To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - CS5W LRPF - Lancer Cedia Ralliart 4G93T - 1.8 GDI Turbo

ziggi - 09-03-2015, 00:20

W@sio napisał/a:
W pytke misiek! 100% JDM Ciekawe jak ten motor znosi modyfikacje... Pewnie 200KM i 300Nm spokojnie można z niego wycisnąć ;)

Pewnie się da, ale nie od razu Rzym zbudowano. Najsampierw muszę się odbić finansowo po zakupie. Potem porobić co zrobić trzeba, a nie czarujmy się, auto ma 13 lat, niezależnie od tego co sprzedawca mówił jak wszystko jest tip-top, coś na pewno wyjdzie.

Potem będę myślał co modzić. Nie zanm tego silnika i muszę się zorientować w temacie. Co można zrobić i ile by to kosztowało i kto mi to tu zrobi.

Juiceman - 09-03-2015, 05:58

Fajne autko najlepszy patent że na Cedii Japończyki uczą się jeździć : ) a co najlepsze to wychodziły dwie wersje/specyfikacje ralliarta :

ziggi - 09-03-2015, 14:49

Juiceman napisał/a:
Fajne autko najlepszy patent że na Cedii Japończyki uczą się jeździć : ) a co najlepsze to wychodziły dwie wersje/specyfikacje ralliarta :
Obrazek

Wiesz może czym się różnią? Jak sprawdzić która mam?

rufuz - 09-03-2015, 17:31

nawet nie wiedziałem, ze 1.8 GDI byly tez w wersji T :shock:
Bizi78 - 09-03-2015, 20:52

ziggi napisał/a:
Wiesz może czym się różnią? Jak sprawdzić która mam?

RALLIART 4G93T miał tylko jedno oznaczenie CS5W LRPF, takie dane powinny być na tabliczce znamionowej na grodzi :wink: .
Ten drugi model co podał Juice to zwykłe 4G93 bez turbo.

ziggi - 09-03-2015, 20:54
Temat postu: Maszynownia
Na froncie grypy lekka odwilż. Po wyjściu z pracy było jeszcze widno więc cyknąłem kilka fotek.

Maszynownia


W poszukiwaniu turbo



Naklejka przy rozżądzie. Google translator wskazuje że to przypominajka coby wymienić pasek przy 105K km. Czekam jeszcze na tłumaczenie od koleżanki z Japoni łudząc się że to może jednak potwierdzenie zmiany przy wskazanym przelocie.


Przedmiot dywagacji - wygląda dość świeżo:



Filtr powietrza do wymiany


Kto mi powie co to jest? Na przegrodzie od strony pasażera (czyli lewej :lol: )


Tarcze przód, trochę wytarte i nie mogłem podejrzeć jakie grube klocki są


Tarcza tył - Alles in Ordnung

mkm - 09-03-2015, 21:01

ziggi, sterownik. Co ciekawe ten sam numer ma Pinin, Pajero, Space Wagon :wink:
Bizi78 - 09-03-2015, 21:13

Co do turbiny to powinna być przy osłonie kolektora wydechowego obok sondy lambda.
Pomiędzy chłodnicą a serduchem.

ziggi - 09-03-2015, 21:26

Bizi78 napisał/a:
ziggi napisał/a:
Wiesz może czym się różnią? Jak sprawdzić która mam?

RALLIART 4G93T miał tylko jedno oznaczenie CS5W LRPF, takie dane powinny być na tabliczce znamionowej na grodzi :wink: .
Ten drugi model co podał Juice to zwykłe 4G93 bez turbo.

Dziękuje! Jest CS5W LRPF 8)

Hugo - 09-03-2015, 21:45

ziggi napisał/a:
Przedmiot dywagacji - wygląda dość świeżo:
Chłopie, wkleiłeś fotkę paska osprzętu, konkretnie pompy wspomagania. Pasek rozrządu nie ma z nim nic wspólnego, on znajduje się pod plastikowymi osłonami, głębiej, przy samym silniku...
robertdg - 09-03-2015, 21:47

http://carvector.com/inde...atalog&id=17191
ziggi - 09-03-2015, 21:47

mkm napisał/a:
ziggi, sterownik. Co ciekawe ten sam numer ma Pinin, Pajero, Space Wagon :wink:

Przepraszam, ale mam zaćmienie jakieś - sterownik czego?
I czy przez ten sam numer mogę rozumieć że jest kompatybilny z tych modeli?

ziggi - 09-03-2015, 21:48

Hugo napisał/a:
ziggi napisał/a:
Przedmiot dywagacji - wygląda dość świeżo:
Chłopie, wkleiłeś fotkę paska osprzętu, konkretnie pompy wspomagania. Pasek rozrządu nie ma z nim nic wspólnego, on znajduje się pod plastikowymi osłonami, głębiej, przy samym silniku...

Ojej, ale wstyd :oops:
To przez grypę i gorączkę, trzymajmy się tej wersji.

ziggi - 09-03-2015, 21:51

robertdg napisał/a:
http://carvector.com/index.php?catalog&id=17191

Dzięki, ale to link do modelu od 2005 roku jeśli dobrze się dopatrzyłem. Mój jest 2002 i ma takie podłużne światła z przodu.

Bizi78 - 09-03-2015, 22:02

ziggi napisał/a:
Przepraszam, ale mam zaćmienie jakieś - sterownik czego?

Wtrysków.

Co do turbo to na zapodanej przez ciebie fotce nr. 2 do turbiny dochodzi ten gruby karbowany wąż :wink: .
Na tej fotce powinno być to lepiej widoczne:




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group