To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Outlander 2.2 diesel czy 2.4 benzyna?

rezon - 19-05-2015, 07:29

Aleksander1965 napisał/a:
chyba najlepszy silnik diesla jakim do tej pory śmigałem a troszkę ich było....
przejedź się ori Mitsu 2.2 177KM .
Empire - 19-05-2015, 10:25

Cytat:
przejedź się ori Mitsu 2.2 177KM


No szczególnie do serwisu ;-)

Aleksander1965 - 19-05-2015, 19:29

Empire napisał/a:
Cytat:
przejedź się ori Mitsu 2.2 177KM


No szczególnie do serwisu ;-)


Z Przedstawicielem Vonga Com he he

rezon - 19-05-2015, 21:07

ceny części oczywiście kosmos i zero zamienników, ale kultura pracy wg mnie znacznie wyższa niż HDI o TDI nie wspominając :) Każdy z silników ma swoje plusy i minusy. HDI jest wrażliwy na mróz i jakość paliwa, TDI pojedzie nawet na oleju z biedry ale budząc wszystkich dookoła ;)
qbota - 20-05-2015, 08:34

Hola hola z tą tanią regulacją zaworów w 2.4: regulacja polega na WYMIANIE szklanek.
W najgorszym razie jeśli trzeba wymienić wszystkie to w salonie szklanki kosztują około 60 zł za szt. a więc tysiak i drugi tysiak za robotę.
ALE zwracam uwagę, że poza ASO można to zrobić za odpowiednio 200 + 400 zł.

Nie zmienia to faktu, że to nie jest pisiąt groszy.

Hubeeert - 20-05-2015, 09:12

qbota napisał/a:
Hola hola z tą tanią regulacją zaworów w 2.4: regulacja polega na WYMIANIE szklanek.

I moge tylko powiedzieć - moja pomyłka.
Faktycznie są tam szklanki, faktycznie sprawdzenie luzów polega na pomiarze na zimnym silniku
Valve clearance (at cold) mm
Intake valve
0.20 ± 0.03
Exhaust valve
0.30 ± 0.03
Na szczęście - szklanki można planować, co daje koszt niższy niż zakup nowych.|
Ale tylko raz.

lexus - 20-05-2015, 14:45

szukając 2,2 nie będzie łatwo bo było ,ich mało, benzyny też ,jeżeli znasz 2,0 DID to moze byc najlepsza decyzja jest ich dużo i można wybrać cos dla siebie ,w tym tygodniu w motoze jest o silniku paska 2,0 tdi;że nie ma co się bać po połowie 2006 r te silniki były poprawione są też podane wadliwe nr oznaczeń tych silników w mitsu ich nie było ,warto przeczytać,Piszą że dla bezpieczeństwa można wymienić wałek pompy(2tyś zł) i cieszyc sie dalej bezawaryjnością
paweldm - 20-05-2015, 17:36

Co do silnika 2.0 did byłbym bardzo ostrożny. Z tego co się słyszy, czyta, to większość silników koncerny vw sprawia problemy, czy to diesel, czy benzyna. To głowica, to rozrząd, to panewki itd.
Georg - 20-05-2015, 20:07

paweldm napisał/a:
Co do silnika 2.0 did byłbym bardzo ostrożny. Z tego co się słyszy, czyta, to większość silników koncerny vw sprawia problemy, czy to diesel, czy benzyna. To głowica, to rozrząd, to panewki itd.

Pozwolę sobie na opinię odmienną: wg mnie silniki VW - z wyjątkiem pechowego, na szczęście krótkiego okresu pompowtryskiwaczy - należą do najbardziej udanych konstrukcji ostatnich kilkudziesięciu lat. 8)

rezon - 20-05-2015, 21:02

paweldm napisał/a:
Z tego co się słyszy, czyta, to większość silników koncerny vw sprawia problemy, czy to diesel, czy benzyna. To głowica, to rozrząd, to panewki itd.
jedna Pani drugiej Pani..... Ile przeczytałeś tego typu opisów na forum Outka? Więcej tu znajdziesz informacji o problemach z 2.2 zimą niż o padniętych panewkach, głowicy czy rozrządzie w 2.0. Oczywiście VW zaliczał wpadki i to nie jedną, ale jakoś BSY były w miarę OK - nawet pompy oleju nie dotykałbym bo nie było z nimi problemów w tych silnikach. Przez 155kkm w 2.0 wymieniłem jedynie świeczki żarowe. Żadnych problemów z niczym innym - nawet turbina dmuchała jak nowa. Teraz mam "słynne" z zużycia oleju i problemów z rozrządem TSI - praktycznie do 97kkm nie dolewam, bo trudno dolanie szklanki raz na 90kkm przed trasą kilkutysięczną uznać za dolewanie, a rozrząd chodzi jak trzeba. Nie uważam się przy tym za superszczęściarza, a nogę mam raczej ciężką - więc przy przeglądach średnio co 30kkm lekko ze mną nie ma.
paweldm - 20-05-2015, 22:07

Na tym forum co chwila czyta się o problemach z silnikiem 2.0 did, a to silnik do remontu lub wymiany . Sam określasz silnik ten jako "... w miarę OK..."
Co do 2.2 did to problem tylko dotyczy problemów z rozruchem w zimie. Ja swoim zaliczyłem 2 zimy auto stojące pod chmurką i takich problemów jak dotąd nie miałem.

rezon - 21-05-2015, 05:40

możesz przytoczyć - silnik do wymiany i powody tego? Czyta się o przepływkach, EGR, itp... zresztą liczba 2.0 w porównaniu do 2.2 też była nieporównywalna
lexus - 21-05-2015, 09:41

paweldm napisał;;(((Na tym forum co chwila czyta się o problemach z silnikiem 2.0 did, a to silnik do remontu lub wymiany [/quote])))));Weż pod uwagę że większość outków II to 2,0 a nie słyszałem o padaniu tego silnika,jedyne uwagi to głosna praca ale za to minimalne spalanie ,(średnia moja w warszawie to 7,5l),nie słyszałem o pękających głowicach ,wywalonych kołach dwumasowych,słabym sprzęgle itp;reszta opinii niestety nijak się ma do rzeczywistosci,troche przechodzi opinia ze starych silników vaga,ale to zupełnie inna bajka i też nie do końca prawda,nie będe pisał jakie silniki są dużo gorsze bo to nie ma sensu ,faktem jest że są przebiegi forumowców blisko 200tyś bez napraw ;u mnie prawie 123tyś poza przepustnicą 500zł wszystko gra,
Aleksander1965 - 21-05-2015, 20:34

[quote="paweldm"]Na tym forum co chwila czyta się o problemach z silnikiem 2.0 did, a to silnik do remontu lub wymiany . Sam określasz silnik ten jako "... w miarę OK..."
Co do 2.2 did to problem tylko dotyczy problemów z rozruchem w zimie. Ja swoim zaliczyłem 2 zimy auto stojące pod chmurką i takich problemów jak dotąd nie miałem.[/quotJa

Ja miałem podobnie żadnych problemów w zimie

lexus - 21-05-2015, 22:27

W silniku 2.2 PROBLEM BYŁ ZE SPRZĘGŁEM,i to dosć powazny, bo sprzęglo nie radziło sobie z mocą i padało czasami po 15tyś ,a koszty były nieziemskie można cały silnik 2,0 uzywkę kupić


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group