[97-04]Galant EAxA/W - galancik 2.4 gdi odcina palio przy 3,1 tys ob Pomocy
inq - 28-04-2015, 12:11
Tam gdzie temat o GDI tam i ja. U mnie wyskakuje błąd p0141, spalanie duże, ale odcinki nie ma. Na drugiej sondzie nie ma napięcia, nie wiem tylko czy katalizator posiadam. Wstawienie uniwersalnego kata może rozwiązać problem?
Marcelinho - 28-04-2015, 20:08
Ja jak do swojego robiłem wydech,to też chciałem dać strumienice.Ale kolega który robił układ wydechowy powiedział że jak są dwie sondy,to trzeba dać katalizator bo będą głupieć.
radek79 - 29-04-2015, 08:09
przy kolektorze chyba z lewej strony są przekaźniki od sond,może tu leży problem braku napięcia
cali00 - 30-04-2015, 20:05
Dziś mechanik rozebrał pompę wysokiego ciśnienia i w środku, na sicie sam piach można powiedzieć prawdopodobnie zatarta zamówiłem najpradopodobniej to jest powód odcinki, dymienia i wysokiej konsumpcji paliwa .. zobaczymy po wymianie
predatorix - 14-05-2015, 16:20
W pompie piasek ? Gdzie ten samochód jeżdził ? albo raczej na czym. Powodzenia z PWC ja w mojej z volve wymieniałem jeszcze filterki w pompie WC oraz ustawilismy odpowiednie ciśnienie evoscanem. Od tego czasu zero problemów z Galem
[ Komentarz dodany przez: robertdg: 14-05-2015, 16:45 ]
Regulamin punkt 8.3
cali00 - 18-05-2015, 21:08
Tak jak myślałem wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia paliwa i usterka osunięta co do odcinki. Został mi jeszcze włączający się tryb awaryjny na zimnym i czasem nawet na 90 stopniach jak mu trochę przydusze pewnie to ta sonda bad brak kata ..
Myśle ze poprzedni właściciel nie miał świadomości ze 2.4 gdi to delikatny motor i lał paliwo z Ukrainy bo kupiłem blisko Granicy
inq - 18-05-2015, 21:54
Niestety u mnie też zasyfiony układ dał się we znaki Na zajęciach w szkole facet podpowiedział mi, żeby spróbować zalać psiuwaxa do czyszczenia wtrysków. Po pierwszym użyciu - jeden STP na zbiornik - spalanie zmalało o 2 litry
|
|
|