ASX Ogólne - ASX - rdzewiejąca klapa tylna
wlodeks - 15-06-2015, 14:26
Jestem w trakcie naprawy gwarancyjnej (na perforację blach) klapy bagażnika i lewego tylnego błotnika. Trzeba zacząć od tego że aby gwarancja mogła być uznana trzeba mieć robione cyklicznie przeglądy nadwozia i wykonane na tą okoliczność wpisy w książeczce gwarancyjnej. Często serwisy zapominają o tych wpisach. Korozja perforacyjna to według definicji producentów samochodów rdza, która przechodzi z wewnątrz samochodu na zewnątrz (chodzi o to aby nie reklamować np. zadrapań nadwozia zrobionych pod supermarketem, które po 3 miesiącach rdzewieją bo to nie jest wina producenta) i rzeczywiście przy takim definiowaniu, muszą być dziury w blasze. W moim przypadku uznano naprawę na gwarancji na perforację blach (zresztą innej już nie mam bo auto z 2010r.).
radical - 02-07-2015, 21:22
sprawdziłem tylną klapę w moim ASXie rocznik 2011 - rdzy nie widać, ale wykonanie tego połączenia/zgrzewu woła o pomstę do nieba, dodatkowo jest umiejscowione w takim miejscu, że tam zawsze będzie się osadzał brud i sól (lub inny środek do do usuwania lodu) z drogi
|
|
|