To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - [C5X 88-92] nie chce odpalić

Anonymous - 21-02-2007, 15:11

Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
Krzyzak - 21-02-2007, 15:11

Z Łodzi to proponuje kontakt z Japaneze - może on bedzie w stanie pomóc, bo z uszkodzonym 5269 to silnik odpali.
A na pewno odpowiedni czujnik temp. silnika był zmieniony? - ile miał nóżek i w jakim kształcie?

Anonymous - 21-02-2007, 15:18

Dwie nóżki w kształcie litery T. Jak się go odpali samostartem i silnik się nagrzeje to później normalnie odpala, dopóki oczywiście nie ostygnie.
Krzyzak - 21-02-2007, 15:24

Skrzydło77 napisał/a:
Dwie nóżki w kształcie litery T. Jak się go odpali samostartem i silnik się nagrzeje to później normalnie odpala, dopóki oczywiście nie ostygnie.

to co napisalas wskazuje na 2 rzeczy:
- zbyt niska wydajnosc pompy paliwa
- uszkodzony czujnik temp. (wlasnie ten T)

czy pompa i czujnik byly nowe? - bo kolega dostal regenerowana i sie meczylismy a na nowej natychmiast ozyl
czy mozesz zmierzyc jaki jest opor na tych nozkach czujnika gdy silnik jest zimny (omomierzem ustawionym na zakres 20 kOm)?

Anonymous - 21-02-2007, 15:28

Pompa paliwa i czujnik są nowe. Ide zmierzyć opór i dam znać
Krzyzak - 21-02-2007, 15:35

i jeszcze jedno - na zimnym silniku jaka jest kompresja na poszczegolnych cylindrach?
Anonymous - 21-02-2007, 15:58

Kilka dni temu robiony był częściowy remont silnika (wymiana pierścieni, robiona głowica), a usterka jak była tak jest nadal. Zaraz jeszcze zmierze ten opór, tylko, że ten czujnik jest nowy.

[ Dodano: 21-02-2007, 16:07 ]
Ten czujnik nie ma żadnej oporności, jest przerwa

Krzyzak - 21-02-2007, 16:16

to znaczy ze jest zepsuty - przerwa = opor nieskonczonosc
dlatego zimny nie odpala
zakladam, ze zakres na mierniku byl nastawiony na 20 kOm?

zrob tak: kup w sklepie elektroncznym opornik ok. 5 kOm (koszt ok. 2 grosze, wiec pewnie zeby naliczyc VAT trzeba bedzie kupic 5 sztuk) i podlacz go do wtyczki od czujnika (obojetnie jak - byle jedna nozka w jednym gniazdku) i sprobuj odpalic auto - na 99% odpali
jesli masz paragon, to czujnik wymien, bo jest zepsuty a opornik zdejmij, bo auto bedzie ciagle na ssaniu pracowalo

Anonymous - 21-02-2007, 16:39

Dzieki, zaraz zasuwam do sklepu po opornik. Mam nadzieje, że to będzie to bo pomału trace wiare w to, że da sie nim jeszcze pojeździć

[ Dodano: 02-03-2007, 13:39 ]
Była to wina cewki zapłonowej. Zmieniłam na nową i jest ok. Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group