To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - 1G GS chce być GSX-em. Damy rade! ;)

LEWY - 20-01-2015, 12:32

Hahah załapałem się na foty :D
thebloody, wstaw zdjęcia upolowanych elementów ;)

thebloody - 20-01-2015, 15:01

Mówisz? No dobra - przekonałeś mnie! :P Kilka pierwszych zdobyczy:

Ogólnie strasznie się zachwycam ich stanem, niewiele trzeba im było "czułości", żeby tak wyglądały ;)



A gałka zmiany biegów, jaką dopadłam, to już w ogóle jest odjazd!!! Jak nowa!!! :)
Zrobiłam Wam zbliżenie, faktura jak z fabryki (a to 94 rok) - nigdzie nie jest wytarta <3



Moja przednia blenda w łaszku była pomalowana na czarno, nie wiem czy zwróciliście uwagę. FUJ :) Więc do polerki już czekają:



A tu szaleństwo: całkiem jak nowa, nigdy nieużywana zapalniczka z 94 roku! :)


Drzwi już upolowane i spakowane do podmianki. Bo moje miały wgniotki.
Nie chciałam nic robić z nimi, w sensie napraw, wole te "nowe", zwłaszcza, że boczki też miałam dobite, a te prosze: stan igła :D



Na razie tyle, resztę dopieszczam. Co Wy na to? ;)
Sporo rzeczy, których nie wykorzystam, będę mieć na sprzedaż. Temat na giełdzie już jest od LEWEGO :)
Mam jeszcze ten panel nawiewów z białym środkiem, ale ten klasyczny lepszy, co nie? ;)

tresorex - 20-01-2015, 15:29

Ktoś chyba przez te wszystkie lata jeździł tylko na pierwszym bieg albo w bawełnianych rękawiczkach, że gałka tak wygląda! :shock: Chyba że została wymieniona ;)
Kierownica też tak wygląda?

thebloody - 20-01-2015, 16:16

tresorex, kierownica była półśrednia, sprzedałam, mam swoją w bdb stanie MOMO; a co do gałki to oryginał, wiec nawet jeśli był wymieniony kiedyś tam, to i tak uważam, ze świetnie się trzyma :)
thebloody - 25-01-2015, 20:52

No dobra, jedziemy dalej z koksem:
- przygotowujemy się z łaszkiem do wyjęcia silnika (renowacja komory)
- rozplatamy wiązkę do łatania (bo są tam dziwne wypadki typu: wąż ogrodowy, dwużyłowy kabel chyba z łazienki :P łaczenia na izolacje itd.)
- cieszymy się, że buda jest nad wyraz zdrowiutka :D
Trochę zdjęć z komórki, sorry za jakość, ale nie wszędzie chodzę z aparatem ;)






piorunGSR - 25-01-2015, 23:49

komora będzie w jakimś specyficznym kolorze czy zostaje tylko doczyszczona??
thebloody - 26-01-2015, 10:35

czarny połysk na nowo kładziony + kilka elementów w chromie, nadwozie także czarny lakier nowy, więcej nic nie zdradzam :P
thebloody - 24-02-2015, 08:30

Widzę spore zainteresowanie tematem :P
Więc popiszę sobie sama do siebie ;)

Wyjęty silnik, rozebrane już do reszty wnętrze, przygotowujemy się powoli do piaskowania komory, progów i podłogi od spodu. Poziom rdzy w skali od 0 do 10 wynosi: 1 :D Jaramy się :)

Niebawem postaram się wrzucić zdjęcia "przed" i "po" z renowacji poszczególnych części spod maski.







Tomii - 24-02-2015, 12:56

to że nikt nie pisze nie znaczy że nie interesuje się tematem ;)
thebloody - 24-02-2015, 14:25

ale tak glupio pisać samej do siebie :P jestem za interakcją :)
mkm - 24-02-2015, 14:31

Pisz, pisz :wink:
eremita - 24-02-2015, 14:54

Wszyscy zaniemówili widząc jak szeroko poszłaś z pracami nad Łaszkiem :mrgreen:
piorunGSR - 24-02-2015, 19:46

Ja śledze temacik, komora po rozbiórce ciut jak moja przedtem. czekam na efekty
thebloody - 24-02-2015, 19:50

piorunGSR, wzajemnie, też czuj się obserwowany ;)

eremita, haha no chciałabym :)

im cieplej tym milej się dłubie :) więc słońca wszystkim! :)

Kylu - 25-02-2015, 01:06

Ja jak widzę na tych fotach ogrom roboty to mam ochotę pogratulować, tak trzymać!
Szykuje się naprawdę łądny cliper "kiedyś był łaszek". ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group