To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - [II 2.0 DID] problem z odpaleniem ciepłego silnika

bonito - 17-01-2015, 11:53

Dokładnie - tak wymyślił Pan Rudolf Diesel i tak zostało do dziś... :wink:
bonito

andreea - 19-01-2015, 21:39

Witam, dzisiaj podłączyłem furę komputer. Okazało się, że występuje błąd dotyczący czujnika wałka rozrządu. Gość mi to zresetował i powiedział jeździmy dalej do momentu dalszych symptomów, ale myślę że będzie trzeba wymienić część. Silnik na ciepło w dalszym ciągu dość długo kręci, tylko czekać, gdy nie odpali. Co Wy na to. Pozdrawiam
tokyo - 20-01-2015, 00:47

Witaj
Wymien nie czekaj bo padnie aku i rozwalisz rozrusznik.
Pozdrawiam

krzyzof 17 - 16-07-2015, 18:48

Witam
Jestem tu nowy i mam podobny problem. Silnik gdy jest ciepły ma problem z odpaleniem musi kręcić kilka sekund. Byłem podpięty pod komputer jednak nie wykazał żadnych błędów. Dodatkowo ostatnio podczas podróży na autostradzie nie chciał mi się włączyć tempomat , w jedną stronę działał w drugą nie. Nie jest to problem przełącznika bo na zimnym silniku tempomat uruchamia się. Wyczytałem, że może to być czujnik położenia wałka rozrządu bo odpowiada za obie awarie jednak nie ma żadnych błędów. Z góry dziękuje za pomoc

tokyo - 17-07-2015, 03:35

Witaj
Moze by to czujnik walku lub walu,
Komputer tego nie pokazuje poniewaz jest zaprogramowany na wyswietlanie stalych usterek. Chwilowe usterki sa kasowane zaraz po poniwnym odpaleniu dotyczy to szczegolnie rocznikow 07-09. Najlepiej wymienic 2

damianb193 - 17-07-2015, 10:39

Witam. Odrazu mowie ze outlander to mój pierwszysamochód inny niż do tej pory gdyż zawsze jeździłem Niemcem. No ale zasada działania diesla praktycznie ta sama wiec piszę. kilka razu spotkałemsię z problemem odpalania na ciepłym. Zawsze pomagało podpięcie pod komputer i zwiększenie dawki startowej na ciepłym silniku. Przed zmianą jak silnik był ciepły trzeba było trochę kręcić rozrusznikiem mimo że na zimnym palił od strzału. Po podpieciu nie było różnicy czy ciepły czy zimny. Teraz niech wypowiedzą się ci co znają się lepiej niż ja. :lol: i proszę o wyrozumiałość :|
krzyzof 17 - 17-07-2015, 11:27

Nie wiem czy to może mieć znaczenie, ale przypomniało mi się, że outlander był podłączany pod komputer gdy miał zimny silnik. Czy to może być powodem, że nie pokazał się błąd.
damianb193 - 17-07-2015, 12:26

Nie ma Znaczenia bo nie objawia się to chyba żadnym błędem.
krzyzof 17 - 17-07-2015, 17:56

A jeżeli mam wymieniać to kupić oryginał czy zamiennik. Jeżeli zamiennik to jakiej firmy polecacie.
leszek044 - 08-09-2015, 17:51

krzyzof 17 napisał/a:
A jeżeli mam wymieniać to kupić oryginał czy zamiennik. Jeżeli zamiennik to jakiej firmy polecacie.


Kolego czy uporałeś się z usterką palenia na ciepłym silniku bo mam ten sam objaw....

piglus1 - 10-02-2020, 14:43

Witam,mam identyczny problem.Ktoś cos doradzi.dodatkowa padł mi tempomat
kajos - 10-02-2020, 14:46

jaki masz problem ?
bo tu w watku jest ich troche

potentator - 11-02-2020, 08:36

Myślę o valvoline albo motul , teraz mam motul 5 w30 , można przejść na 5w40? norma oczywiście do PD. Mam takie pytanie techniczne bo jak wymieniałem filtr oleju to ciężko się go wkłada przez rurke od egr, macie jakieś patenty z tym związane?
kajos - 11-02-2020, 10:14

no masz
watek o problemie z odpalaniem a ty wyskakujesz z olejami :rip:

myslec myslec troszke panowie :twisted:


co do wyciagania filtra oleju

ja musze odkrecic lacznik wtyczki co jest przykrecony na gorze
wyjmujac filtr najpierw chwytam jego a korpus zakretki wyciagam a pozniej sam filtr

piglus1 - 11-02-2020, 11:06

kajos napisał/a:
jaki masz problem ?
bo tu w watku jest ich troche

na ciepłym nie chce odpalic,kręci długo i albo odpali albo nie,czasem podchodze po godzinie i pali na strzała

[ Dodano: 11-02-2020, 11:08 ]
kilka razy pojawiło sie twza o położeniu wałka rozrządu,ktoś juz opisywał identyczny problem,dodatkowo nie działa tempomat



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group