sprzedawanych w sklepach.
rezon - 18-12-2014, 12:19
akurat przestawiają sobie linie produkcyjne, żeby produkować gorsze Przyczyna ew. szybszego padania amorków jest prosta - współpracują z wypracowanymi wieloma innymi elementami a i montaż to nie to samo co na zautomatyzowanej i oprzyrządowanej linii produkcyjnej.
Bartek - 18-12-2014, 13:39
rezon napisał/a: | akurat przestawiają sobie linie produkcyjne, żeby produkować gorsze |
Dokładnie tak jest opiszę Ci swój własny przypadek z Galanta E33 - tarcza sprzęgłowa AISIN na pierwszy montaż to zupełnie inna tarcza niż AISIN dedykowany do danego auta w sklepie - różni się wszystko, a przede wszystkim sposób tłumienia wibracji - oryginał 5 podwójnych sprężyn, dedykowany zamiennik - 4 pojedyncze..... trwałość oryginału >150 000 km, zamiennika (wymienionego z dociskiem i planowaniem zamachu) <15 000 km
mitsu00 - 18-12-2014, 13:48
Bartek napisał/a: | rezon napisał/a: | akurat przestawiają sobie linie produkcyjne, żeby produkować gorsze |
Dokładnie tak jest opiszę Ci swój własny przypadek z Galanta E33 - tarcza sprzęgłowa AISIN na pierwszy montaż to zupełnie inna tarcza niż AISIN dedykowany do danego auta w sklepie - różni się wszystko, a przede wszystkim sposób tłumienia wibracji - oryginał 5 podwójnych sprężyn, dedykowany zamiennik - 4 pojedyncze..... trwałość oryginału >150 000 km, zamiennika (wymienionego z dociskiem i planowaniem zamachu) <15 000 km |
Zaraz, zaraz....... Piszecie o czesciach OEM, czy OE? Bo jesli te 2gie to sie zgadzam, bo to dedykowany zamiennik, OEM to czesc oryginalna.
rezon - 18-12-2014, 17:34
Bartek napisał/a: | Dokładnie tak jest opiszę Ci swój własny przypadek z Galanta E33 - tarcza sprzęgłowa AISIN na pierwszy montaż to zupełnie inna tarcza niż AISIN dedykowany do danego auta w sklepie - różni się wszystko, a przede wszystkim sposób tłumienia wibracji - oryginał 5 podwójnych sprężyn, dedykowany zamiennik - 4 pojedyncze..... trwałość oryginału >150 000 km, zamiennika (wymienionego z dociskiem i planowaniem zamachu) <15 000 km | 1. Miały zupełnie inną konstrukcję, więc trudno je porównać. Prawie na pewno nie miały tego samego numeru części tylko zupełnie inny. Nieraz stosowałem części identyczne z OEM tych samych producentów i jakoś nie widziałem różnicy w trwałości. Czasami była większa, czasami mniejsza niż zamontowanych w fabryce, ale na pewno nie było różnic 10x, a ceny po za ASO znacznie niższe, co w przypadku Mitsu ma szczególnie istotne znaczenie.
lexus - 01-02-2015, 14:06
J a właśnie zmieniłem aku ,na ten z intercas na 100ah stary wytrzymał 7,5 roku ale auto zawsze garażowane i rozruch przy 13 st c więc może wcześniej już by padł gdyby był na zewnątrz
|
|
|