Problemy techniczne - Mitsu wchodzi na obroty i gasnie
Kamil1987 - 05-02-2015, 11:11
No fakt, jeszcze nie sprawdzilem.. ta kostka ma byc wpieta normalnie i spr czy ja wypiac i spr? sorry ale ja z aut zielony to pytam dokładnie
plecho1 - 05-02-2015, 11:34
W aucie masz gniazdo diagnostyczne do którego podpina się wtyczkę interfejsu diagnostycznego. W tym gnieździe musisz połączyć ze sobą pin o oznaczeniu 1 z pinem o oznaczeniu 4 jakimś kabelkiem czy kawałkiem drucika np. z rozgiętego spinacza do papieru. Po takim zmostkowaniu tych pinów włączasz stacyjkę na zapłon aby zapaliły się kontrolki w liczniku i liczysz mrugnięcia kontrolki silnika. Najlepiej to mruganie nagraj telefonem i link do filmu zamieść na forum. Bez sprawdzenia tych błędów jakakolwiek diagnoza jest bardzo trudna bo takie problemy jak w Twoim aucie mogą być wywołane wieloma usterkami. Nie musi to wcale być ten czujnik a np. przerwa w obwodzie immobilisera lub jeszcze coś zupełnie innego a błąd najprawdopodobniej to wykaże.
Kamil1987 - 05-02-2015, 11:53
Aha, wszystko jasne, dzieki wielkie.. filmik nagram i wstawie...
KsiadzRobak - 05-02-2015, 15:32
Kamil1987 napisał/a: | a wieksza pewnosc by dalo jakbym dodal ze zawsze przed zgasnieciem chwile przed zapala mi sie zolta kontrolka check | tak - teraz na 100%
Kamil1987 - 06-02-2015, 10:58
Panowie zrobilem tak jak powiliscie pin 1 i 4 polaczylem wlaczylem zaplon i nic kontrolka silnika gasnie a reszta swieci i nic sie nie dzeieje.. nic z tego nie rozumiem juz..
plecho1 - 06-02-2015, 20:46
A na pewno zmostkowałeś właściwe piny? Jeśli nie ma błędów, to po zmostkowaniu kontrolka powinna mrugać jednostajnie a jeśli gaśnie to tak jakbyś nic nie zmostkował. Cyknij może fotkę tego złącza z mostkiem.
E4GL3ON3 - 07-02-2015, 19:20
hmm ciekawe działa na colt 1.6 glxi , 92 r. ?
plecho1 - 07-02-2015, 19:59
W Colcie chyba powinno też działać ale pewności nie mam.
Kamil1987 - 07-02-2015, 20:02
Pojechalem do goscia ktory posiada sprzet do diagnostyki, podlaczyl pod dwa rozne i nie mozna bylo sie polaczyc, nie wiem czemu... i on sam osobiscie stwierdzil ze na takie obiawy stawia na czujnik temp.? jakos mi sie wierzyc nie chce w to.. i co mam teraz zrobic?
plecho1 - 07-02-2015, 20:38
Starsze Mitsu jest dość ciężkie do podłączenia pod komputer, najpewniejsze jest wymruganie błędów. Zrób fotkę tego złącza a zaznaczę Ci na niej które piny ze sobą zmostkować.
Hugo - 07-02-2015, 21:17
Cytat: | hmm ciekawe działa na colt 1.6 glxi , 92 r. ? | Działa. Miałem kiedyś dokładnie takiego Colta i sprawdzałem.
Kamil1987 - 08-02-2015, 12:14
dobra wstawie, ale jak tu sie dodaje cokolwiek bo nic nie widze..
plecho1 - 08-02-2015, 12:46
Trzeba zamieścić na jakiejś stronce np. na zapodaj i tu wkleić link ewentualnie wyślij do mnie plecho@wp.pl
E4GL3ON3 - 08-02-2015, 16:10
Użyj google drive , z linkiem chyba najprościej
Kamil1987 - 09-02-2015, 14:37
plecho1 wyslalem zdjecie na pana email..
[ Dodano: 09-02-2015, 17:54 ]
plecho1 dzieki za info, widocznie tylko komputer mnie ratuje, tylko znowu problemy maja z oczytaniem, nastepnym razem podjade do innego.. jeszcze kolega mi podpowiedzial ze jak mialem wizyte kun to zebym spr kable podcisnieniowe dokladnie bo przez to tez moge miec takie objawy.. moze byc?
[ Dodano: 13-02-2015, 13:54 ]
Witam...
wymieniłem czujke wału i jak narazie wszystko wporzadku..
Dzieki panowie..
[ Dodano: 25-03-2015, 16:34 ]
Witam...
od poczatku, otóz ktoregos dnia rano odpaliłem auto i silnik dziwnie chodzil, bylem u mechanika i okazalo sie ze kolo pasowe na wale korbowym jest uszkodzone+ (uszkodzony pasek i osłona) po wymianie myslalem ze to bylo przyczyna obrotow i zapalania sie kontrolki check ale nie po dwoch dniach zaczela sie palic kontrolka znowu i w czasie jazdy i na postoju i gasł, postanowilem wymienic czujke wału zadna kontrolka sie nie swieci jak narazie ale wydaje mi sie ze ma za malo obrotow 800 -(~ 840) i potrafi zgasnac sinik..
przepusnica ogolnie czysta filtr powietrza rowniez, kable wszystkie cale, swiece nowe, kable nowe (nie NGK)
Co jeszcze może byc?:(
Pomożcie...
|
|
|