To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Mazda źonki czyli czerwona MX6

krzysiakxxx - 26-03-2015, 14:52

Wojciech Bogacz napisał/a:
Koła na razie jednak zostaną bo dla mnie liczy się po pierwsze komfort. Będą 15ki na profilu 60 :twisted:



Wiem, wiem :D U Ciebie podstawa to koza i balon :mrgreen:

Widzę, że w znajomym zakładzie oponiarskim ją dźwigałeś :)

Wojciech Bogacz - 26-03-2015, 15:03

krzysiakxxx napisał/a:
Wiem, wiem U Ciebie podstawa to koza i balon


Hehe - ciekawe określenie. Fakt jest faktem, że takie opony mam i na razie nie zamierzam kupować innych. Felg też nie zmieniam bo są na prawdę OK. Póki co chcę pojeździć trochę i zobaczyć jak będzie.

Wypowiem się potem :mrgreen:

krzysiakxxx - 26-03-2015, 15:05

No wiesz, miałeś obniżonego lanca na 16, masz podniesionego na 15 :D Także określenie pasuje idealnie :mrgreen:


Ja żonie na jej życzenie do vectry (obniżonej) dałem 215/45/17... powiedziała mi kiedyś że siódemka jest bardzo nierówna odkąd ma te koła :badgrin:

Wojciech Bogacz - 26-03-2015, 19:48

krzysiakxxx napisał/a:
masz podniesionego na 15


Na 14kach :)

krzysiakxxx napisał/a:
Ja żonie na jej życzenie do vectry (obniżonej) dałem 215/45/17... powiedziała mi kiedyś że siódemka jest bardzo nierówna odkąd ma te koła :badgrin:


Noo - to już nie ta droga, co ??? Niech się przejedzie Kocmyrzowską jeszcze dla sprawdzenia hehe

Hugo - 26-03-2015, 20:26

Widać, że podwozie było niedawno "picowane". Pytanie jak zostało to zrobione, można się domyślać, że jak na sprzedaż to byle jak. Spójrz na podwozie jesienią jeszcze raz. Na szczęście nie ma tam takiego problemu z korozją jak w Galantach.
robertdg - 26-03-2015, 21:09

Powitać i pogratulować nabytku ;-)

Zdjęcia odkrywają prawdzwią nature tego kto robił przy tym aucie, nieduolnie naprawiony tłumik, rzeżbione progi o konserwacji to już lepiej nie pisać, zadowolenia z nabytku ;-)

Wojciech Bogacz - 27-03-2015, 08:11

Hugo napisał/a:

Widać, że podwozie było niedawno "picowane". Pytanie jak zostało to zrobione, można się domyślać, że jak na sprzedaż to byle jak.
Cytat:
Zdjęcia odkrywają prawdzwią nature tego kto robił przy tym aucie, nieduolnie naprawiony tłumik, rzeżbione progi o konserwacji to już lepiej nie pisać, zadowolenia z nabytku ;-)


Racja panowie - nieudolnie ale chęci były.

Podzwozie zostało obstukane i obsłuchane całe i podobno jest nieźle. Tu i tam coś do zrobienia ale poza tym OK.

Teraz jednak koniec z nieudolnymi naprawami - będzie zrobione porządnie :)

P.S. - wczoraj dowiedziałem się, ile kosztuje napinacz hydrauliczny rozrządu - 280 zł w IC już po sporych zniżkach. Zapytam ile u Japaneze heh.

krzysiakxxx - 27-03-2015, 08:59

Wojciech Bogacz napisał/a:

Na 14kach :)

Jeszcze lepiej :D W świecie motomaniaków raczej niespotykany manewr :D
Wojciech Bogacz napisał/a:

Noo - to już nie ta droga, co ??? Niech się przejedzie Kocmyrzowską jeszcze dla sprawdzenia hehe

Nie żeby narzekała... męczy mnie o kolejne 2-3cm w dół śmiejąc się, że żaby nie obniżę bo nią nigdzie nie wjadę (na serii nosem trę o asfalt w kilku miejscach w mieścinie, między innymi w obu garażach do których mam darmowy wstęp) :mrgreen:

Wojciech Bogacz - 27-03-2015, 10:03

krzysiakxxx napisał/a:
męczy mnie o kolejne 2-3cm w dół


Za długo jesteście małżeństwem i zdążyłeś jej zaszczepić niedobre nawyki 8)

krzysiakxxx - 28-03-2015, 00:33

Czemu uważasz że złe? :D Po prostu woli klejenie w szybkich winklach, a nie podpieranie lusterkami :D
mjsystem - 28-04-2015, 08:50

Gratulacje nabytku, teraz dopiero tu zajrzałem. :wink:
Wojciech Bogacz - 22-07-2015, 13:33

mjsystem napisał/a:
Gratulacje nabytku, teraz dopiero tu zajrzałem. :wink:



Dzięki Sławku ! Sam widziałeś jak to wygląda - liczę, że niedługo będzie okazja przewiezienia się swoimi nabytkami (może jakiś spocik ???).

Póki co walczymy w samochodzie z niskimi obrotami - na biegu jałowym są na poziomie 600rpm. To już po wymianie krokowca...

Trzeba też podregulować LPG bo niestety Mazda łyka go w ilościach >17....

Zawieszenie i cała reszta zrobiona więc nie ma się do czego przyczepić i jeździ się na prawdę fajnie.

mjsystem - 22-07-2015, 19:25

Wojciech Bogacz napisał/a:
Póki co walczymy w samochodzie z niskimi obrotami - na biegu jałowym są na poziomie 600rpm.
Jak nie szarpie, to czy nie jest czasem jak w Mitsu, że to normalne obroty?
Tomek - 22-07-2015, 21:24

Wojciech Bogacz napisał/a:
Póki co walczymy w samochodzie z niskimi obrotami - na biegu jałowym są na poziomie 600rpm


przecież to V6,

Hugo - 22-07-2015, 23:17

Tomek napisał/a:
przecież to V6,
Dokładnie, im więcej cylindrow tym silnik ma wolniejsze wolne obroty. 600 obr./min. w V6 jest OK.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group