To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Sondermodell

robertdg - 31-01-2015, 07:54

mkm napisał/a:
Punkty nośne (nie gięte, a spawane) zamykasz ciągłym, natomiast elemty styku poszycia punktowo i to właśnie tamtędy profil jest wentylowany.
W tym przypadku robienie dodatkowych otworów od dołu to zbędne osłabianie profilu.
Ja nie pisałem aby z podłużnicy zrobić ser szwajcarski w celu zakonserowowania i wentylacji (czy też odelżenia konstrukcyjnego :mrgreen: ), dobrze wiesz jak się zachowuje ciepło i wilgoć, fajnie to nawet ująłeś jako przyczyne większej korozji podłuznicy w okolicy tłumika.
Powodzenia w dalszej odbudowie ;-)

Tomii - 31-01-2015, 11:28

Jak widzę te Twoie podłużnice z przed naprawy to stwierdzam że moje są jeszcze ok :)
Wszyc - 31-01-2015, 14:07

Zacny syf był i szybko sie uporałeś :) ehh chciałbym mieć troche czasu :?
Tomek - 31-01-2015, 15:49

https://www.youtube.com/w...=85114404#t=261

mkm przy robocie
sorry za ujawnienie wizerunku :lol:

efekt "próg jest troche niekształtny, ale bardzo nie widać, ale wygląda prawie jak nowo zmieniony"

Wszyc napisał/a:
Zacny syf był i szybko sie uporałeś :) ehh chciałbym mieć troche czasu :?


mkm zajmuje się kosmetyką
grubą blacharkę robi blacharz

mkm - 31-01-2015, 16:44

Tomek, to co wkleiłeś potem w ogłoszeniach zawarte jest w sposób następujący:
"Samochód bez oznak korozji" :roll:

Tomii, jak zaczynalem wrzucać zdjęcia to się zatstanawiałem ile osób, które jeszcze nie oglądały podwozia położy sie pod swoim autem :twisted:

Na Forum jesteśmy grupą specyficznych użytkowników naszych aut ( w znakomitej większości świadomych tego co mają), ale osoby, które traktują auto "zwyczajnie" bardzo często jeździ w błogiej nieświadomości lub "na opisie" sprzedającego.
Czasem życie w Matrixie jest wygodniejsze :wink:

Przy tanich autach lekko nie jest.
"Naprawa" tej beemki wklejonej przez Tomek, to niestety norma - w dodatku nie jest to jeszcze największy hardcore.
Niedawno dzwonił do mnie mechanik, że trafili na kilkuletnią Alfę, która luzy w zawieszeniu miała skasowane wkrętami... Okazuje się, że jak się wkręci po kilka wkrętów w tuleje to przez kilkadziesiąt kilometrów zawieszenie "nie stuka, nie puka" :roll:
Jeszcze niebezpieczniejsze jest zastępowanie spawów nitami lub śrubami - ulubiony zabieg przy wymianie pasów przednich lub odszczepionych podłużnic. :roll:

Porównując do swoich Misków cały czas pamiętajcie, że obydwa Colty w tym temacie zostały kupione okazyjnie poniżej "ceny giełdowej" :wink:
Po inwestycjach "startowych" wartość zrówna się z "zadbanym egzemplarzem od Niemca co to płakał jak sprzedawał" :wink:

mkm - 02-02-2015, 18:49

Strumień finansowy płynie, paczki z całej Polski już w drodze, hurtownie sprawdzają magazyny - Bistro od rana u doktora :D

Zdjęć nie ma, bo i mnie nie ma na miejscu... ale na razie (tfu, tfu :mrgreen: ) nuda.

Sworzeń wahacza, klocki hamulcowe, olej, rozrząd (niestety chyba kompletny), jakies bzdety typu urwany kabelek od oświetlenia tablicy i miejmy nadzieję, że to wszystko.

W paczkach idą braki lub to co się zużyło - mój pierwszy raz na zakupach do CJotki 8) i powiem Wam, że w porównaniu do zakupów do CA jest szybciej, duuuużo taniej i można się poczuc jak w hipermarkecie :rolleyes:
Teraz zobaczymy co będzie w paczkach - a dokładnie w jakim stanie :twisted:

Marcin-Krak - 02-02-2015, 19:43

mkm napisał/a:
W paczkach idą braki lub to co się zużyło - mój pierwszy raz na zakupach do CJotki 8) i powiem Wam, że w porównaniu do zakupów do CA jest szybciej, duuuużo taniej i można się poczuc jak w hipermarkecie :rolleyes:

Dawno, dawno temu tak nie było.

mkm - 02-02-2015, 21:46

W Krakowie nadal nie ma i chyba już nie będzie.
Podzwoniłem po szrotach, to leżą tylko jakieś smutne resztki.
Ściana zachodnia, zachodnio - północna tam maja wszystko 8)

Najpierw próbowałem przez Fora modelowe, ale jakby to najdelikatniej ując... mimo dość niskich cen były i tak dużo wyższe niż u handlarza... w dodatku fakturowego :mrgreen:
"Rozbieralnie" rozebrały taką ilość tych CJot, że jest z czego wybierać, a z tego co chwilę pogadaliśmy z jednym i drugim to chętnych na te części dużo nie ma.
Tylu gratisów dawno nie wytargowałem 8)
Niektóre sztuki świeżo przywleczone zza granicy są w takim stanie, że aż szkoda, że się je od razu tnie "żeby miejsca nie zawalały" :cry:

rosomak1983 - 03-02-2015, 00:03

mkm napisał/a:
rozrząd (niestety chyba kompletny)

a w tym aucie jest sens robic niekompletny rozrzad ???

mkm - 03-02-2015, 00:27

rosomak1983, a Ty wiesz, że "nowy" silnik razem z przekładką jest tańszy niż rozrząd na lepszych częściach :wink:
Dlatego się zastanawiałem czy nie poratować go samym paskiem... :wink:
Zobaczy się jutro co za pompa w nim siedzi.

rosomak1983 - 03-02-2015, 01:51

mkm napisał/a:
rosomak1983, a Ty wiesz, że "nowy" silnik razem z przekładką jest tańszy niż rozrząd na lepszych częściach :wink:

nie wiem ??? to ile kosztuje ?
Ja tu widze np taki
http://allegro.pl/rozrzad...5043311194.html

mkm - 03-02-2015, 02:01

Za 300zł ponoć nie można sprzedać - idą na kilogramy :wink:
Tomek - 03-02-2015, 06:25

rosomak1983 napisał/a:
rosomak1983, a Ty wiesz, że "nowy" silnik razem z przekładką jest tańszy niż rozrząd na lepszych częściach :wink:


przeciez tam jest tylko pasek i rolka napinająca
no i ewentualnie pompa wody
a "nowy" silnik to chyba sam wiesz że loteria
w "nowym" silniku też trzeba zrobić rozrząd
a przerzucenie "nowego" silnika też kosztuje

eremita - 03-02-2015, 10:04

mkm napisał/a:
Zapylenie nie pozwoliło poszaleć z kosmetyką, ale końcówkę wydechu można było liznąć, bo nie wyglądała .


Zdradź czym można tak poprawić końcówkę :)

karolgt - 03-02-2015, 23:37

czyli mkm kupił sobie 2 nowe Colty... 8)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group