To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - FTO kot........ :)

Heavy1155 - 16-01-2015, 12:48

warczy pieknie!!! a i fajna chmurke wypierdzial przy 2gim revie.
kiedy zobaczymy ja na drodze?

brccrx - 17-01-2015, 20:00

Bog jeden wie haha, tak czy siak powoli ale postepy jakies sa!

Zamontowany wskaznik cisnienia oleju i doladowania w fabryczne miejsce montazu wskaznika ladowania akumulatora i zegarka:





http://s1303.photobucket....rey71a.mp4.html

Heavy1155 - 17-01-2015, 20:47

klasa! bardzo fajnie. a kable wpiales w wiazke czy osobno pusciles?
piorunGSR - 17-01-2015, 22:35

Seb jakie powinny byc wskazania czujnika ciśnienia oleju na jałowym i pod obciążeniem?? W Psi please!?!
brccrx - 17-01-2015, 23:03

Heavy1155 napisał/a:
klasa! bardzo fajnie. a kable wpiales w wiazke czy osobno pusciles?


Dzieki!
Wykorzystalem wiazke czesciowo, kabelek od czujnika oleju fabrycznego teraz podpiety jest do czujnika z wyswietlaniem wiec kontrolka oleju zniknela z zegarow. Jeden kabelek musialem dodac i jeszcze jeden bede musial.

Piotrek, o GSR-a pytasz?

piorunGSR - 17-01-2015, 23:05

Dawaj wartości mistrzu
brccrx - 17-01-2015, 23:23

Zielonego pojecia nie mam o jaki silnik pytasz......wklep w googla albo na Mivec NZ poszukaj do 4g93 jezeli o to pytasz lub optymalne wartosci do TD04 wolne obroty i wyzsze.
mkm - 18-01-2015, 18:36

Albo zakończy się nabijanie postów, albo tematy wylecą - dotyczy to wszystkich trzech kont.
brccrx - 18-01-2015, 20:16

Rozwijamy zagadnienie cisnienia oleju (jak nie zauwazyles zamontowalem miedzy innymi czujnik oleju z wyswietlaniem) wiec co sie czepiasz, jak zwiazku z tematem nie widzisz to przeczytaj posty jeszcze raz, sam posty nabijasz jakimis dziwnymi komentarzami w ktorych nie wiem czego sie czepiasz, leczysz jakies kompleksy moze bo widze ze nas 3 Ci jakos tak zawadza?!

Nikt z moderacji jeszcze problemu nie zglaszal........

Jak ktos sie o cos pyta to grzecznie odpowiadam!

Pozdrawiam.

Edit:

Wlasnie zauwazylem ze Ty tutaj jestes moderatorem w tym dziale. Wybacz ale ja sie winy swojej nie dopatrzylem.

brccrx - 19-01-2015, 00:15

Kilka zmian w wiazce sondy lambda poniewaz zdecydowalem sie urzyc sondy z FTO, musialem przerobic kostke bo jest inna.

Na zdjeciu sonda z 1.6 mivec, taka sama kostka jak z 1.3, kolory kabli inne, ale podlaczenie identyczne:



Kabelki sondy z FTO takie same kolory jak z 1.6



Udalo mi sie rowniez poprowadzic wiazke do Lambdy szerokopasmowej dzieki ktorej pomiar spalania mieszanki paliwa jest dokladniejszy w czasie rzeczywistym:



Na zdjeciu trzymam wyswietlacz w rece, musze znalezc gdzies miejsce zeby ja wcisnac.

brccrx - 23-01-2015, 14:05

Przyszedl czas na montaz podswietlenia zegarow ze zmiana kolorow z pilota 8)

Kilka zdjec i filmik:










http://youtu.be/DGAe8qjPrYs

tresorex - 24-01-2015, 17:55

Biały najlepiej wygląda 8)
brccrx - 30-01-2015, 11:57

Wszystko idzie zgodnie z planem,

http://youtu.be/MMmZNit6gsg

niedlugo jazda testowa 8)

brccrx - 28-02-2015, 15:21

Kilka jazd testowych za nami, okazalo sie ze olej byl wymieszany z bezyna i na tyle zadki ze przedostawal sie przez pierscienie lub uszczelki w turbo i po dobrym rozgrzaniu samochod kopcil/smierdzial przepalanym olejem. Szkoda bo dopiero co byl nowy.

Po wymianie oleju problem znikl, jednak musze sie rozejzec za olejem 20w50 lub dac chlodnice oleju, jeszcze zobaczymy.

Mapa ulozona i dziala calkiem dobrze jednakze gdy tylko boost przekroczy 0.1 bar komputer odcina paliwo.
Komponenty zeby zmontowac regulowany "fuel cut deffender" (zielonego pojecia jak to sie nazywa po Polsku nie mam ;) ) zamowione i powinny w przyszlym tygodniu przyjsc.

Jak zacznie sie wpychanie 0.4 bar to wtryski wymienie na wieksze i cala mape paliwa oblicze na nowo.

Pomimo ze jeszcze nie ma dobrego doladowania to roznice czuc, calkiem dobrze sie juz rozpedza jak na 4g13 :)

brccrx - 03-03-2015, 01:05

Dzisiaj po raz pierwszy odwazylem sie przycisnac i silnik dostal 0.5 bar i jest lipa......

Jak turbo "laduje" doladowanie to idzie jak burza, jak tylko przekroczy 0.1-0.2 bar to jest jakby spadek mocy.

Ma ktos jakis pomysl? Waste gate ustawiony za "lekko"? Moze BOV za "miekko"?

Pare zdjec zeby post tak lyso nie wygladal :mrgreen:

Odpicowany pojemnik na plyn wspomagania:



I koreczek 8-)



I wiatraczek :D :D :D



Dzis rano przyszly elementy do poskladania eliminatora pozytywnego cisnienia wykrywanego przez map sensor:



Poskladane i zapakowane wyglada tak;






Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group