Pajero Pinin - Amorki liftujące kyb 334405
Piotrek4 - 06-01-2015, 20:46
Mi w Istore zamawiali, czekałem kilka tygodni. Nie polecam bfg At, jest wiele innych lepszych opon stówę na sztuce tańszych. Jak mi się uda wrzucić do MPI superselect (czeka w garażu już ze 3 miesiące) to kolejnym modem będą kapcie 205 80 16 - fabryczny rozmiar disco I więc wybór i cena dość niezłe
Fakt faktem gruszka w pininie nisko z tyłu, ale 90% przypadków jak się zakopiesz to sytuacje kiedy przód siada, albo podstawa skrzyni blokuje. A więc jak w Pininie buda pójdzie do góry to w terenie nie to auto.
19 - 06-01-2015, 20:49
Tutaj sprawdzałeś ? Sprowadzają podobno na zamówienie...
Co do opon to ostatnio zamówiłem Yokohama Geolandar, mam nadzieje, że będą się sprawowały dobrze...
dareqq - 06-01-2015, 21:11
Geolander zbiera dobre opinie, ale myslalem jeszcze nad general grabber at.Piotrek4, jak wlożysz tam super selecta to bedziesz moim mistrzem tylko tego brakuje naszemu pininkowi , bo silnik mpi jest zajebiaszczy.
Piotrek4 - 06-01-2015, 21:44
MPI, LPG i SS to idealne połączenie dla tego auta. Ostatnio się nawet prawie za to zabrałem , chyba w końcu to oddam do warsztatu bo nie widzę nadziei na więcej wolnego czasu.
dareqq - 06-01-2015, 21:59
No to dajesz ! Czekam z niecierpliwoscią na relacje !
romek atomek - 07-01-2015, 14:35
no mam general grabber'a AT2 i narazie jestem zaszokowany - ale daleki jestem od polecania opon - mi się jeździ bajecznie - ale ... to moje pierwsze opony tego typu więc mam żadne porównanie ...
a kto tu jechał pininem w krakowie srebrny long :
https://www.youtube.com/watch?v=tXqxf29ytJk#t=1m8s
dareqq - 09-01-2015, 08:23
Co by nie zakładać nowego tematu.... Znalazłem troche materiałów dotyczących liftowania naszego pininka . są goście ns forum pajeiro , którzy wkładają nad sprężynę podkładki przymocowane do górnego mocowania amorka i dzieki temu zyskują od 20 do 40 mm. Co wy o tym sądzicie? Napisalem do olkusza czy nie wykonają dla mnie takich elementów. Przetestujemy! Oto link w którym znajdziecie o co mi chodzi http://www.pajerio.com/forum/natsterrrs-io
Piotrek4 - 09-01-2015, 08:48
Jak dobrze rozumiem Olkusza chciałbyś coś z poluliretanu?
dareqq - 09-01-2015, 09:19
Ta jest , namawiam olkusz na seryjną produkcję zrobie cos dla nas
romek atomek - 09-01-2015, 10:01
dareqq napisał/a: | Ta jest , namawiam olkusz na seryjną produkcję zrobie cos dla nas |
dowiedz się o cenę - chętnie też się dołożę.. jeżeli rozmawiamy o podkładkach dystansujących pod kielichy sprężyn. z tego co wiem - tył jest dostępny - ale przodu nie widziałem.
http://opony-4x4.pl/osprz...ze-zawieszenia/ pozycja 49.
Piotrek4 - 09-01-2015, 11:23
Na przód to musi być stalowe, inaczej pourywa śruby a w najlepszym przypadku będzie auto pływało po drodze.
dareqq - 09-01-2015, 11:32
Piotrek4, w linku ktory podalem kilka postow wyzej gosc uzywajacy tych podkladek wytworzyl je z tworzywa jak smiem domniemywac. Nie wygladaja one na stalowe. Wydaje mi sie , ze poliuretan jest na tyle sztywny ze podoła tym obciazeniom. Tym bardziej , że różnego rodzaju podkładki wykonywane są z poliuretanu
romek atomek - 09-01-2015, 11:43
głupie pytanie - ale pojęcia o tym nie mam - zmienia się wtedy kąt wahacza - więc i pochylenie koła ? czy nie należy się spodziewać efektu jak tutaj - tylko w drugą stronę ?
dareqq - 09-01-2015, 11:44
Deuter wykona w 14 dni daną część zobaczymy jak pójdzia !
romek atomek - 09-01-2015, 12:08
normalnie te podkładki widziałem że toczą ze stali .. później długie śruby.. a później szytałem że są problemy z pracą amora / kątem - bo fura pływa .. i goście wykombinowali takie szpejo .. dlatego w sumie się przestraszyłem... to szpejo jest do ustwiania kąta własnie na stałe .. nie że toto pracuje... fixujemy tym ustawienie.
|
|
|