To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Nowy zakup, nowe problemy || Carisma 1.8 GDI

plecho1 - 11-01-2015, 11:23

Jeśli miał byś padnięty któryś wtrysk, to silnik by na tym cylindrze nie pracował dlatego napisałem abyś sprawdził błędy tylko po jeździe na benzynie i abyś sprawdził czy pojawia się błąd wtryskiwaczy. Jeśli ten błąd nie pojawi się na benzynie to możliwe, że wtryski wystarczy tylko przemyć jakimś specyfikiem do tego przeznaczonym. Sprawdź to co Ci sugeruje MichciuGT, bo w tych silnikach to dość częsty problem.
auffil - 11-01-2015, 12:40

Chyba znaleziony główny winowajca. Nie wiem jakie jest teraz to ciśnienie dokładnie, bo niestety nie ma już tej tabeli z przeliczonymi wartościami. Na mojej pompie jest tylko 0.772V więc stanowczo za mało.

Przesyłam również filmy z zachowaniem rozgrzanego silnika w czasie postoju.
1. Benzyna:
https://drive.google.com/file/d/0B19ITxy2vcqGQlFGZ1lfVmExbjg/view?usp=sharing
2. Gaz:
https://drive.google.com/file/d/0B19ITxy2vcqGdmtSdVM5S1J3am8/view?usp=sharing

[ Dodano: 11-01-2015, 12:42 ]
Ah no i po drugim resecie komputera i jeździe tylko na benzynie (jak radził plecho1) występują te same co po jeździe na gazie: 41 i 56.

MichciuGT - 11-01-2015, 13:00

jak masz możliwość to sprawdź jakie masz napięcie przy 2000rpm

na początek chyba najlepiej wymienić filtr paliwa który jest za lewym nadkolem
i jak byś miał możliwość to sprawdzić ciśnienie manometrem zgodnie z tym co jest w service manualu tak jak napisał robertdg

auffil - 14-01-2015, 22:40

Przepraszam, za zwłokę oraz brak oznak życia. Miałem nagły wyjazd służbowy w pracy i nie miałem dostępu do Cari. Jutro sprawdzę napięcia na sondzie dla poszczególnych obrotów (skokami 1,5k 2k 2,5k 3k) i podam dokładne wyniki.
rasiak1980 - 15-01-2015, 17:58

sprawdz jeszcze dolot za przepływomierzem pod kątem nieszczelności jest tam do "trąby słonia" wetknięte takie małe kolanko plastikowe i dalej od tego kolanka idzie przewód do odpowietrzenia skrzyni korbowej to kolanko lubi sie wysunać albo pęknąc i wtedy własnie takie są objawy musisz po kolei eliminować wszystkie wymrugane błędy, ale GDI+LPG=Problemy
bugaj102 - 27-01-2015, 21:15

Przy wymianie filtra paliwa to życzę powodzenia i dużo cierpliwości jeśli będziesz robił to sam ja trochę się z tym męczyłem MichciuGT powinien wiedzieć :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group